welke marieke?
ik ga er ook niet naar kijken… wordt nu al soms te veel opgeslokt in het ziekenhuisgebeuren, nog een spel erbij kan mijn huishouden niet aan :mrgreen:
Sophie het heet Nurya.
Lienke zit ook op gym. Vorig jaar peutergym en nu dus kleutergym. Ze vindt het helemaal superleuk en het is ook erg goed voor haar grove motoriek :thumbup: . Ze heeft sinds ze op gym zit al heel veel bijgeleerd .
Marije, moet ik je nog wat ortho sturen? Heb nog wel wat liggen en krijg het niet allemaal weg.
Sophie ga nu niet gelijk kijken he :naughty: :mrgreen:
Renate hoe is het soepie gevallen? :hug:
@Marieke_5000 wrote:
Sophie ga nu niet gelijk kijken he :naughty: :mrgreen:
nee hoor :liar:
heb me al aangemeld
@sophie wrote:
@Marieke_5000 wrote:Sophie ga nu niet gelijk kijken he :naughty: :mrgreen:
heb me al aangemeld
:lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
whahaha… nou ik niet hoor… heb genoeg verslavingen… en ik zou me zoafmelden bij farmerama, maar vind het steedsleuker worden… :oops:
hmmm is geen spel voor mij ga er niks mee doen denk ik hihi
@sophie wrote:
@Marieke_5000 wrote:Sophie ga nu niet gelijk kijken he :naughty: :mrgreen:
heb me al aangemeld
Ik heb ook niet gekeken
:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
haha kon jij het ook niet laten?
heb eerste quest volbracht maar denk niet dat ik het leuk ga vinden
Ik denk het eigenlijk ook van niet, beetje teveel gedoe, tekeningen zijn wel mooi.
ja is wel mooi, maar ik wil niet te veel nadenken bij een spel hahaahaha
whahaha nee wij zijn veel beter in tuinieren en doktertje spelen
precies en ik ben toch al zo dement als een peertje op het moment dus nadenken nee doe maar niet :mrgreen:
Iemand daar trouwens een kamertje voor, mijn dementie :lol:
nee wel een verloskamer :mrgreen:
Ik vind het trouwens net lijken of die ortho-patienten in pure doodsangst over de vloer heen kruipen en proberen weg te komen :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Ik vind het trouwens net lijken of die ortho-patienten in pure doodsangst over de vloer heen kruipen en proberen weg te komen :mrgreen:
haha ja ik vond het ook al een heel bijzonder gezicht… alsof ze een hondje willen zijn :think: