Kapihospital deel 2

nee ik ben nog niet in dat level…

en heb ook helemaal geen leuke patienten vandaaag, sommigen heben maar 1 dingetjes en dan ook nog alleen maar brakeritis of een schaafwond :?

dacht een keer vroeg op de markt te zijn, maar ook daar geen leuke aanbiedingen helaas…

Nee, de markt is niet echt goed meer.

Is het jullie trouwens opgevallen dat er mensen zijn die dingen voor level11 aanbieden? Die patiënten leven echt enorm veel op :shock:

goedemorgen, mijn ziekenhuis is ook weer open

ja dan moet je oppassen dat je hem niet koopt hahaha

zo bedden en wachtkamer weer vol

kan weer rustig aan mijn dag ziekenhuizen beginnen :mrgreen:

had je patient gister ontvangen renate!! bedankt!!

wow kimmy, een tweede eeg al! gaat goed zeg meis!!

ik raak maar niet in dat level… moet nog steeds 4000 punten :?

en met die patienten van vandaag gaat dat ook nog heel erg lang duren vermoed ik… oessie: ik heb dezelfde patienten als jou… gewoon 1 ding per patient en dan ook nog eens behandelkamer (kortdurend) of 1 gebroken arm ofzo…

en dan de markt die waardeloos is… :cry:

renate: mooie opbrengst onder je puin!! al blijf ik het wel stom vinden dat dat random is, ik had op mijn tweede verdieping helemaal niets gevonden… vind dat ergens wel beetje oneerlijk dan. :oops:

sophie: hoe was vorige week je meet met marieke??

Balen knipoogje, die punten schieten niet op he.

k heb trouwens zelf de slechte (weinig ziekte) patiënten op de markt gegooid en alleen grotere gekocht.

Ook veel ultrasoonpatiënten dus als ik er iemand blij mee kan maken, laat maar even weten dan.

de punten schieten idd echt niet op nee… en ik snap er eigenlijk niets van, want ik koop veel patienten op de handel (later op de dag zelfs duurdere patienten die nog geen behandelingen gehad hebben) heb 2 rontgen die altijd bezig is, 2 psycho die ook bijna altijd bezig is… maar het wil gewoon echt niet… :cry:

Als ik patiënten doorstuur die al behandelingen hebben gehad (en alleen nog één moeten ofzo) dan krijg jij toch punten voor alle behandelingen of niet?

ja de meet zaterdag was super gezellig :mrgreen: we waren erg melig!!!

ik heb mijn derde ortho maar gekocht had zoveel ortho patienten

hopelijk gaan de punten nu sneller :mrgreen:

Denk ook wel dat je punten nu sneller moeten gaan hoor sophie.

kimmy: dan krijgt degene die hem gekocht heeft idd alle punten.

sophie: mooi dat het gezellig was! en 3 orthos! nu maar hopen dat je ook veel ortho patienten blijft houden!

Nou dat is dan wel handig. Als ik je kan helpen met punten stuur ik wel dingen door die ik al bijna uitbehandeld heb :stuck_out_tongue: Volgende level ben ik toch al bijna en heb het geld voor die kamer nog lang niet bij elkaar dus kan wel wat punten missen.

ow dat is lief! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik heb nu al 2 dagen heel weinig ortho patienten… dus ik hou het nog even bij 2 kamers…

Geef maar aan wanneer je plaats hebt. :slight_smile:

@oessie wrote:

ik heb nu al 2 dagen heel weinig ortho patienten… dus ik hou het nog even bij 2 kamers…

Herkenbaar, ik heb gister gewoon echt veel ortho bij gekocht. Nou zijn die best vaak goedkoop op de markt te vinden dus dat is wel goed voor de punten en geld.

heeft iemand rontgen of behandel oveer?? heb al vrij staan… :?

nee helaas knipoogje… ik hb ze ook al bijna leeg staan :?

maakt niet uit…

wij gaan nu toch even aankleden en dan wil sophie op haar eigen fiets naar het dorp… dus zijn wel even een uurtje of langer onderweg :mrgreen:

knippie, ik stuur wat patiënten naar je toe. :slight_smile: