Kapihospital deel 2

heb nu 2de verdieping!!!

@Cariska wrote:

heb nu 2de verdieping!!!

:clap: :clap: goed gedaan :clap: :clap:

@Cariska wrote:

heb nu 2de verdieping!!!

:clap: Lekker he, weer zoveel ruimte voor je zien.

oh ik mis mijn premium :o

Niet zomaar meer de patienten in de kamer ‘flikkeren’, alle medicatie er achteraan en na 3 uur de patient er weer uit trekken :frowning:

Aan de andere kant ben ik blij dat ik net 5 patienten met uiteindelijk minimaal 50-80 zD winst gekocht heb op de handel :dance:

Cariska, toch nog snel gedaan die 2e verdieping!

@mamaMarije wrote:

oh ik mis mijn premium :o

Niet zomaar meer de patienten in de kamer ‘flikkeren’, alle medicatie er achteraan en na 3 uur de patient er weer uit trekken :frowning:

Aan de andere kant ben ik blij dat ik net 5 patienten met uiteindelijk minimaal 50-80 zD winst gekocht heb op de handel :dance:

Cariska, toch nog snel gedaan die 2e verdieping!

fijn dat je zulke patiënten hebt gevonden. Markt is vandaag een stuk beter dan in het weekend :slight_smile:

goed zo cariska lekker he tweede verdieping

ik kan straks de psychokamers nog op verdieping 1 kwijt dus hou ik geen loze ruimte over op 1

yep hier mis ik premium ook, maar ga dr echt geen geld aan uitgeven!

@sophie wrote:

goed zo cariska lekker he tweede verdieping

ik kan straks de psychokamers nog op verdieping 1 kwijt dus hou ik geen loze ruimte over op 1

dat is fijn sophie! dat je geen loze ruimte over gaat houden!

haha ja zeker, maar voor verdieping twee moet ik echt gaan puzzelen :think:

@sophie wrote:

haha ja zeker, maar voor verdieping twee moet ik echt gaan puzzelen :think:

heb je ziekenhuis ff opgezocht, op 1e verdieping heb je geen ortho toch? Als ik dat zo zie hou jij op 2de verdieping bovenaan ook ruimte over…

Er komt uiteindelijk wel een kamer van 4x2 dus misschien dat tegen de tijd dat we daar zijn we gaten kunnen vullen. Maar uh, level 21 ofzo. :?

ik heb nu op de 2e verdieping een ortho in de hoek gezet…zal ik als ik straks dat psychoding heb die er naast zetten of er boven :think:

ja ik heb op tweede verdieping 2 ortho’s en er zijn kamers voor bovenin maar voor coins volgens mij of heel ver, maar ja dan heb ik vast ook al een derde verdieping :mrgreen:

@sophie wrote:

ja ik heb op tweede verdieping 2 ortho’s en er zijn kamers voor bovenin maar voor coins volgens mij of heel ver, maar ja dan heb ik vast ook al een derde verdieping :mrgreen:

die 3e verdieping is geloof ik alleen voor premium weggelegd… of ben jij nog wel premium?

@oessie wrote:

ik heb nu op de 2e verdieping een ortho in de hoek gezet…zal ik als ik straks dat psychoding heb die er naast zetten of er boven :think:

psychoding is 3 bij 3 dus zou hem erboven zetten denk ik

@mamaMarije wrote:

@sophie wrote:

die 3e verdieping is geloof ik alleen voor premium weggelegd… of ben jij nog wel premium?

ja ikke wel heb er wel 5 euro per maand voor over :mrgreen:

@sophie wrote:

Heb je gezien dat die ook ‘maar’ 20.000 is. had die wel duurder verwacht eigenlijk. Maar goed, mij hoor je niet klagen.

ja dat vind ik zeker ook meevallen is zeker te doen, zeker als je nog meer enge ziektes erbij krijgt die meer opleveren enzo

@sophie wrote:

ja dat vind ik zeker ook meevallen is zeker te doen, zeker als je nog meer enge ziektes erbij krijgt die meer opleveren enzo

Viel me vandaag al op dat ik patiënten er tussen had zitten die per persoon al bijna 500zD opleveren. Vind dat al best een groot bedrag :smiley:

Hoop vandaag of morgen level 9 te behalen.

uhm, level 10 dus :stuck_out_tongue: