Kapihospital deel 2

Maar verder is het hopeloos met de patienten :?

ja echt he… ik dacht net ook een koopje te hebben, was een verschil van 30… alleen keek ik verkeerd en heb ik er 30 teveel voor betaald :oops: :oops: :oops:

Oh dat is balen zeg :hug:

Zo tussendoor kijk ik even op de markt en of mijn patientjes klaar zijn, ben ook druk in huis bezig.

Heb hier nog een hele rij liggen voor de ortho. De andere kamers heb ik bijna allemaal leegstaan :wall: . En op de markt staat bijna alleen maar ortho en daar zit ik dus nu niet op te wachten.

Als iemand hier nog een patient kwijt wil die niet voor ortho hoeft :angel: :wink: kom maar op :mrgreen:

helaas heb ik ook niet veel meer over renate… ik hebnet nog 2 op e markt kunenn scoren die 30 meer opleveren dan ik er voor betaald heb

Kijk ook wel steeds op de markt hoor, maar ben gewoon elke keer te laat :doh: . En net had ik de verkeerde, niet goed gekeken dus nog 1 in de rij voor ortho :wall: :wall: :wall: . Die krijg ik echt nooit allemaal weg vandaag :frowning:

Kimmy, heb er 1 naar jou gestuurd oke?

Jij hebt vast nog wel ruimte met al die kamers van je :angel: :lol:

@Renate_Sch wrote:

Kimmy, heb er 1 naar jou gestuurd oke?

Jij hebt vast nog wel ruimte met al die kamers van je :angel: :lol:

Heb hem geaccepteerd :slight_smile: Dank je, ben er erg blij mee

Kimmy, als je er nog wat wilt mag wel hoor. Heb er nog genoeg :roll:

Moet nu eerst even Lienke van school halen.

@Renate_Sch wrote:

Heb er net een paar op de handel weggehaald, dus denk voor vandaag mijn ortho kamers vol te hebben.

@Kimmygirl wrote:

@Renate_Sch wrote:

Heb er net een paar op de handel weggehaald, dus denk voor vandaag mijn ortho kamers vol te hebben.

Da’s jammer. Nou ja, als je je bedenkt dan zeg het maar dan stuur ik wel wat jouw kant op.

net even de punten die ik nog heb liggen zitten tellen en als het goed is kan ik dan vanavond de 2e verdieping nog openbreken :thumbup:

Zo, mijn wachtkamer begon leeg te raken dus ging eens kijken op de markt. Denk dat er net iemand thuiskwam van werk ofzo want er kwam ontzettend veel op de markt voor goedkoop :slight_smile: dus nu zit alles weer vol.

@mamaMarije wrote:

net even de punten die ik nog heb liggen zitten tellen en als het goed is kan ik dan vanavond de 2e verdieping nog openbreken :thumbup:

Dat zou fijn zijn. al enig idee wat je er neer gaat zetten?

@Kimmygirl wrote:

@mamaMarije wrote:

jaja ik heb een ortho blueprint liggen, dus die kan er zo in (oké beetje puinruimen, maar dat is zo gebeurd :lol: en dan te bedenken dat het op de eerste verdieping best even duurde om het geld bij elkaar te verdienen met kots ruimen en neusvleugels schoonschrapen) en heb ook nog een rontgen ‘liggen’.

Daarna nog een pyscho bij elkaar sparen en verder laat ik het dan denk ik leeg.

@mamaMarije wrote:

@Kimmygirl wrote:
@mamaMarije wrote:

jaja ik heb een ortho blueprint liggen, dus die kan er zo in (oké beetje puinruimen, maar dat is zo gebeurd :lol: en dan te bedenken dat het op de eerste verdieping best even duurde om het geld bij elkaar te verdienen met kots ruimen en neusvleugels schoonschrapen) en heb ook nog een rontgen ‘liggen’.

Daarna nog een pyscho bij elkaar sparen en verder laat ik het dan denk ik leeg.

Lekker dat je al een blueprint voor ortho hebt. Kun je die meteen neerzetten. Ik kan trouwens wel wat patiënten missen, was een ietsje enthousiast net :wink:

wat voor patienten heb je?

Heb nog wel ruimte in de gewone behandelkamers en röntgen.

Dr Oetker

Mooi, heb namelijk geen ultrasoon en ortho gekocht :wink: Er komen er een paar jouw kant op :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

Mooi, heb namelijk geen ultrasoon en ortho gekocht :wink: Er komen er een paar jouw kant op :slight_smile:

kijk komt dat even goed uit :lol:

Alvast bedankt :thumbup: