Ik heb mijn tweede etage :dance:
Nu sparen voor orthopedie, het liefst 2 natuurlijk.
goed zo wen :thumbup:
Ik heb mijn ziekenhuis al geopend. Lekker op tijd he? Even rustig hier op het werk dus dan maar actief in pleisterstad :lol: . Kan ik alvast wat patienten wegwerken. Wou dat het in het echt soms ook zo makkelijk ging :silenced: :shifty:
Goedemorgen
Jij was er lekker vroeg bij. Volgens mij had ik ook een patiënt van jou. Thnx
Ben ook weer druk bezig, alle patiënten liggen ook alweer in hun kamers dus ga maar eens de handel op. Denk dat ik toch een tweede EEG/ECG ga kopen zo. Volgende level duurt nog zo lang. Heb nu 92.000 punten en moet 115.000 hebben.
Voor mijn doen is het laat hoor Kimmy, moet het nog even volhouden tot half 8 hier, dan naar huis en lekker slapen .
Jij bent pas vroeg!
Wil je nog wat patienten? Krijg het toch nooit weggewerkt vandaag :roll: .
ja, mijn dochter had vanochtend om 5.20 bedacht dat wakker zijn erg leuk was. dus ach…dan maar patienten helpen. kan trouwens wel wat patienten gebruiken
Zit je in de zorg dan dat je nachtdienst hebt? nog veel nachten te gaan?
Dan was je dochter er wel errug vroeg bij vanochtend. Slaapt die nog wel weer dan?
Ja ik werk in de zorg, in een ziekenhuis. Maar hier kom ik niet zulke vreemde ziektes tegen als in pleisterstad hoor :lol: :lol: .
Dit is mijn 2e nacht en moet er hierna nog 1. Ben dus alweer over de helft .
Zal zo nog wel even wat patienten jouw kant op doen, heb je wat te doen vandaag .
thnx voor de patiënten
Ja, ze slaapt nu al weer lekker hoor. Nou is ze normaal ook om 6.00 wakker voor de fles dus ze is goed gewend daarna nog even te slapen.
Nachtdiensten lijken me wel echt zwaar. Maar gelukkig nog maar ééntje. Weltrusten voor zo
Nachtdiensten zijn ook absoluut niet mijn favoriet, maar ja, risico van het vak :? . Gelukkig zit het er weer bijna op .
Hoef nog maar 500 zD en dan kan ik mijn 2e verdieping kopen :dance: .
slaap lekker renate! maar dit zal je nu wel niet meer lezen
mijn patienten zijn ook alweer bijna allemaal klaar… heb erg veel spijt gehad van mijn tweede psycho, vandaag weer maar 2 patienten voor dat ding gehad…
jaik heb ook heel vaak 1 psycho leeg…
ik denk dat ik maar gewoon geld ga sparen… heb inmiddels 14000 zd…
heb nu al een rontgen leeg staan, op de markt kan ik ook niets krijgen…
vervelend he oes… ik heb dat ook. er staat al van alles leeg helaas.
heb nu ook al bijna 17000 zd en dat ziet er toch ook wel lekker uit
Wow, jullie gaan wel hard qua geld.
Heb vanochtend toch maar de tweede EEG gekocht dus nu nog maar 10.000 zD over. :oops:
Ga nu wel al snel richting de 100.000 punten.
Renate, mocht je vannacht nog patiënten hebben kunnen ze altijd mijn kant op
Heb net mijn 2e etage gekocht :dance: . Nu nog maar 100 zD over :lol: :lol: . Eerst sparen voor puinruimen en dan voor 2e ortho.
Kimmy, als ik nog wat heb komt er wel wat, maar zal dan ook wat naar oessie en knippie sturen die kunnen ook vast wel wat gebruiken. Beetje eerlijk verdelen he .
knippie, heb een patient naar jou gestuurd.
Gefeliciteerd met je tweede verdieping schiet het een beetje op met puinruimen?
zo heb bijna 20000zd… nog een idee wat ik ermee ga doen eigenlijk :think:
oessie, ik kan nog wel wat geld gebruiken voor een 2e ortho hoor
.
Het is hier rustig vannacht dus heb in pleisterstad al weer aardig wat onder behandeling. Wachtkamer is alweer leeg :roll: .
De rust hier nu op het werk is echt ongekend … wordt een lange nacht zo … :sick:
Heb even wat puin geruimd op de 2e verdieping en heb 5 coins, 2 buskaartjes en 100 zD gevonden :dance:
Zo dat doe je goed Renate, ik heb mijn tweede verdieping nog niet eens leeggehaald (haal steeds alleen maar weg wat ik nodig heb voor kamers :oops: ) maar heb alleen pas buskaartjes gevonden.
Oessie, ik kan die 20.000 wel gebruiken. Maar ik zou lekker sparen, heb je al een EEG/ECG? Die kost ook 10.000 zD en die kamer daarna 75.000 zD.