Kapihospital deel 2

@mamaMarije wrote:

heeft iemand van hier mij net een patient doorgestuurd?

Kreeg er eentje met gewone behandelkamer en rontgen…

Of heeft iemand anders in het spel zich ook vergist tussen Dr Oetker en Dr. Oetker :mrgreen:

had ik gedaan. zag dat je zei veel leeg te hebben staan, en ik had even goed kunnen scoren op de markt. :mrgreen:

Goedemorgen.

Mijn ziekenhuisje is vandaag weer laat opengegaan (heb nl heeeerlijk uit kunnen slapen) dus de markt was al ingezakt. :frowning:

Vandaag weer ontzettend veel hartpatiënten gehad. Twijfel nog steeds over een derde ortho of een tweede EEG kamer.

Wie heeft er 3 orthos?

@knipoogje1983 wrote:

@mamaMarije wrote:
heeft iemand van hier mij net een patient doorgestuurd?

Kreeg er eentje met gewone behandelkamer en rontgen…

Of heeft iemand anders in het spel zich ook vergist tussen Dr Oetker en Dr. Oetker :mrgreen:

had ik gedaan. zag dat je zei veel leeg te hebben staan, en ik had even goed kunnen scoren op de markt. :mrgreen:

bedankt :thumbup:

Had namelijk al op accepteren gedrukt voor ik goed had gekeken wie hem nou eigenlijk bij me aanbood :lol:

Kimmy, sorry heb net hele lading op de handel zitten dumpen met ortho :oops: Ga vanmiddag weg tot morgenavond… dus krijg ze er toch niet door… gooi er 1 in de kamer en that’s it.

Morgenavond heb ik waarschijnlijk nog wel wat patienten voor hier te verdelen… anders gaan die ook de handel op als ik weer thuis ben.

wie wil er patienten??

ik heb vandaag weinig tijd, dus wil wel wat doorsturen.

als je later pas accepteert is dat ook geen probleem!

ik heb ze mar gewoon wat verdeelt.

als het niet uitkomt stuur je hem/haar maar terug,

en als je pas later accepteert ook geen probleem.

Knippie, ik heb wel interesse. :slight_smile:

Super knippie ben erg blij met de psychopatiënten :smiley:

@Kimmygirl wrote:

Super knippie ben erg blij met de psychopatiënten :smiley:

dat dacht ik al! en wist niet wie er nog meer psycho had, dus vandaar stuurde ik ze maar naar jou :smiley:

iemand nog 2 (oa) orthopatienten hebben?!

Dat gaat mij niet meer lukkenaangezien ik over een uurtje weg ga :lol:

Dus roep maar (met dokternaam) en ze komen naar je toe.

mocht je ze nog hebben wilik ze wel (kimmy)

thnx :-*

Wat een rust hier vandaag …

Ik heb net een uurtje mijn ziekenhuis open, heb de hele dag geslapen want had nachtdienst. Hub is er niet, en de kids zijn nog bij mijn schoonouders die worden straks thuisgebracht. Nog lekker even bijkomen met een bak koffie :slight_smile: .

Maar eens zien hoever ik kom met mijn patienten. Heb er gelukkig niet zo heel veel voor ortho gekregen, dat scheelt :thumbup: .

Denk dat ik voorlopig even stop met kapi hospital en een ander spelletje ga spelen. Heb er even niet zoveel zin meer in :oops:. Heb een aantal dokters patienten gestuurd voor een mooi prijsje :wink:.

@belle wrote:

Denk dat ik voorlopig even stop met kapi hospital en een ander spelletje ga spelen. Heb er even niet zoveel zin meer in :oops:. Heb een aantal dokters patienten gestuurd voor een mooi prijsje :wink:.

Vind je het geen leuk spel dat je stopt?

Bedankt voor de patient :thumbup: :-* .

@belle wrote:

bedankt!!

Op dit moment heb er even geen zin meer in. Misschien later wel weer. Hoop dat je de patient goed kon gebruiken :D.

dank je belle… ik kon ze goed gebruiken :thumbup:

Thnx :slight_smile:

belle bedankt voor de patient :-*

@belle wrote:

bednakt voor de patient!! :-* :-*