Kapihospital deel 2

@Marieke_5000 wrote:

Ik doneer elke dag 250 Zd

en krijg je steeds hetzelfde?

en dezelfde aantallen?

Niet op gelet maar volgens mij verschilt het wel hoor.

je kan nog zien in je berichtjes toch

of heb je die gewist?

ik wis zowat dagelijks mijn inbox dus kan ik niet meer terug kijken :mrgreen:

Jouw donatie van 250,00 zD heeft het werk van de collectanten er duidelijk lichter op gemaakt. Gezamelijk werd er gister opgehaald:

1 maal Neushaar, 1 maal Navel, 6 maal Oorlel, 1 maal Hersen, 4 maal Neusbult en 5 maal Neuspunt

Jouw donatie van 250,00 zD heeft het werk van de collectanten er duidelijk lichter op gemaakt. Gezamelijk werd er gister opgehaald:

6 maal Neuspunt, 17 maal Neushaar, 8 maal Navel, 1 maal Kippenogen, 3 maal Oorlel en 7 maal Neusbult

Het wisselt dus :wink:

en het wisselt behoorlijk, als ik zo zie…

waar zou dat van afhankelijk zijn?? :think:

Werkelijk geen idee :think:

Ik denk toch dat ik een derde ultra soon moet hebben, heb er weer veel patienten voor.

ik heb ook 3 ultra soons marieke, maar als ik niet bijkoop staan ze erg veel leeg.

maar vandaag is toevallig een erg goede marktdag, voor de overige dingen ipv ortho :smiley:

ik heb ook 3 ultra soons en het wisselt soms staan ze leeg en soms heb ik erg veel patienten

ja ik heb vandaag ook goed kunnen scoren met winst :thumbup:

ja, denk dat de markt eindelijk op gang begint te komen!

heb er vandaag 38 gekocht, dat is lang geleden :smiley:

(en dan voornamelijk behandelkamers/rontgen. oke, niet extreem veel punten of winst, maar dan staan mijn kamers in elk geval niet leeg :smiley: )

al vraag ik wel af of ik alles weg krijg vandaag, maar goed, dat zien we dan wel weer. mis dat premium namelijk wel heel erg…

ik heb 2 ultrasoons en ik red ht elke dag precies… vandaag is het even aanpoten… heb meer voor ultrasoon dan ortho… nog 200 zd dan koop ik een extra psycho…

nu eerst fenna even naar gym brengen :thumbup:

ow leuk, wat voor gym doet fenna??

peutergym… ze vind het helemaal fantastisch… alleen in een rijtje staan enz… vind ze niet leuk :shifty:

haha, nee dat is ook wel erg moeilijk natuurlijk!

zou willen dat er zoiets hier ook was voor kleintjes :smiley: sophie heeft zoveel energie, dat het goed voor haar (en mij :D) zou zijn als ze dat kwijt kon

hier net eentje weten te scoren voor 110 die 184 oplevert en alleen behandelkamer en rontgen :thumbup:

Er was iemand aan het dumpen op de handel volgens mij hihi maar zat er 4x naast en 1x raak… nou ja is meer als niks toch.

Heb 3 ultrasoons en had het makkelijk met 2 afgekund… heb die 3e gekocht omdat ik steeds niet rondkwam en dan de volgende ochtend nog met patienten van de vorige dag zat… nu is het voor de middag al weg. Dat is niet alleen doordat ik een extra ruimte heb denk ik dan…

Met de ortho net zo… heb nu al de laatste er in liggen… voor ik de kamer had waren zeker 9 van de dagelijkse patienten ortho + de helft van de quest patienten.

Vandaag 4 ofzo maar…

hebben ze dat helemaal niet bij je in de buurt… mijn oudste zit er ook op (op kleutergym dan) en voor haar ishet heel goed geweest vanwege de motoriek… ze heeft nu een feestje dus vandaag slaatz ekeer over…

nou ik ga … tot later…

Nathalie zit ook op gym maar dat gaat echt al meer richting het turnen hoewel het onder de noemer peuter/kleutergym staat. Morgenmiddag mag ze weer.

Ik ga toch maar sparen voor die derde ultrasoon en daarna voor nog een psychokamer denk ik. Zit voorlopig toch nog niet in level 10 :mrgreen:

leuk zeg, al die gymmende kindjes!! hier hebben ze helemaal niets in die richting. en anders moet ik, vermoed ik, naar eindhoven, en dat vind ik te gortig voor een gymles.

Wat jammer dat er bij jullie niets in de buurt is :?

Er is ook weer een nieuw spel he, ik ga er maar niet kijken :snooty: