Kapi Hospital deel 4

Noekie, mooi lijstje heb je gemaakt :thumbup: . Misschien is het nog een idee het level erbij te vermelden waar iedereen zit?



Ik heb besloten om maar gewoon niet meer te reageren op vage berichten in de shoutbox. Erger me er net als jullie bont en blauw aan.



Vandaag gewerkt en nu lekker met de beentjes hoog, laptop op schoot en criminal minds kijken :slight_smile: .



Kimmy: wil je nog graag dat er iemand je account tijdens je vakantie bijhoudt, of hebben je verpleegkundigen ook vakantie :wink: :mrgreen: .

Level kan er wel bij inderdaad. Bij de meeste van ons verandert dat niet meer zo heel snel :slight_smile: Als iedereen even aangeeft in welk lvl die zit, dan zal ik dat er bij zetten!



Ik ga nu mn bedje in, morgen weer 3 kids in de opvang, alle 3 tussen de 1 en 1,5 jaar, wordt erg leuk volgens mij :smiley: (Heb deze 3 morgen voor het eerst samen) Morgen tussendoor heb ik wel tijd om lijstje aan te passen, als alles lekker ligt te :zzz:

@Renate_Sch wrote:



Kimmy: wil je nog graag dat er iemand je account tijdens je vakantie bijhoudt, of hebben je verpleegkundigen ook vakantie :wink: :mrgreen: .




Misschien moet ik het aan DR Shadow vragen :lol:



Maar ze hebben helaas voor de vpk geen vakantie, patripiex managed ze voor mij.



O ja mijn level is 20 (ampullenopener), ik zoek zo die van patripiex even op.



Nu weer verder met inpakken :smiley:

Zo, de levels staan erbij :mrgreen:

(rangen weg gedaan, is toch alleen voorzitter en that’s it ;))

Meld :smiley:



Noekie mooi lijstje :thumbup:



Ik kijk een enkele keer per dag op de shoutbox en inderdaad de laatste tijd kan ik me ook ergeren. Klik hem dan maar snel weg :wink:



Ik heb trouwens geen problemen om op het forum te komen.

wat winnen we eigenlijk als we 1e blijven :think:

Een beker in de kast toch? 8) :lol:

Yep een beker in de kast. En de eer natuurlijk :smiley:



Ik heb op mijn eigen account en die van MamaMarije samen totaal zeker 200 verstandskiezen nog achter de hand. Plus dan nog wat ik krijg van donatie van vandaag.

Heb er nog 93 achter de hand. Maar morgenochtend ga ik weekend weg, dus ik doe vandaag geen donatie meer voor al razi, want dat ga ik vergeten in te sturen morgenochtend in de inpak-drukte. Ben pas maandag weer terug.



Ik ga nu dus mijn laatste 93 inleveren! En hopen dat het gaat lukken!!!

ik heb er nog 105 achter de hand en 10000 zd gedoneerd vandaag…

ik zit een beetje in dubio of en wat ik nog zal doneren vandaag… :oops:

ik wil enorm graag eerste worden, maar aan de andere kant vind ik ook wel dat ik “genoeg” gedoneerd heb in tegenstelling tot sommige anderen…

En ja, natuurlijk is het afhankelijk van wel level je speelt, maar vind het wel jammer dat er een aantal zijn die een hoop doneren, hun eigen kamers maar even laten voor wat het is om maar eerste te blijven, en een aantal andere er anders over (lijken te ) denken…

Jouw keuze meis wat je doet.



Ik heb deze Al-Razi in het begin dagelijks zo’n 2000 gedoneerd omdat ik eindelijk bijna mijn tomografie bij elkaar had na weken sparen. Toen ik die kamer had ben ik weer doorgegaan met dagelijks 5000 tot 10.000.

ik heb tijdens de al razi minimaal 10000 gedoneerd. soms wel het dubbele per dag…



als deze al razi afgelopen is ga ik weer even geld sparen…

maar dat is ook een beetje mijn probleem.

Ik weet dat jullie hetzelfde denken als mij, maar lang niet iedereen denkt zo binnen ons gilde…

en heb ondertussen pas 90000 zd voor mijn tomo, en level over 100.000 punten. Echter met de dagelijkse boekenkast punten boven op de patienten, vind ik het wel snel gaan…

dus ik twijfel nog even verder…

heb in elk geval al wel 5000 gedoneerd, en kijk nog wel of dat meer gaat worden

Zonder Al Razi had ik mijn lab al lang al, nu moet ik nog 100.000. Achja, ik wil ook graag 1e worden en dan wacht het lab maar even. Verkoop die patiënten gewoon momenteel. Vana fnu ga ik weer echt even sparen voor het lab, voordat er weer een al razi komt, want ze komen me soms eigenlijk net iets te snel achter elkaar, en dan doe ik met de persoonlijke razi al niet mee.

Ik heb deze Al Razi ook elke dag 10000-15000 gedoneerd. Kan het nu ook missen want ben niet echt aan het sparen voor een kamer. Eerst een etage erbij want alles is al volgebouwd.



Ieder moet doen wat hij/zij denkt dat goed is.

Hoop echt dat we 1e worden, zou leuk zijn!!!

Ik snap je gevoel wel hoor knipoogje.



Dat iedereen doneert wat hij/zij kan missen is logisch. En de ene keer doneer ik ook meer dan de andere keer juist omdat ik een kamer wil kopen ofzo. Maar om dan maar gewoon helemaal niet te doneren lijkt me niet echt de bedoeling van de vereniging.



Elka, je pbde dat iedereen die zonder reden niet doneert eruit gaat. Maar 'ik spaarde voor een verdieping/kamer etc. lijkt mij niet echt een reden of wel?

.

Hoi kimmy, zie mijn reactie bovenop die van jou. Ik vind dit geen excuus. Ik kan me voorstellen dat je nog niet ver bent in het spel en graag verder wilt, maar stel dan de vereniging nog even uit. volgens mij heb ik dat ook duidelijk gemaakt in het laatste mailtje. Men mag altijd terug komen. het is een keuze die je maakt, maar lid van de vereniging betekent doneren!



Mika mailde mij dat ze regelmatig doneert en dat ze geen verstandskiezen heeft gekregen. Ze heeft beloofd om te blijven doneren en dan vind ik het een ander verhaal worden. Ze is 8 jaar en volgens mij doet ze haar best. Ik vind haar zelfs schattig zoals ze reacties plaatst op de shoutbox enzo. Ik zou willen dat mijn dochter van 8 dat kon, maar die heeft zware dyslectie en schrijft fonetisch :cry: Maar goed, als je iedere keen maar iets van 100 zd doneerd, dan is de kans op verstandskiezen ook klein.



Ik ben er vanuit gegaan dar Dr Bob op vakantie is. Verder hebben Ezra Deniz, en Dr Puma gisteren nog ingelogd en niet gedoneerd, dus die vliegen er uit en verder iedereen die al lang niet hebben ingelogd.



dr Bob laat ik nog even gaan.

vind het een goed idee om dr bob er nog even in te houden.

Voorheen was hij een actieve speler, doneerder en ook gebruiker van de shoutbox, dus denk dat we er vanuit kunnen gaan dat hij om een of andere reden geen tijd heeft voor zijn zkh momenteel…



wie is mika? :think: wel prettig dat ze je even een prive berichtje stuurd dat ze wel doneert, maar geen ikiezen krijgt. weet je in elk geval dat ze haar best doet.

Elka, ik denk dat daar ook het verschil zit. Mika pbt gewoon netjes even met een uitleg en daar heb ik dan veel meer begrip voor. Ik vind dat een heel ander verhaal dan van enkele andere spelers.



Kan me voorstellen dat je nu denkt; ik zou willen dat mijn dochter dat kon. :hug: zulke situaties lijken me best confronterend.



Trouwens, vind de taal van die vereijken ook wel lekker bijdehand voor een 15 jarige :wink: