kapibados

Vind toch wel dat je ze even mag showen hoor :wink: :inlove:

Zo moet nog 4 rijen onkruid en dan kan ik beginnen aan mijn kiezels.





Pfff zucht waar ben ik weer aan begonnen :wall:



Och tegen de tijd dat ik bevallen ben ga ik wel met 1 spel stoppen, deze of ME…

heb jij nu al zoveel geld dan romata???

Ik ben ook van de partij :mrgreen:



Inmiddels level 3 en de plantjes voor de nacht zitten erin.

Helaas een rekenfoutje gemaakt, kan nu net niet de thee oogsten zonder te laat op mijn werk te komen… Dillema, dillema :mrgreen:

Ik doe ook mee.

Hetzelfde account al FF en MH



Ik ga MH van de week opdoeken, ben er klaar mee, het spel heeft geen uitdaging meer voor mij.

hier nog haast niets qua onkruid eruit, maar komt wel! Vind het wel weer leuk… ook ik denk erover om te stoppen met mollehill…

@crazymom wrote:

Ik ben ook van de partij :mrgreen:



Inmiddels level 3 en de plantjes voor de nacht zitten erin.

Helaas een rekenfoutje gemaakt, kan nu net niet de thee oogsten zonder te laat op mijn werk te komen… Dillema, dillema :mrgreen:


heb jij thee bij level 3?? ik niet. :frowning:

wat gaan jullie hard :shock: … ik heb ook nog geen thee



en romata nu al onkruid vrij zowat … sodeju ik nog lang niet :lol:

Maar ik heb nog niets aan klanten verkocht, owjawel aan 1tje gisteren de rest gaf veel te weinig.



En ik verkoop bijna alles.



Ik ga nu ff naar de VK, eigenlijk niet te doen in dit weer maja toch weer leuk ff het hartje luisteren en ff kijken of ‘zusje’ al is ingedaald :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

@crazymom wrote:
Ik ben ook van de partij :mrgreen:



Inmiddels level 3 en de plantjes voor de nacht zitten erin.

Helaas een rekenfoutje gemaakt, kan nu net niet de thee oogsten zonder te laat op mijn werk te komen… Dillema, dillema :mrgreen:


heb jij thee bij level 3?? ik niet. :frowning:




nee, idd, thee krijg je bij level 4 :oops:



Inmiddels heb ik vanochtend level 5 behaald en de eerste quest afgerond.





Romata, veel plezier bij de vk! Is altijd leuk weer ff luisteren :inlove:

ik merk dat ik te snel alles aan mijn klanten verkoop… net 300 zoethout voor 2 ad… :oops: veeeeel te weinig dus…

die quests, hoe krijg je die?

Die krijg je vanaf level 5 en zijn dan te vinden op het eiland.



Ik denk dat dit net zoals bij mhe na 48uur de volgende is, maar zeker weten doe ik het niet.

volgens mij heb ik gelezel na 24 uur :think:

Quests zijn opdrachten, die je kunt aannemen, maar die niet verplicht zijn. Verschillende personen uit het dorp bieden je deze opdrachten aan - ze zijn herkenbaar aan een rode pijl.



Door het aanklikken van zo’n persoon wordt er een venster geopend waarin je informatie vindt over de quest: wat wordt er gevraagd en wat is de beloning. op het einde heb je de keuze de quest aan te nemen of af te wijzen.



Bij een quest is er geen tijdslimiet. Wanneer je een quest afwijst, wordt deze later weer aangeboden; dus overslaan van een bepaalde quest is niet mogelijk.



Om een quest met succes te beëindigen, moet je de persoon in het dorp weer aanklikken. Zolang de quest loopt, blijft de rode pijl zichtbaar. Pas na het vervullen van de opdracht verdwijnt de pijl.



Na het succesvol beëindigen van een quest, wordt de volgende opdracht 48 uur later aangeboden in het dorp. Wanneer je de quests heel snel achter elkaar vervult, kan het gebeuren dat er bij een volgende quest een product wordt gevraagd, dat je nog niet kunt leveren. Dit is een hindernis, waardoor je nog wat moet wachten.



Ook wanneer bepaalde beloningen voor een quest te laag lijken, is het de moeite waard ze te vervullen, want bepaalde speluitbreidingen kun je alleen met quests verdien.

wel 48 uur dus :wink:

hoe kom jij aan die informatie? wanneer ik onder het vraagteken kijk, en dan bij quests, krijg ik hele andere info :think:

via het forum van kapibados :wink:

owww haha

ja dat kan ook nog idd :smiley:

Krijg je nou ook punten voor het helpen van klanten??

@knipoogje1983 wrote:

owww haha

ja dat kan ook nog idd :smiley:




Op het forum daar heb je een hele pagina met FAQ’s. Erg handig om alles even op te zoeken. Ga ik ook maar eens doen met mijn vraag over punten voor klanten :oops: