Kapihospital deel 2

Wil er nog iemand ortho?

Anders zet ik ze op de markt. Duik zo m’n bed weer in.

ikheb niet meer nodig… ben er bijna doorheen…maar ga vroeg mijn bedje n… ben moe :zzz:

goedemorgen!!

en jullie ziekenhuizen alweer open??

mijn wachtkamer zit goed vol. veel mooie (orthovrije!) patienten kunnen scoren op de markt!

Ik ga mijn ziekenhuisje zo opengooien.

Gisteravond nog level 9 gehaald en die psychokamer heb ik ook al bijna bij elkaar :dance:

Goedemorgen trouwens :mrgreen:

goed bezig marieke!!

als je al een pscho patient kan gebruiken, roep je maar hoor. kan ik er wel een doorsturen :_

En mijn psychokamertje is aan het opbouwen :smiley:

Ik heb er best wel veel patienten voor gekregen vandaag en heel weinig ortho-patienten.

goedemorgen.

mijn ziekenhuis was vanochtend een beetje laat open. Vriend ligt ziek thuis en heeft vanochtend Nami verzorgd dus kon lekker uitslapen :slight_smile:

Maar ja, ben nu wel veel goede deals op de handel misgelopen :wink:

Marieke, fijn dat je wel psychopatiënten hebt gekregen.

Ik heb zelf trouwens maar weinig patiënten voor level 10 :frowning: maar mischien straks nog met garageopdrachten.

hier net de laptop aan, maar weer hetzelfde gezeur met kapihospital… heel lang over doen om te laden, vastlopen etc etc grom

En op een andere browser proberen?

@mamaMarije wrote:

hier net de laptop aan, maar weer hetzelfde gezeur met kapihospital… heel lang over doen om te laden, vastlopen etc etc grom

Zou het inderdaad eens met een andere browser proberen. Hier heb ik met Upjers spellen en IE zo vaak problemen terwijl het met chrome allemaal wel werkt.

Ik heb dus firefox en echt nergens last van.

Ja daar kan ik het ook makkelijk mee spelen. :slight_smile: Het is echt IE wat een ramp is af en toe. Maar dat is ook wat ik veel lees op MFF en Kapi forum

hoe kan je zien wat voror browser je hebt :oops: ?

Zie je dat niet staan Oes als je hem aanklikt als je het internet op gaat?

Dit is grappig:

Bibbertje

Cash 0,50 zD

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@oessie wrote:

als die vastloopt heb je IE :mrgreen:

Nu gaat het weer wel goed… :mrgreen: enorme lading psycho patienten en maar 1 kamer om ze te behandelen…

goedemorgen dames zo heb heerlijk uitgeslapen hoef pas om half 12 te beginnen met werken :mrgreen:

was gisteravond vergeten nieuwe patienten erin te leggen :?

nog 4000 punten en dan level 9 :dance:

hier ook ie, ook veel herladen e.d. hoe kan je dan een andere regelen?

@mamaMarije wrote:

@oessie wrote:

Nu gaat het weer wel goed… :mrgreen: enorme lading psycho patienten en maar 1 kamer om ze te behandelen…

Je mag ze altijd bij mij kwijt hoor :angel: Ik heb er twee kamers van

hmmm nee als ik internet explorer aantik komt die gelijk op google… :shifty:

@Kimmygirl wrote:

@mamaMarije wrote:
@oessie wrote:

Je mag ze altijd bij mij kwijt hoor :angel: Ik heb er twee kamers van

Jij bent gewoon Kimmy toch?

Zal eens kijken, want ik krijg ze er toch niet allemaal door vandaag… (al liggen sommige nu al wel voor iets anders in de behandeling, dus krijg je ze pas later vandaag hihi).