kapibados

kimmygirl, ja, je krijgt punten voor het helpen van je klanten. Heb het net ff uitgetest :wink:

Wel handig, want hier op het werk hebben ze nog niet door dat het een spelletjes site is, dus hij is nog niet geblokkeerd 8) Volgende week waarschijnlijk wel :shifty:

@crazymom wrote:

kimmygirl, ja, je krijgt punten voor het helpen van je klanten. Heb het net ff uitgetest :wink:

Wel handig, want hier op het werk hebben ze nog niet door dat het een spelletjes site is, dus hij is nog niet geblokkeerd 8) Volgende week waarschijnlijk wel :shifty:

haha, even van genieten deze week dan :slight_smile:

Jij bent toch - mir- of niet? Gaat lekker met de punten zeg.

Thnx voor het uittesten, dan loont het toch wel om de klanten te helpen.

haha ilonka… geniet er dan nog maar even van :wink:

kimmygirl, jij gaat anders ook niet slecht :mrgreen:

oessie: ja, pakken wat je pakken kan voordat de it het doorheeft :mrgreen:

Ben nu druk cocktails aan het shaken. Had er daarnet een die gaf 89punten :shock: En daarna weer een met 16 :frowning: … Ik snap het verschil niet helemaal, maar goed, ik shake wel lekker verder :lol:

zo 89 is we heel veel… geloof dat 40 mijn hoogste is… maar ben er alweer door voor vandaag…

hier is 23 pas het hoogste. snap het verschil ook nog niet zo goed, helemaal balen als je een coctail geshaked hebt en je uiteindelijk geen punten of ad krijgt omdat ze nog geen 18 zijn ofzo :S

mixen jullie je coctail precies zoals hij gevraagt wordt, of doen jullie zomdaar wat?

ik maak er iets leuks van :lol:

Ik doe maar wat :lol:

Volgens mij is het echt random wat je er voor krijgt, maar toch heb ik er wel een schema in zitten :oops:

De twee duurste producten 2 keer, het goedkopere 1, en dan 1 keer ijs.

Maar uh, geen punten voor coctail? Nog niet gehad volgens mij

Wat gaat dat spelersaantal trouwens snel omhoog zeg :shock: Dat ik gisterochtend begon met spelen waren er iets van 400 spelers en nu al ruim 6000

Dat zijn geregistreerde gebruikers. Het aantal mensen wat daadwerkelijk speel ligt een stuk lager :wink: Ga maar eens kijken in de lijst met mensen die bijna tot geen punten hebben. Die registren, doen een leveltje of wat en stoppen er dan mee omdat het toch niet zo leuk is.

Over 3mnd zijn die er weer uit en dan ligt het aantal weer wat lager :wink:

O ja, dat zijn er natuurlijk ook best veel.

Is het misschien handig om het lijstje met quests in de openingspost te zetten??

Hoi!

ik doe natuurlijk ook weer mee! Al heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik er dit keer geen geld in ga steken door coins te kopen :roll:

Ik ben net begonnen, dus ik ben nu nog bij level 2

ik ga er ook geen echt geld aan uitgeven…

Hier ga ik er ook geen echt geld aan uit geven.

Ik ga ook even wat coctails shaken, heb zelf ook wel zin in een frisse coctail :drool: :drool:

Heb nu al mijn onkruid uit mijn tuin, nu beginnen aan die kiezels maar dat gaat wel even duren ben ik bang…

Vind wel dat je aardig snel een level omhoog gaat, ik heb niet eens de kans om genoeg producten te sparen maja, gaat straks toch minder snel.

nou, zo snel vind ik het niet hoor… maar goed, ik zit er dan ook steeds maar even achter, en doe niet direct oogsten als iets klaar is

wtf, de livestream van de nos doet het gewoon normaal… (nu nog wel) :shock:

Kan ik gewoon NL-brazilie kijken ipv naar de radio te luisteren, er belt toch geen kip meer vanaf 16:00 8)

Ik krijg niet zoveel punten hoor met dat shaken, stop er alles in + ijsblokjes. En als ik nog plek over heb gewoon nog iets van die 3 producten die ze willen.

@romata wrote:

Ik krijg niet zoveel punten hoor met dat shaken, stop er alles in + ijsblokjes. En als ik nog plek over heb gewoon nog iets van die 3 producten die ze willen.

je kan toch maar 6 dingen erin stoppen. dus als je standaard ijsblokjes doet nog maar 5.

maar ik krijg ook niet veel punten hoor. :S

Wel balen dat er nog geen farmpedia achtige site is. Moet nu op het forum gaan zoeken hoeveel punten alles is. Vanille (17.40 uur), daarvan wil ik wel even weten of het loont eigenlijk.