Kapihospital deel 2

Ik heb gisteren (bij gebrek aan volle wachtkamer en behandelkamer) net iets te snel pt. gekocht…

Heb er nu 2 zitten met een kraakbeenbeklemming maar daar heb nog niet de middelen voor om te behandelen.

Hier iemand interesse?

Ik heb de orthpatienten nog steeds in de wacht staan, lijkt wel of ik daar maar niet doorheen kom :?

Hier geen problemen met laden, werk met firefox.

Ik zit tussendoor ook elke keer te kijken hoe het is met mijn arme zieken, vanmiddag komt de kraamzorg en ik ben dus even druk aan de poets :mrgreen:

ik heb ook nog aantal opgerolde teennagels in de aanbieding…allemaal nog van gister kan ze nooit allemaal behandelen…wie heeft er belang bij??

hij doet het bij mij nu ook zonder problemen gelukkig ma

stuur maar op hoor :wink:

eh nee, heb nu wel een orthokamer, maar ook vanmorgen 9 patienten met oa een orthobehandeling ertussen… vraag me af of ik die wel allemaal weg krijg.

Bovendien heb ik geen geld :lol:

Marieke, komen ze bij jullie bij een 2e ook nog weer langs van de kraamzorg? Hier alleen bij de oudste, verder telefonische intake (gok deze keer klaar in 10 minuten :o zou eigenlijk niet weten wat zij mij nog uit kan leggen :shifty: ).

@oessie wrote:

stuur maar op hoor :wink:

Ow ik had ze aangeboden op de handel maar daar kan ik ze nu niet meer afhalen??

Of zie ik iets over het hoofd? :think:

ik heb je dr wat gestuurd :oops: :smiley:

Hier werkt het met IE wel :think: .

Knippie, nog bedankt voor de ballonnen :smiley: . Had echt niet gehoeven, maar ik vind het wel heel lief van je :-* .

Hier telefonische intake kraamzorg gehad bij de 2e (ook in Friesland). Poetse nog.

MamaMarije, lastig als je geen zD hebt.

Marije ik heb deze keer een ander kraamzorgbureau.

Deze zit bij de verloskundige in het gebouw, leek me wel zo makkelijk :mrgreen:

Vandaar dus intake.

Ben wel benieuwd of ze nu wel de babykamer willen zien, dat was toendertijd niet.

Hoeveel kost een ultra soon ook alweer :think:

@Marieke_5000 wrote:

Marije ik heb deze keer een ander kraamzorgbureau.

Deze zit bij de verloskundige in het gebouw, leek me wel zo makkelijk :mrgreen:

Vandaar dus intake.

Ben wel benieuwd of ze nu wel de babykamer willen zien, dat was toendertijd niet.

Hoeveel kost een ultra soon ook alweer :think:

3000 zD

onze pc thuis is kapot, zit nu even snel bij mijn moeder, maar ben er dus, vrees ik, een paar dagen niet voor mijn ziekenhuisje. jammer, want nu gaat het levelen langer duren helaas!!

Hmmm hier loopt t nog steeds niet echt soepel, loopt vaak vast… :wall:

Aha 3000 dus, dat wordt dus volgende missie, derde ultrasoon :mrgreen:

Ellen als ik iets voor je moet bijhouden??

Goedemorgen!

Heb zojuist maar mijn 3e ortho gekocht…2 schoot nog niet eens op, bleef met 9 wachtenden zitten continu zo’n beetje… :think:

Hopelijk vandaag nog level 9 én een psychokamer (toch?) moet lukken, heb dadelijk een aantal patienten klaar weer die een hoop betalen!

mijn volgende doel is levelen moet nog 6000 punten en dan level 9 geld voor de psycho kamer heb ik al

Annemarie gaat lekker :thumbup:

Sophie nog “maar” 6000 punten, schiet ook op.

Ik zit dus echt te twijfelen tussen een ultra soon of een ortho :think:

zou voor een derde ultra soon gaan anders kan je straks je andere kamers misschien niet kwijt

maar je de ortho patienten brengen ook meer op hihi

lastig hoor!!!

Heeeeeeeeeel lastig, ik ga eerst maar voor de derde ultra soon, kan ik nog wel op de eerste verdieping kwijt.

ja die kan je makkelijk kwijt ben je bijna in level 9 dan? :think: