kapibados

Wie oh wie gaat dit ook spelen???



ik ben weer oessie!!

Ik heb wel een naam aangemaakt, maar ben er eigenlijk weer mee gestopt vind het eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde lijken.



En weet niet of ik wel tijd/zin heb om er nog een spel bij te hebben met straks 2 kleine kindjes :think:

haha ik heb ook in eerste instantie even gekeken… ik doe het gewoon op mijn gemakkie, want ben straks ook paar weken weg…

Heb me toch maar weer eens ingelogd :wink:



En op mijn gemakkie, dat word lastig als dit ook een erg leuk spel blijkt te zijn haha…

Het is trouwens wel een flinke tuin zeg :shock: dat gaat wel even duren voordat ik die leeg heb.

ja inderdaad… heelmisschien dat ik server 2 van molehille wel ophef… anders word het inderdaad beetje veel allemaal… :think:

ik ben weer cariska! oh jee. … nog zo’n spel erbij…

haha cariska ja inderdaad… weet niet of ik er goed aan doe hier aan te beginnen…

Wat trouwens wel fijn is, is dat er vrij snel langbloeiers komen. Level 5 krijg je al vanille wat iets van 17 uur moet groeien volgens mij en daar ben je vrij snel. Dus dit kan nog makkelijk naast al die andere verslavingen :wink:

ja nu nog in dubio wat ik met molehill zal gaan doen… daar zit weinig uitdaging meer aan

ik ben ook van de partij, maar voor hoelang weet ik nog niet…



vind die cocktailbar wel leuk, maar dan maak je een cocktail zoals ze vragen, en dan krijg je geen geld of punten omdat het poppetje hem niet goed vind :S

Zo ben weer een level verder ben nu bij level 3 :dance:

jullie gaan al wel snel!

ik heb hele middag niets kunnen doen… had visite… dus ben nog in level 2

ik ook in 2 hoor oessie. hoewel ik bij mff in het begin er continu achter zat, is dat nu niet het geval. maar ja, iets langzamer vindi k ook niet zo erg

ben nu net in level 3. ik snapte dat met die coctailbar niet helemaal… maar nu wel :mrgreen:

Ik heb ze al allemaal geholpen, zo gaan je punten ook lekker snel omhoog vandaar dat ik al in level 3 ben :wink:

ja ik heb het door… haha dat had ik nog niet in de gaten…maar ik verdiep me er later nog wat meer in… moet vanavond ook weer weg en kapster komt zo voor die meiden…

En zijn de meiden mooi geknipt ?

ja fenna krijgt altijd zo’n ondeugend koppie als de pony wat korter is…