5000
Hier ook bijna alles leeg.
Dank je voor de patient knippie!
Ik had vandaag maar weinig patienten voor rontgen dus had deze al vroeg leeg staan :? .
Ach ja, vanavond soms nog 1 in de ortho en dan zien we morgen wel weer verder. Of vannacht … heb nachtdienst .
@knipoogje1983 wrote:
vind het vandaag echt helemaal niet leuk…
heb nu al alles leeg staan op mijn rontgen na. die loopt net met de laatste 2 patienten erin…
en dan heb ik zelfs nog wat gekocht (boven de opbrengstprijs) op de markt
Heb je wat aan orthopatiënten, de rest is wel al gedaan maar heb nog wel wat ortho’s over

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:vind het vandaag echt helemaal niet leuk…
heb nu al alles leeg staan op mijn rontgen na. die loopt net met de laatste 2 patienten erin…
en dan heb ik zelfs nog wat gekocht (boven de opbrengstprijs) op de markt
Heb je wat aan orthopatiënten, de rest is wel al gedaan maar heb nog wel wat ortho’s over![]()
heb net al wat gekocht dus heb ortho genoeg voor de hele avond… maar toch bedankt!! :-*
kimm thanx :-* (komen straks ook nog wat coins naar je toe om freefarm)
en ik kan nog wel 2 ortho patienten gebruiken mocht je die over hebben
ja maar mag ze dus niet doorsturen naar jou. Iemand die doorgeefluik wil zijn?
oke… maar je stuurdemij net toch ook :think:
en op freefarm staat er geloof ik 5 dagen voor… en je bent toch al 5 dagen niet inmijn ziekenhuis geweest :think:
Nee, ik dacht dat je die thx bedoelde omdat ik patiënten aanbood
Maar er komt wel wat aan, 5 dgn is idd wel geweest.
oh haha… nou kreeg net een patient,maardan weet ik niet meer van wiedie was :oops: … thanx in ieder geval :mrgreen:
Ik heb er 3 naar je doorgestuurd.
dank je :-*
Heb vandaag trouwens voor het eerst geen problemen gehad dat ik te weinig patiënten had. Had het vanochtend wel verwacht maar eigenlijk de hele dag kunnen spelen. En gewoon patiënten over
oh wat goed zeg… alhoewel het bij mij ookbeter ging dan gister,
straks nog keer ortho vullen en dan heb ik alles weggewerkt :thumbup:
oessie: ik had hem naar je gestuurd :mrgreen: :mrgreen:
heeft iemand van hier mij net een patient doorgestuurd?
Kreeg er eentje met gewone behandelkamer en rontgen…
Of heeft iemand anders in het spel zich ook vergist tussen Dr Oetker en Dr. Oetker :mrgreen:
@oessie wrote:
oh wat goed zeg… alhoewel het bij mij ookbeter ging dan gister,
straks nog keer ortho vullen en dan heb ik alles weggewerkt :thumbup:
Ik denk dat het een beetje afhankelijk van de dag is wat je krijgt. Sommige dagen krijg je echt goede en andere dagen patiënten die alleen brakeritus hebben. :?