Kapihospital deel 2

Kim je hebt me overtuigd, ik ga doorsparen voor de psychokamer :thumbup:

En jij gaat hard zeg, waar zit jij nu?

Het is voor je punten denk ik ook het beste als je gewoon de patiënten die je krijgt allemaal kunt behandelen. Heb helaas nog steeds geen complete puntenlijst maar heb het idee dat nieuwe ziektes/kamers wel voor meer punten zorgen.

Ik ben nu sinds vanochtend level 10, heb nu bijna mijn nieuwe kamer en al twee patiënten zitten die er op wachten. Maar ze duren wel erg lang hoor (2.5 en 3 uur…gaat natuurlijk nog de helft vanaf maar goed tot nu toe de langste)

:dance: Mijn ECG/EEG is in aanbouw :smiley:

:thumbup:

:thumbup: :thumbup: Kim :thumbup: :thumbup:

spel laad alweer zo sloom bij mij…zo schiet ik al helemaal niet op. en jullie gaan zo hard :roll:

hmm wat raar hille… bij mij doet die het wel gewoon

ik had het eerder moeten zeggen want nu doet hij het weer…

mocht iemand nog patienten over hebben… ik heb niets meer te doen :?

zin in nog meer opgerolde teennagels??

als je er 1 kwijt moet. ik kan er 1 gebruikn :thumbup:

hier de hele dag al met vlagen dat het spel vastloopt of gewoon niet laadt… en aangezien we de hele middag de hort op waren is het vandaag hier niet echt opgeschoten.

Nou ja… ik heb wel mijn 2e verdieping ontdaan van puin :thumbup:

Nu maar eens gaan nadenken over hoe ik de boel vol ga bouwen daar :lol:

Vind die ortho wel enorm irritant qua afmetingen moet ik zeggen… daar kan je niks passends mee maken :thumbdown:

Heb je er 2 gestuurd oessie. Als je nog wat wilt zeg je het maar. Heb er nog heel wat in de wacht liggen voor de ortho.

Heb vandaag bijna de hele dag op de bank of in bed gelegen met een fikse buikgriep. Sinds een uur of 18.00 niet meer overgegeven dus hopelijk gaat het nu weer wat beter :pray: . Blegh wat word je daar slapjes van zeg.

Had ze eerst naar dr oetker gestuurd, dacht dat dat oessie was :doh: . Heb ze nu wel naar zusteroessie gestuurd.

:mrgreen: Gelukkig niet naar dr. oetker.

hihi en van mij heb je dr ook 1 oes!!

thanx :-*

@Renate_Sch wrote:

Had ze eerst naar dr oetker gestuurd, dacht dat dat oessie was :doh: . Heb ze nu wel naar zusteroessie gestuurd.

hihi ik was er even niet, dus heb het ook gemist :lol:

Nog 66 punten en dan level 9 :dance:

computer doet het weer. manlief heeft hem alsnog aan de praat kunnen krijgen :smiley:

bedankt voor het aanbod om mijn ziekenhuis over te nemen voor degene die het aangeboden hadden! :-* :-* zag het echter nu pas, dus kon niet eerder reageren.

is er iemand met nog interesse in ortho?? ik krijg ze niet allemaal behandeld meer!