Kapihospital deel 2

@Marieke_5000 wrote:

@oessie wrote:
nee wel een verloskamer :mrgreen:

jWhahahahah zal ik die vast reserveren dan?

jahoor… je staat op de lijst … met vacuum en tangen? of toch maar niet…

lekker ben jij oes :naughty:

Momenteel ondervinden veel spelers, met Ziggo als provider, problemen met het spel. Dit vinden wij erg vervelend en we doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hier hebben wij jullie hulp bij nodig.

Wij zouden het erg fijn vinden om de tracing gegevens van de Ziggo spelers te ontvangen

Misschien verklaart dit waarom sommige mensen problemen hebben met inloggen/traagheid

hier idd ziggo!

hier geen ziggo, maar wel problemen

ik heb geen ziggo… maar ook geen probleme n :mrgreen:

wil er iemand nog een ortho?

Nee, zit er al met te veel in de wachtkamer.

Alleen mijn psycho en behandelkamers staan leeg momenteel. :frowning:

thnx knippie :-*

wie heeft er 2 orthopatienten voor me? ik kan ze dan voor de nacht erin doen :thumbup:

helaas, heb ze juist verkocht op de markt…

nee ik ook niet… heb er nog eentje in een bed liggen en die gaat straks de ortho in… heb nog niet alle quests gedaan, dus kan zijn dat er dan nog wat bij komt met ortho.

nog 7 minuten en ik kan mijn 2de ortho kopen!!!

oeh die heb je ook snel bij elkaar gespaard :thumbup:

Krijg het vandaag helaas niet meer voor elkaar om nog een 2e psycho bij te kopen… helaassss. Zaterdag maar dan :lol:

heb nu wel alles leegstaan, dat is een beetje jammer

dat zijn die kraakbeklemmingen en opgerolde teennagels oes?? want daar heb ik er wel weer wat van voor je?!

en idd die problemen wij hebben ziggo :cry:

Cariska, heb een patient naar je doorgewezen… weet niet of je er wat mee kan, zo ja dan merk ik het wel als die weg is :lol:

@mamaMarije wrote:

Cariska, heb een patient naar je doorgewezen… weet niet of je er wat mee kan, zo ja dan merk ik het wel als die weg is :lol:

lief van je maar heb geen geld… ga hem dus maar ff afwijzen…

@Cariska wrote:

@mamaMarije wrote:

lief van je maar heb geen geld… ga hem dus maar ff afwijzen…

oh dan wordt het idd lastig :lol:

zo ik ben er ook weer… heb even lekker een eindje gewandeld.