Heeft er iemand tijd/zin om vanaf zaterdag 20 aug mijn ziekenhuis wat bij te houden? Dan gaan we namelijk op vakantie :dance: .
@sophie wrote:
elka is met vakantie
ik doe haar ziekenhuisje
Wanneer komt zij terug? Nu met het medisch wonder wil ik eigenlijk wel wat richtlijnen maken over het doneren.
geen idee wanneer elka terug komt…
ik vind dat er nog altijd weinig met het forum gedaan wordt, wat vinden jullie?? :think:
Klopt, maar ik weet ook niet hoeveel mensen er toegang hebben tot het forumgedeelte.
Ik vergeet het forum vaak gewoon :oops:
hoe denken jullie over het medisch wonder? anders ga even naar ons forum is ook een topic gemaakt, alleen lijkt het alsof alleen kummy en ik er gebruik van maken
dus meiden: hop naar het forum! :mrgreen:
Ja, ik hoop dat jullie daar ook even komen.
niet dat ik het niet gezellig vind hoor met alleen knippie, maar niet iedereen komt op kok en de shoutbox geeft gewoon zo weinig ruimte om alles uit te leggen.
Euh… ik snap er even niks meer van op het forum, waar staan de artsenverenigingen??? :think:
Ah gevonden, index is er niet duidelijker op geworden vind ik.
Het is vast handiger voor mensen die op meerdere upjersfora actief zijn maar ik vond het in het begin ook weer even zoeken maar het went.
Het is rustig hier!
Volgens mij kan het lijstje ook wel een update gebruiken, eens even nalopen
Edit: Zo, lijstje aangepast voor zo ver mogelijk. Bij sommigen kan ik niet in het zh kijken, dus weet niet welk lvl ze zijn. PB maar even als het verandert is!
Hallo,
Ik ben vandaag een ziekenhuisje begonnen, maar begrijp er nog niet veel van.
Moet je heel intensief elke dag doen. Ik heb nu namelijk geen patienten meer, wanneer krijg je weer nieuwe patienten?
Ik heb niet veel tijd, maar wil graag iets voor mezelf doen. Ben alleen maar aan het werk
Groetjes Maaike
@Noekie wrote:
Het is rustig hier!
Volgens mij kan het lijstje ook wel een update gebruiken, eens even nalopen
Edit: Zo, lijstje aangepast voor zo ver mogelijk. Bij sommigen kan ik niet in het zh kijken, dus weet niet welk lvl ze zijn. PB maar even als het verandert is!![]()
Ik hoop eigenlijk dat mensen toch van hier liever naar het andere forum komen. omdat er ook mensen in de vereniging zitten die niet op kok komen en het wat fijner is om dingen over de vereniging dan daar te bespreken.
@GhanaGirl wrote:
Hallo,
Ik ben vandaag een ziekenhuisje begonnen, maar begrijp er nog niet veel van.
Moet je heel intensief elke dag doen. Ik heb nu namelijk geen patienten meer, wanneer krijg je weer nieuwe patienten?
Ik heb niet veel tijd, maar wil graag iets voor mezelf doen. Ben alleen maar aan het werk
Groetjes Maaike
Hoi,
Leuk dat je ook begonnen bent.
Naar mate je omhoog gaat qua level gaat er toch wel heel veel tijd inzitten om alle patiënten weg te werken hoor

Als je vragen hebt, gooi ze maar hier neer, mag ook via pb in het spel hoor

@Kimmygirl wrote:
Ik hoop eigenlijk dat mensen toch van hier liever naar het andere forum komen. omdat er ook mensen in de vereniging zitten die niet op kok komen en het wat fijner is om dingen over de vereniging dan daar te bespreken.
Dat gebeurt toch ook? Hier wordt 't forum weinig gebruikt. Maar moet daarom het lijstje oud zijn? Dit lijstje is vooral voor mensen die ook mee willen spelen, dan hebben ze een idee hoe ver wij zijn en wie we zijn in het spel enzo. Nouja, dat is mijn mening dan

Maar als niemand het boeiend vindt, dan doe ik het lijstje weg

@Ghana: Welkom! Op het forum van kapihospital en in de help kun je heel veel informatie vinden over het spel en kun je de basis leren kennen. Naarmate je een tijdje speelt, leer je het spel ook beter kennen. Veel plezier!
Ik vind zo’n lijstje leuk
Maaike welkom
Leuk dat je ook bent gaan spelen, je zult op den duur merken dat het licht verslavend is :mrgreen:
Ik weet niet hoeveel geld je inmiddels bij elkaar hebt maar je kan ook altijd nog op de patientenhandel kijken of je daar wat patienten kunt kopen.
Oh enne… als bij onze vereniging aangesloten?
Na een nacht nog steeds geen nieuwe patienten.
Ik heb 22 zD dus daar zal ik ook niet veel mee kunnen. Rustig afwachten dan maar?
Waar moet ik me bij een vereniging aansluiten?
Ik ga wel eens op het forum neuzen als ik tijd heb vandaag, eerst maar eens aan het werk, want dat moet natuurlijk eerst gebeuren
Groetjes!!
@Noekie wrote:
@Kimmygirl wrote:
Dat gebeurt toch ook? Hier wordt 't forum weinig gebruikt. Maar moet daarom het lijstje oud zijn? Dit lijstje is vooral voor mensen die ook mee willen spelen, dan hebben ze een idee hoe ver wij zijn en wie we zijn in het spel enzo. Nouja, dat is mijn mening dan
Maar als niemand het boeiend vindt, dan doe ik het lijstje weg
@Ghana: Welkom! Op het forum van kapihospital en in de help kun je heel veel informatie vinden over het spel en kun je de basis leren kennen. Naarmate je een tijdje speelt, leer je het spel ook beter kennen. Veel plezier!
Doelde niet op het lijstje maar op de opmerking dat het hier rustig is.
Er staat een dame bovenin mijn scherm waar ik geen wijs uit kan worden, ik kan haar wel oppakken, maar niet behandelen en ik kan ook nergens vinden wat ze dan wel wil. Ze staat naast de bouwvakkers, voor het secretariaat.
Iemand, die weet wat ik met haar moet?
Dat is de superzuster of de schoonmaakster van de kamers :mrgreen: