Die extra dingen voor kamers komen volgens mij pas echt ver in de levels, want de afgelopen levels krijgen we toch steeds nieuwe patiënten en een niewue kamer om ze in te behandelen.
In de behandelkamer moet bijvoorbeeld nog de griepvaccinatie doen, maar dat is pas bij level 23.
ach, het geld moest toch rollen, dus heb toch maar de psychokamer aangeschaft
moet er toch iets mee doen, want sparen tot ik eindelijk een level omhoog ga, dat duurt nog zo lang…
Nou ik heb gezien dat ik niks meer uit kan geven tot ik bij het volgende level ben. De volgende kamer is namelijk niet echt goedkoop te noemen (75.000 zD)
Dus daar ga ik nu maar vast voor sparen. Maar goed, 115.000 punten heb ik ook nog laaaaang niet
wow, dat is wel echt enorm veel zeg!!
en zeker ook nog een grote kamer??
4x3, het is een operatiekamer. Maar misschien leveren die patiënten ook wel heel erg veel op.
zag idd net een patient op de handel die 1400 opbracht, dus dat wil dan wel natuurlijk…
:shock: nog genoeg om voor te sparen dus
ja genoeg uitdagingen hihi
ik heb nu bijna 10.000 en nog 3000 voor level 9 dus kan meteen 2 psycho kamers aanschaffen hihi
goed bezig sophie!
Bedankt voor jullie beterschapswensen :-* . Het gaat nu wel weer wat beter gelukkig. Voel me niet meer zo misselijk. Probeer nu even een soepje, maar heb er wel vertrouwen in dat dat goed gaat.
sophie: heb jij al 2e verdieping?
Ik moet nog 15.000 punten voor level 9 dus dat duurt nog even :roll: .
ja ik heb al tweede verdieping
wat zouden jullie doen, ik heb bijna 5000 zd voor nog een psycho kamer… vandaag kan ik die ooknog halen omdat het woensdag is… is dit rendabel of kan ik beter sparen voor iets anders?
ik zou het doen oessie!
denk dat je hem enorm gaat missen als je hem niet zal kopen…
ik heb vandaag mijn tweede geplaatst, en ze zitten, tot nu toe, continu vol
ow oessie: ik lees niet goed. je hebt er al 1 en twijfelt over de 2e…
zo zat ik ook vandaag, maar heb hem toch maar gekocht
had nog zoveel patienten voor die kamer zitten, dat ik het wel de moeite waard vond. En voor ik level 10 b en en dus de andere kamer kan kopen, zijn we weer paar dagen verder vermoed ik…
heeft iemand van jullie bijgehouden of je dagelijks dezelfde medicamenten krijgt na het doneren in de vereniging?
dus alsj e dagelijks 100 zd doneert, krijg je dan ook dagelijks dezelfde spullen?
ja denk ookmaar dat ik hem koop… alhoewel ik nu nog niet veel patienten er voor heb…
en ik heb niet bijgehouden of je steeds hetzelfde krijgt… ik doe ook elke keer een ander bedrag…
Doen we nu weer wel doneren?
volgens mij wilde een groot deel dat je het gewoon zelf maar moest besluiten, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
soms doneer ik een dag niet, en als ik er aan denk doneer ik wel.
ik doneer welzo af en toe… niet heel veel hoor… 100 a 200 per dag…
Ik doneer elke dag 250 Zd
ja ik kan ook wel weer doneren
had dat even gemist
ben benieuwd wanneer we wat horen