Kapi Hospital deel 4

Maar wat vreemd dat je geen nieuwe patienten vandaag hebt gekregen?

Het is de schoonmaakster. Heb je al kamers schoongemaakt?

@GhanaGirl wrote:

Na een nacht nog steeds geen nieuwe patienten.

Ik heb 22 zD dus daar zal ik ook niet veel mee kunnen. Rustig afwachten dan maar?

Waar moet ik me bij een vereniging aansluiten?

Ik ga wel eens op het forum neuzen als ik tijd heb vandaag, eerst maar eens aan het werk, want dat moet natuurlijk eerst gebeuren :wink:

Groetjes!!

Wat vreemd dat je geen nieuwe patiënten hebt gekregen. Je kan het best daarvoor even een melding bij support doen.

Ik denk dat die vrouw de schoonmaker is, als een kamer vies is kun je haar verplaatsen naar die kamer om schoon te maken.

Ik heb een bericht naar Support gedaan, kan ook niet inloggen op het forum.

Beetje jammer. Hopelijk later vandaag doet alles het.

Groetjes!!

Heb je al eens op een ander forum van een upjers spel je geregistreerd? Sinds dat de fora samen zijn gevoegd kun je dan alleen nog maar inloggen met één van de gebruikersnamen.

Misschien wel, mijn moeder doet Molehill Empire en My Free Farm, maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ook ooit gedaan heb. Ik zal mijn inbox eens doorzoeken, dan zou ik daar ook een bericht van moeten hebben lijkt me.

Ik kan niks vinden, ik zal moeten wachten tot ik antwoord krijg. Ik heb een bevestiging gehad, dat mijn bericht is ontvangen. Geduld…

Als je op het vrouwtje onderin bij de ingang van je ziekenhuis klikt, kun je zien hoeveel patiënten je hebt gehad en op welke datum.

Je kunt ook quests voltooien (naar de stad -> garage), daarmee krijg je weer wat extra patiënten

Jeej, van de garage 1 patient gehad, maar dat schiet nog niet echt op.

Ik ben nu in de garage iets aan het doen wat 20 minuten duurt, moet ik daar nog iets voor doen of gaat dat vanzelf?

dat gaat vanzelf :slight_smile:

Na 20 minuten moet je terug naar de garage en dan de volgende beginnen :slight_smile:

Zitten jullie in wereld 1 of 2 of maakt dat niet uit?

wij zitten (volgens mij allemaal) in wereld 1.

Wereld 1 en 2 kunnen niet met elkaar handelen, de vereniging zit ook op server 1.

Kan dat nog gewisseld worden of ben ik gedoemd eenzaam in wereld 2 te leven?

Vind het nu nog een beetje saai, krijg nog steeds geen patienten, gisteren kwamen ze achter elkaar binnen lopen.

Snap niet hoe het komt dat je geen patiënten hebt gekregen, je kan trouwens altijd patiënten kopen op de handel. :slight_smile:

Wisselen van wereld kan helaas niet.

Ik heb ontdekt dat ik me voor het forum apart aan moest melden, dat is dus gelukt.

Maar ik kan mijn spel dus misschien maar beter stoppen en opnieuw beginnen in wereld 1?

O, ja inderdaad forum is apart van het spel. Niet bij nagedacht om dat even te vragen :wall: :oops:

Voor de vereniging is het wel zo gezellig om op server 1 te komen spelen, en dan kun je onderling ook handelen in patiënten.

Ik ben nu op server 1 ook, je mocht op allebei een account openen las ik ergens :slight_smile:

woehoe, er zitten al 5 patienten op het bankje, misschien gaat het vandaag beter.

Maar gisteren begon het ook zo :smiley:

Net antwoord op mijn support vraag, ik had alle patienten al gehad voor de dag. Ik was na 10 uur begonnen, dat is in NL na 12 uur. De patienten op mijn bankje zullen dus ook wel de enige zijn vandaag.