Kapi Hospital deel 4

Nou, ik ben dus bijna op vakantie! Twee mensen hebben mijn gegevens volgens mij gekregen toch? Of was dat voor mff?

Edit: Was voor kapi dus, heb de berichtjes even opgezocht!

en ook ik ga bijna op vakantie :slight_smile:

elka: als je tijd/zin hebt mag je mijn zkh af en toe wel een keer openen en mijn patienten doorsturen naar fleske. heb geen premium meer namelijk, dus die krijgt al mijn patienten altijd. Zo niet, is het ook prima hoor!

@Noekie wrote:

Nou, ik ben dus bijna op vakantie! Twee mensen hebben mijn gegevens volgens mij gekregen toch? Of was dat voor mff?

Edit: Was voor kapi dus, heb de berichtjes even opgezocht!

Voor je ziekenhuisje wordt gezorgd hoor :-* .

Fijne vakantie!

Super tnx!

Ohja, patiënten die over zijn mogen naar de enige in mijn adresboek. Voor de minimale prijs verkoop ik ze aan haar wat ik niet kwijt kan of wat te veel is, dus als je weinig tijd hebt, mag je ook veel aan haar verkopen, of op de handel is ook prima, en als je er niet aan toe komt is het ook niet erg :slight_smile: Heb deze week zelf ook niet dagelijks ingelogd, te druk met alles!

Bedankt in ieder geval!! En tot over zo’n 2 weken!!

nou meiden vandaag krijg ik mijn vierde verdieping hoor eindelijk

maar weet niet wat ik erop moet zetten

heb 500.000 gespaard ruim

en moet nog iets minder dan 200.000 punten tot het volgende level

wat zouden jullie er extra opzetten??

Een tomografie sophie :wink:

Wouw een vierde verdieping :shock:

En wat heb je er opgezet??

Ik ben er weer!!! Zo even inloggen en kijken hoe het met mn ziekenhuisje gaat!

Edit: Wat hebben jullie goed voor mijn ziekenhuisje gezorgd!!! Super!!! Dank jullie welllllllllllllll!!! :inlove: :inlove: :inlove:

heb een doka en een lab geloof ik erbij gekocht

Nog 44 ofzo en dan heb ik ook mijn vierde verdieping :dance:

@Noekie wrote:

Ik ben er weer!!! Zo even inloggen en kijken hoe het met mn ziekenhuisje gaat!

Edit: Wat hebben jullie goed voor mijn ziekenhuisje gezorgd!!! Super!!! Dank jullie welllllllllllllll!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Graag gedaan hoor :-* .

Welkom terug :mrgreen: .

Fijne vakantie gehad?

Heeft iemand zin om vanaf volgende week mijn ziekenhuisje te doen? We hebben wel gratis wifi op de camping, dus in kan die andere spellen wel zelf doen met langgroeiers, maar met mijn patientjes gaat dat niet! :lol:

elka komt goed

kijk volgende week wel voor je :-*

Kopietje van ander topic over de vakantie:

Vakantie was heel mooi! We waren op cruise naar Noorwegen (gelukkig niet Oslo…) en Spitsbergen. Erg mooi allemaal!! Dolfijnen salto’s zien maken in het wild, walvis onder zien duiken, waarbij de staart prachtig omhoog kwam, geweldig! Verder rendieren gezien en allerlei vogels. Helaas geen ijsberen gezien. Maar het was een prachtige vakantie!!

De nieuwe Al Razi is begonnen!

Of mijn geheugen laat me echt in de steek of ze zijn wel erg laat met vertellen dat het begint. Normaal kreeg je toch een paar dagen van te voren de melding bij het inloggen dat de Al razi bijna zou beginnen.

Weet iemand of Elka nog op vakantie is?

Tijdje terug heeft zij volgens mij voorgesteld om de al razi’s te laten gaan tot dat de vakantie periode voorbij was maar weet eigenlijk niet meer of er toen mensen voor of tegen waren. Mocht Elka er nog niet zijn dan zal ik er straks een pb uit gooien :slight_smile:

elka is met vakantie

ik doe haar ziekenhuisje

waar kan k die 4e verdieping kopen dan :think:

voor een premium kan je een derde kopen

en met de quests krijg je een vierde verdieping oes :-*

Dit staat op ons gedeelte op het kapiforum. Het is denk ik wel handig om een forumgedeelte te houden dus we hebben nog twee dagen om even te gaan posten daar :slight_smile: (is de 9e gepost door maddox)

Beste artsenvereniging,

Jullie forum is als inactief aangemeld, mochten er binnen 7 dagen geen 10 nieuwe posts worden gemaakt dan laten we deze verdwijnen.

Met vriendelijke groet,
Maddox

tja, ik weet niet of het makkelijk is kimmie, want toen het nog geen vakantie was werd er ook vrijwel niet gepost daar…

maar ikg a meteen even posten hoor :slight_smile: ik ben weer terug namelijk :smiley: