Nee dat nog niet, kan ik dan nog geen derde neerzetten dan?
Meiske net uit school gehaald, nu eerst broodje eten.
Oja ze gaat zaterdag niet mee dus moet je verplicht langskomen :mrgreen:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan ga ik met je mee…alleen kom ik wel later met de fiets :think: hou niet zo van bussen!!
jawel maar als je een derde ortho kamer neerzet dan hou je weinig ruimte over voor de rest van je kamers en je krijgt nu de volgende levels kamers van 3 bij 3 zonde als je 1 van elk kan kopen…dan heb je al gauw weer een derde verdieping nodig hihi of je moet een behandelkamer af gaan bouwen!!
Dan kom je gezellig mee naar ons huis
Ik zie nu dat ik nog minder dan 1200 punten van level 9 af ben. Dacht dat die pas bij 70000 kwam :oops:
Dan nog maar even wachten dus ja.
maar daar ben je dan toch bijna, morgen moet je dat halen toch
met twee ortho kamers dus dan moet je weer 5000 achter de hand houden voor een psychokamer
gezellie ga ik met je mee :dance: :dance:
hier wilden ze bij de 1e niet de babykamer zien… maar ze was wel heeeeeel nieuwsgierig naar de familiewieg die ik genoemd had :lol:
Dus ze is toen wel boven geweest op de babykamer en vond het helemaal geweldig dat ons kindje in een wieg met ‘geschiedenis’ kwam te liggen :thumbup:
ik weet ook niet goed hoe ik het moet gaan indelen… volgens mij hou je door die ortho kamers altijd ruimte over :think:
Oké ik begrijp dus dat nu ik level 9 bijna behaald heb ik beter geen kamers kan gaan kopen maar moet wachten op de psychokamer?
als je de psychoklanten wilt helpen zou ik even wachten ja je hebt 5000 nodig daarvoor
Misschien wel een idee ja :think:
zou ik inderdaad ook doen marieke :thumbup:
Dan doe ik dat, dankjewel dames :-*
Moet wel zeggen dat wachten niet mijn sterkste kant is :eh:
nee hihi centjes uitgeven wanneer je het hebt hihihihi
ik heb mijn 2e verdieping stofvrij… :dance:
Ja precies hihihi maar ik hou me in want ik ga nu voor de psychokamer :mrgreen:
Ik ben ook weer een level hoger ik bn nu bij 8.
van 7 naar 8 ging echt supersnel, sneller dan van 6 naar 7.
Wanneer kan je een 2de etage bouwen?
Anders moet ik maar een behandelkamer slope voor een extra ultra soon, alle patienten zitten te wachten op ultra soon en ik heb er nu maar 2.
Een derde is dus wel handig lijkt me.
wendy als je 20.000 hebt dan kan je je tweede verdieping kopen
lekker oessie
ik had dit keer geen coins
Wendy ook bij level 7 :dance:
Ik zit echt te twijfelen hoor over die derde ultra soon, maar het is dus niet verstandig?
je kan het altijd doen, je moet alleen wat langer doorsparen voor de psycho kamer
ik heb ook 3 ultrasoons
@Marieke_5000 wrote:
Wendy ook bij level 7 :dance:
Ik zit echt te twijfelen hoor over die derde ultra soon, maar het is dus niet verstandig?
Ik heb 3 ultrasoons staan maar ik merk wel dat die best vaag leeg staan aan het eind van de dag en dat het nogal eens lastig is om daar patiënten voor te vinden.
Nog 300 zD en dan heb ik een EEG/ECG