kapibados

17 uur voor vanilla??!!! :shock: :shock:

@knipoogje1983 wrote:

17 uur voor vanilla??!!! :shock: :shock:

komen ook best snel nog meer producten die lang duren hoor. Meloenen, bananen. Kan de rest even niet meer zo snel herinneren maar volgens mij duren die iets van 24 uur.

Hoe zit het eigenlijk met die beachclub?

Ik lees over ‘wereldwonder’. Ik herinner me er iets van bij MHE, maar heb dat echt te kort gespeeld. Dus iemand die hier iets over kan vertellen?

ja zou wel leuk zijn als we dat weer samen konden doen :thumbup:

@oessie wrote:

Zeker, maar wat is het precies? Ik zie dat iedereen punten krijgt, maar stel dat het hetzelfde is als molehill, hoe werkt het?

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt, ik had gisteren ook al even snel gekeken of ik iets kon vinden, maar is me niet duidelijk…

Jee met die kiezels gaat het wel heel erg langzaam, heb er vandaag maar 4 ofzo weg kunnen halen :mrgreen:

Je kan dus met die cocktails meer doen? Ik doe de gewenste spullen in de shaker en klaar.

elka, volgensmij kan je met die cocktails niets meer doen dan shaken en een paar punten en pD’s verdienen :think: Ja, hoog in de rang bij cocktailmaster komen te staan, maar dat lukt je alleen als je ook coins uitgeef voor extra klanten en dat is erg,erg duur :roll:

Volgensmij kan je meerdere wereldwonderen vervullen bij die beachclubs, wat ik heb begrepen :think:

ben toch ook heel nieuwsgierig geworden

dus ook accountje aan gemaakt… het is niet heel bijzonder vind ik

mff vind ik leuker

poeizie, je heb gelijk hoor. Mff is veeeeel leuker.

Dit is eigenlijk gewoon een kopie van mhe, maar dan in caribien style :wink: , maar ach, voor erbij is het wel geinig.

@oessie wrote:

Beachclub Het ApenKok :lol: :lol:

whahaha ja dat klinkt wel leuk

Wat vinden jullie tot nu toe van het spel ??

Vind er zelf tot nu toe niet zo heel erg veel aan, vind het allemaal vrij simpel… Geen leuke extra’s behalve die bar dan. Vind eigenlijk wel dat er leuke minispelletjes bij moesten zitten: Surfen/ijsjes verkopen ofzo.

Opmaak van de plantjes mag ook wel wat duidelijker/vrolijker.

moet ook eerijk bekennen dat ik het ook nog niet zo leuk vind… ik plant er steeds maar wat in. maar vind er nog niet echt uitdaging aan…

ik vind het wel weer leuk! Bij mollehill zit toch ook niet echt veel extra’s?

nee molehille houdt bij guest 55 eigenlijk ook een beetje op…

maar nee om eerlijk te zijn vind ik er nog niet heel veel aan… misschien als we een beachclub oprichten of zo dat het dan nog leuk word :think:

vanaf welk level kan dat eigenlijk ?

level 6

Is er al iemand bij level 6 hier ?

Ik heb nu Punten: 36.746

nee ik heb 18671 punten, bij 40000 ben je in level 6