Kapihospital deel 2

en krijg je dan weer een nieuwe kamer erbij? of alleen enge ziektes?

oh ja een eeg :dance:

kimmy wat ga jij snel zeg… ik kom maar geen level verder zeg :?

krijg je met een 2e verdieping daar ook weer nieuwe patienten??

en is het belangrijk dat je de klantjes uit de garage ook binnen die tijd helpt??

ik ga ook nog niet zo snel in het spel…maar ben ook niet van plan geld er aan uittegeven

hille nee je krijgt geen nieuwe patienten… en je hoeft die patienten van de guest niet allemaal te helpen, maar het levert wel geld en punten op…

he oes, omdat er altijd zo’n tijd aan gebonden is maar dat maakt eigelijk niks uit?! dan laat ik hem nog ff lekker zitten :slight_smile:

nee hoor dat maakt niet uit…

@sophie wrote:

oh ja een eeg :dance:

Ja, alleen is die weer 10.000 zD, dus hoop dat ik dat ongeveer heb tegelijk met mijn punten. Moet van beide nog 5.000.

levelen gaat best snel hoor met 2 ortho’s oessie, zul jij ook wel merken. Je hebt nu toch ook twee ortho’s?

ja ik heb er nu 2… maar ben niet zo goed in patienten scoren op de markt… :oops:

10.000 is nog te doen maar heb je die prijzen verder gezien van die kamers

echt veel :shock:

@sophie wrote:

10.000 is nog te doen maar heb je die prijzen verder gezien van die kamers

echt veel :shock:

Wel gezien maar volgens mij heb ik dat gewoon verdrongen. :lol:

@oessie wrote:

ja ik heb er nu 2… maar ben niet zo goed in patienten scoren op de markt… :oops:

oessie er staan er nu genoeg net onder de prijs. Het levert niet echt heel erg veel op maar ja, alle punten die je krijgt om te levelen is mooi meegenomen en als de kamers leeg staan levert het helemaal niks op.

ja dat is zo., had net alleen geen centjes om uberhaupt te kopen haha…maar nu wel weer…

ik ga nu naar mijn werk toe… als he rustig is kan ik wel even patienten gaan scoren… :mrgreen:

ik vind het zo jammer dat er alleen maar ortho patienten op staan… mijn rontgen en behandelkamers staan leeg, maar ortho heb ik nog voldoende :think:

Vanmiddag niet veel tijd. Zijn er 2 patienten bij je aangekomen Knippie? Allemaal behandelkamer en rontgen. In een bedje hebben ze al gelegen. :wink:

bedankt!!!

al drukte ik per ongeluk bij de ene op het kruisje in plaats van accepteren… :oops: :oops: je mag hem nog wel een keer sturen hoor!!!

kan ik ook bij iemand in het zkh terecht?? lijkt me toch wel lekker, als mijn luiheid in een uur verdwenen is terwijl ik alleen maar op een bedje hoef te gaan liggen :smiley:

Ik heb er net eentje op de markt gescoord die 77 en nog iets oplevert en ik heb er maar 1,33 voor betaald :dance: :dance: :dance:

Goed gedaan meis was ws tikfout maar mooie winst

das beter marieke!!