nou zitten er 2 voor je klaar, die maar 1 ding hoeven in de psycho, zijn al wel bij de zuster geweest
@mamaMarije wrote:
nou zitten er 2 voor je klaar, die maar 1 ding hoeven in de psycho, zijn al wel bij de zuster geweest
Dank je. Ben er erg blij mee

ik zit te twijfelen of ik nog een psychokamer zal nemen… :think:
@knipoogje1983 wrote:
heb je er nu 1 of al 2?
Ik heb er nu 1 en schaf er nog wel een 2e van aan als ik weer 5000zD bij elkaar heb gesprokkeld.
@oessie wrote:
hmmm nee als ik internet explorer aantik komt die gelijk op google… :shifty:
Dan gebruik je internet explorer, heb je toevallig chrome of firefox op je pc staan?
@mamaMarije wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik zit te twijfelen of ik nog een psychokamer zal nemen… :think:
heb je er nu 1 of al 2?
Ik heb er nu 1 en schaf er nog wel een 2e van aan als ik weer 5000zD bij elkaar heb gesprokkeld.
ik heb er nu 1, en het geld voor de 2e al klaar…
@knipoogje1983 wrote:
Ik heb er twee en ze staan redelijk vaak leeg. Patiënten zijn nu amper te vinden op de handel. dat was de eerste/tweede dag dat ik de psychokamer had wel anders toen had ik echt te veel patiënten voor 1 kamer.
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik zit te twijfelen of ik nog een psychokamer zal nemen… :think:
Ik heb er twee en ze staan redelijk vaak leeg. Patiënten zijn nu amper te vinden op de handel. dat was de eerste/tweede dag dat ik de psychokamer had wel anders toen had ik echt te veel patiënten voor 1 kamer.
mmm dan denk ik nog maar even na

Hoeveel ben je nog verwijderd van level 10, die kamer die daar bij hoort is nameljk 10.000 zD
nog best wel een eindje… heb nu 51.858 punten…
Dr. Barbara Mitchell
Cash 1.412,12 zD
Punten 8.344
Level Nachtwaker ( 6 )
Nog 3.656 punten tot level 7 en het gaat even langzaam
oh hahah IE staat natuurlijk voor inernet explorer :oops: … maar ik heb nooit last van dat die vast zit :think:
hmmm ik zit ook te denken waar ik voor ga sparen… heb 1 psyho kamer…
Ben net mijn bed uitgerold en heb de 1e patienten in behandeling.
Moest vandaag eigenlijk werken, maar heb me vanmorgen ziek gemeld omdat ik me nog steeds behoorlijk beroerd voelde. Heb nu net een beschuitje gehad dus hopelijk blijft die erin!
Vandaag mijn laatste dag premium . Vind dat wel erg jammer, maar heb het er niet voor over om er geld voor te gaan betalen :snooty: .
Bij mff kun je coins bij elkaar verzamelen door ze te kopen met zD. Zou hier ook wel mogen .
Ik ben hard aan het sparen voor een 2e verdieping. Zit nu op 7500 zD dus moet nog even :lol: . Weet wel dat ik daar in elk geval ook een ortho neer ga zetten want die duren echt lang en heb ik nu steeds in de wacht liggen.
beterschap renate :-*
ik heb inmiddels alweer kamers leeg staan :?
Beterschap Renate :hug:
renate beterschap
heb sowieso het idee dat zolang je geen of 1 kamer hebt best veel patienten met iets krijgt… schaf je er een 2e of volgende kamer van aan loopt ineens het aantal patienten terug, zelfs zo erg dat je soms de boel leeg hebt staan :?
Probeer net een psycho patient naar je door te verwijzen Kimmy, maar krijg de melding dat het bedrag te laag is wat ik er voor wil hebben… 10 zD onder de max waarde pakt hij zelfs niet. Wat dat nu weer is!!!
Raar. Ik kon net een patient naar je doorverwijzen van 125 zD minimale voor 90zD. (heb hem wel weer teruggehaald ).
Thnx voor je patiënt.
Ben het trouwens met je theorie eens, dat je ineens minder patiënten kreeg als je meerdere kamers hebt. Want ik weet dat ik toen ik twee ortho’s had ik veel meer patiënten van knippie kreeg dan ik zelf had.
Nu ook met psychokamer, eerst had ik echt veel patiënten en nu een stuk minder heb ik het idee.
Dacht dat dat een beetje tussen mijn oren zat, in de richting dat het een stuk minder lijkt omdat je natuurlijk 2 keer zoveel patiënten kunt behandelen. Ik ga morgen eens tellen hoeveel EEG/ECG patiënten ik krijg. Mocht ik er nog een bij zetten tel ik dan weer, eens kijken of het echt zo werkt.
Renate; beterschap.
dan heb ik nu besloten om geen psycho kamer bij te zetten… zie ze ook niet zo vaak op de markt staan, en dan doe ik er maar wat langer over voor ik ze behandeld heb.
of misschien ga ik eerst nog even kijken wat voor ziektes er straks nog bijkomen voor die ruimte