Kapihospital deel 2

@oessie wrote:

ik heb net een extra ortho ge bouwd :dance:

:dance:

Is echt handig, als je eigen patiënten op zijn kun je ze vaak wel voordelig op de handel vinden :slight_smile:

ik heb net mijn laatste buskaartje ingewisseld voor de psychokamer maar heb er maar 2 patienten voor gekregen… beetje jammer vind ik dat eigenlijk. ben je een level hoger, en dan krijg je de patienten niet echt…

op de makrt wel wat gekocht, maar eigenlijk niet echt veel voordeliger, maar goed, dat zijn dan maar punten zullen we maar zeggen :smiley:

Goedemorgen :mrgreen: .

Oessie, gefeliciteerd met je orthokamer.

Knippie, jammer dat er maar 2 patiënten voor de psych.kamer kwamen. En voor jou maar 1 Kimmy.

Ik heb vannacht nog een extra behandelkamer en rontgen gebouwd :smiley: .

Hebben jullie trouwens 1 of 2 ultra soon’s? En krijg je een extra ultra soon wel vol?

belle, ik heb drie ultra soons :smiley:

en over het algemeen genomen, lopen die tot de middag bijna altijd wel goed alle drie.

koop ik wel iets bij natuurlijk, maar is goed te doen.

tegen te avond (en als de handel leeg lijkt) dan staat er regelmatig wat leeg

Knippie, dat probleem met de psychopatiënten heb ik nu sinds gister volgens mij dat er zo weinig komen, de eerste dagen kreeg ik er echt veel.

Ik heb ook 3 ultrasoons staan. :slight_smile: Heb er vanochtend veel voor kunnen kopen voor goede prijzen maar ik betaal in de middag ook wel extra voor ultrasoonpatiënten

wat stom dan eigenlijk he, dat je zo weinig patienten ineens krijgt voor die kamer…

al heb ik hem wel erg stom neergezet vrees ik… nou ja, ik heb toch gene premium, dus kan toch niet meer als 2 etages bouwen, dus zal in de loop van het spel toch kamers af moeten gaan breken.

is het spel bij jullie ook zo traag???

iedere keer zodra ik een patient aanklik, gaat het spel zich opnieuw laden… :think:

nee niks gemerkt

ik heb ook 3 ultrasoon kamers zitten vaak ook wel vol

heb vanmorgen ook goed gehandeld stoeltjes en bedden en wachtkamers mooi vol

oes lekker he die tweede ortho kamer :thumbup:

Ik heb net een orthokamer gebouwd en de 1e patient ligt erin :dance: .

Wel lekker hoor, dat ik die nu zelf kan behandelen :mrgreen: .

knipoogje: nee, niet echt last van dat het traag gaat :think:

Hopelijk krijg je nog wat patienten voor de psychokamer.

belle: ik heb nu 2 ultrasoons en die zijn de hele dag zo’n beetje vol dus dat loont echt wel hoor.

oessie: lekker 2 orthokamers :thumbup: .

Ik ga nu heeeeeel hard beginnen te sparen voor de 2e verdieping. Heb al 300 zd :lol: :lol: :lol: :lol:

het begin is er dus renate :smiley:

renate het begin is er :wink:

Mogguh,

Oessie een tweede ortho :dance: ik ben ook druk sparende daarvoor.

Renate dat schiet op haha.

Heb ook af en toe die sirene in beeld dat het spel aan het laden is :frowning:

heeft iemand rontgenpatienten over?? heb al 3 kamers leeg staan daarvan…

komt er een aan :slight_smile:

fijn, dank je!! :-*

Nee geen rontgen over, heb eigenlijk niks over :think:

ik vond net bij het rommel opruimen, 5 coins, 100 zd en 2 buskaartjes… :dance:

hoe hebben julie de indeling eigenlijk want ik wil op verdieping 2 dus niet weer veel loze ruimte overhouden :think:

tot nu toe ziet het er zo uit. Maar ja, je krijgt natuurlijk ook weer nieuwe kamers met nieuwe afmetingen, dus zal ook wel weer loze ruimte overblijven.

Wilde trouwens vanochtend eens kijken naar zo’n zitkamer voor als je patiënten op de markt zet die niet meteen verkocht worden dat ze geen plaats innemen in de wachtkamer. Maar wat is dat duur zeg, 100 coins :shock: