Kapi Hospital deel 4

Tijd voor een nieuw deel, met een lijstje!



Wat is Kapi Hospital?

Jouw eigen ziekenhuis, patiënten met vreemde ziektes en alternatieve geneeswijzen van een speciaal soort: De eerste economische simulatie in het ziekenhuis! Voor de risico’s en bijwerkingen lees de beschrijving van het spel of vraag voor screenshots aan de arts of apotheker.



Krijg in het gratis Browserspel Kapi Hospital je eigen ziekenhuis en wordt de bekendste hoofdarts alle tijden! Ziekenhuisspellen en economische simulaties zijn voor jou te droge kost, en niet grappig genoeg? Ontdek dan dit spannende spel vol met humorvolle simulaties, een gratis onlinespel van bijzondere aard: Grappig, bont, en met veel plezier – treedt toe tot de omverwerpende community en overtuig je zelf!






Wie spelen er mee en wie is wie?









Speel je ook? Laat even weten wat je naam in het spel is!

je mag bij hille ook wel oessie zetten :oops: … hille is er bijna nooit meer…ik hou hem eigenlijk al heel lang bj

Meld :slight_smile:

Super Noekie! Echt leuk gemaakt :smiley:



Ik zal het vorige deeltje even laten sluiten.

tnx :smiley: Heb wat zitten knoeien met dat plaatje van de vereniging hihi :smiley: Maar volgens mij mis ik wel wat mensen! Dus roep maar :mrgreen:





Edit: :oops: Ik ben mezelf vergeten!!! :shock: :lol: :lol:

Knippie, ik gok dat hij belgisch is. Ambetant is zoiets als vervelend zie ik net. Heb ook even moeten googelen hoor :oops: .



Maar dan nog snap ik die zin niet helemaal :oops:

@Noekie wrote:

tnx :smiley: Heb wat zitten knoeien met dat plaatje van de vereniging hihi :smiley: Maar volgens mij mis ik wel wat mensen! Dus roep maar :mrgreen:





Edit: :oops: Ik ben mezelf vergeten!!! :shock: :lol: :lol:




haha, ach eind van de dag he. :lol:

@Kimmygirl wrote:

Knippie, ik gok dat hij belgisch is. Ambetant is zoiets als vervelend zie ik net. Heb ook even moeten googelen hoor :oops: .



Maar dan nog snap ik die zin niet helemaal :oops:




ik snap de zin ook niet, en zou ook nooit mijn account in zijn handen leggen denk ik zo :slight_smile:

maar vind het ook maar een raar iets… ik ga jou toch ook niet helpen door patienten van jou over te nemen omdat jij ze niet kwijt kan, terwijl ik ze zelf niet kan behandelen, en niet verkocht kan krijgen… :think: vind het maar een rare manier van je zkh bijhouden. En dan vragen of iemand hem aan 20000 zd;s kan helpen voor de 2e etage :slight_smile:



noekie: haha, jezelf vergeten. lekker slim :wink:

meld :mrgreen:

Heb net het hele verhaal in de shoutbox zitten lezen, maar jemig wat praat die gast vaag! Dat is echt van die msn-taal van 13-jarigen… Als die vent een volwassen vent is van 36 (dat was t toch?) dan vreet ik mn schoen op :shock: En dat gedoe met dat kopen, dan ben je natuurlijk dom bezig, want die gooit al zn geld alleen maar weg… Ben beetje bang dat we niets aan hem hebben in de vereniging en ons met z’n allen aan hem ergeren :oops:

Nee ik zou ook zeker mijn ziekenhuis niet aan hem overlaten. Ik denk eigenlijk dat iemand misbruik van hem maakt. Door patiënten bij hem te dumpen en dat hij geen nee durft te zeggen.



Knippie, als je zegt dat je gewoon geen patiënten wil en hij blijft er mee door gaan kun je ze volgens mij blokkeren (weet ik niet helemaal zeker).

Ik sta er nu ook op 8) :lol:

ik weiger de patienten gewoon. wie weet snapt hij het dan ook wel…



en of er misbruik gemaakt wordt van hem weet ik niet… hij zegt dat het een vriend is,en die maken toch hopelijk geen misbruik van elkaar?

Ligt er aan wanneer je iemand je vriend noemt. Misschien kent ie m alleen van het spel en die ander wil lekker winnen en heeft een makkelijk slachtoffer gevonden in hem. Zo gaat dat in de virtuele wereld hè… Al komt het in de echte wereld uiteraard ook voor, helaas.



Hij dringt wel erg aan op het account-sitten trouwens… irritant :roll:

Zo Noekie, je bent lekker duidelijk. Alleen denk ik dat hij het tegen knippie had en ik ben degene die zei dat het niet nodig was :stuck_out_tongue:



edit; dat over die vriend wat je net zeg wilde ik ook schrijven maar ik kon het even niet zo goed verwoorden.

oh :oops:

:lol:



Erger me rot, hahahaha, oops

ja, dat zou natuurlijk heel goed kunnen… ben te goed van vertrouwen denk ik… :oops:



maar hij wil idd wel heel erg graag op een account passen… beetje te graag als je et mij vraagt…

@Noekie wrote:

oh :oops:

:lol:



Erger me rot, hahahaha, oops




ik ook hoor.



nou dames ik ga lekker criminal minds kijken. kom misschien in de pauzes nog wel even koekeloeren op de shoutbox. als het echt te ver gaat met DR shadow dan graag even een pbtje, dat zie ik iets sneller dan dat ik iets op de shoutbox zie

veel plezier kimmy!

ik heb babyboom opstaan. :slight_smile:

altijd fijn als je alleen thuis bent en lekker kan meehuilen :wink:

Ohja, babyboom! Ga ik van de week wel even terugkijken. Kijk t graag alleen, want ik zit dr ook altijd bij te janken :lol: :lol: (vriendlief zit nu naast me ;))