Kapihospital deel 2

kimmy: ik kan er ook altijd wel gebruiken hoor :smiley:

mamamarije: wat lekker dat je dan bijna je 2e verdieping hebt en er meteen een ortho kan gaan bouwen!!

Heb jullie beide wat patiënten gestuurd :slight_smile:

bedankt kimmy!! staat er eindelijk weer eens iets in mijn rontgen :D:D

mocht je nog wat over hebben, stuur gerust :-*

ook ortho oessie??

Mamamarije hartstikke mooi :thumbup:

Ik hoop vanavond nog mijn tweede ortho te kunnen kopen, zal een hoop schelen denk ik, heb al dagen patienten klaarliggen daarvoor :?

Nou vandaag gaat het nieuwe level niet meer lukken helaas. Maar ja, morgen weer een dag.

Ben nu door mijn patiënten heen (nog wel een paar in behandeling) en de markt is ook niet al te best :frowning:

wiehoe, ik mazzel dat er blijkbaar niemand kooplustig was, want ik kreeg rustig de tijd om een patient voor 9 zD te kopen die 130 oplevert :dance:

ik probeer ook steeds wta te scoren… want heel misschien kom ik vanavondnog level hoger,… en als ik dan dat psycho ding kan kopen., heb vandaag namelijk een buskaartje ingeleverd, dus kan ik daar nog even heen :pray:

Het lukt mij nog niet echt wat te scoren op de markt. Vis steeds achter het net :roll: . Ben gewoon te traag denk ik :lol: .

Net mijn tweede ortho kamer gekocht :dance:

Ben wel blut nu :mrgreen:

@Renate_Sch wrote:

Het lukt mij nog niet echt wat te scoren op de markt. Vis steeds achter het net :roll: . Ben gewoon te traag denk ik :lol: .

dat heb ik ook heel vaak hoor… springt de patient erop en voor ik bij BUY ben is die al weg…

Daarom denk ik dat ik net ook de enige was :lol:

Alhoewel ik vandaag qua zD een goed dagje had, vanmorgen ook mooi aantal met winst kunnen kopen/verkopen…

Nog 300 zD (nog 1 dure patient, die is over een halfuur klaar) en ik kan de 2e verdieping bouwen :dance:

jaaaaa ik heb ā€˜mijn’ 2e verdieping en ze zijn mijn orthokamer aan het bouwen!!!

Kan ik morgen eeeeindelijk de opgerolde teennagels ed behandelen (want ja ik heb gelukkig vooruitziend ook vast wat medicatie gekocht zaterdag :wink: al kan behandelen zonder medicatie natuurlijk ook gewoon, maar duurt zo lang).

Eens kijken hoeveel patienten er vanavond nog klaar zijn… heb er nog 5 die behandelt worden en dan kan ik nog wat puinruimen op de 2e etage.

oh zou ik het nog gaan redden :pray:

Marije, ik heb nog wel wat orthopatienten hoor, dus als je er wat wilt geen probleem. Heb 9 wachtenden voor mijn ene orthokamer :lol:

@Renate_Sch wrote:

Marije, ik heb nog wel wat orthopatienten hoor, dus als je er wat wilt geen probleem. Heb 9 wachtenden voor mijn ene orthokamer :lol:

kan je er nu alleen niet meer dan 5zD voor betalen :lol:

Heb net alvast wat puin lopen ruimen (en bij ligt daar niks onder boehoe snik snik :wink: ), maar als het goed is straks nog wat patienten uit de behandelkamers, dan geef ik wel een seintje…

joepie ben een level hoger en heb gelijk een psychokamer gekocht… die zijn ze nu aan het bouwen :dance:

@Renate_Sch wrote:

weet niet hoe duur die patienten zijn? Volgens mij vrij aan de prijs of niet?

Heb nu 160 zD… als je daar wat voor hebt zitten… stuur maar door :thumbup:

Dr Oetker

@oessie, toch nog vlot gegaan dus :dance:

@mamaMarije wrote:

@Renate_Sch wrote:

weet niet hoe duur die patienten zijn? Volgens mij vrij aan de prijs of niet?

Heb nu 160 zD… als je daar wat voor hebt zitten… stuur maar door :thumbup:

Dr Oetker

Zal even kijken of ik iets geschikts voor je heb :wink:

Marije, heb je er 1 gestuurd voor 137 zD en die levert je 145,38 op.