Kapi Hospital deel 4

Pfffffffffff, sorry hoor, maar dr shadow is echt maximaal 16 jaar hoor… Wat zit ie nou te blaten met zn “mijn ultra soons worden mijn goudmijn” Snapt ie het spel niet ofzo?? Mijn hemel zeg… :roll:





Als t aan mij lag, gooide ik m eruit hahaha

Ik denk ook dat DR shadow nog een kind is hoor. Gezien zijn opmerking en nu weer zo’n slechte engelse zin :think: . Vreemd figuur :silenced: .

Renate ik sluit me volledig bij je aan :silenced:

ik sluit me ook bij jullie aan. Ook nu weer vragen op welk account hij mag passen… heeft hij toch al vaak genoeg gezegd dat hij dat wil, is misschien wel duidelijk dat niemand dat aanbod aannneemt, anders was er wel op gereageerd

Mijn account krijgt hij beslist niet als ik op vakantie ben, dan kijk ik sophie wel even lief aan :angel:

ik denk dat mijn dokters 2 weken vakantie krijgen…

Als ik kan wil ik ook best voor een account zorgen hoor, indien nodig/gewenst

Mijn account krijgt ie ook niet!



Dit weekend hebben mn doktoren het wat rustiger, al log ik tussendoor wel even in :smiley: Volgende maand ben ik 2 weken weg, dan mag er misschien wel iemand op passen. Vrijwilligers voor 15 juli t/m 30 juli? En moet dat ergens gemeld worden of iets in het spel?

Noekie: ik moet in die periode wel gewoon werken, maar wil tussendoor best je account een beetje proberen bij te houden.

Dat is prima :slight_smile: Ben er normaal ook niet 24/7 mee bezig :wink:



Is Renate een goede account-sitter dames? :mrgreen: (ff checken he hahahaha)

@Noekie wrote:

Dat is prima :slight_smile: Ben er normaal ook niet 24/7 mee bezig :wink:



Is Renate een goede account-sitter dames? :mrgreen: (ff checken he hahahaha)


Jij wordt de eerste die ervaring op kan doen :lol: :lol: 8)

Oh, hahahahaha :roll:

:mrgreen: :lol:



Ik vertrouw je wel hoor :smiley: Anders word je gewoon uit Medikok gezet :twisted: :twisted: :lol:

:angel: :angel: :angel:

Zal tegen die tijd mn gegevens wel ff doorgeven :slight_smile:

Is helemaal goed en dan moet je dan ook maar even je wensen aangeven wat betreft sparen voor kamers / deelname Al Razi.

Ohja, dan is er vast alweer een nieuwe! Nouja, we kijken wel volgende maand :slight_smile:

Knipoogje, volgens mij heb ik je gegevens ook nog.



Ik kan ook wel accountzitten. Zelf ben ik in augustus weg, dus dan hoop ik dat ik ook weer vrijwilligers krijg.



Pb me jullie gegevens maar dan hou ik de boel ook mede in de gaten.



Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik met die Shaddow en die Kevin aan moet. Kevin ( K. Verijken) vliegt er wat mij betreft uit, tenzij hij nog doneert morgen en die shaddow weet ik niet. Hij heeft wel gedoneerd, maar om nou van fatsoen te spreken…

Ze zijn inderdaad niet erg netjes en dan zeg ik het nog netjes :wink:



Inderdaad morgen even afwachten en geen donatie is bonjour!!

Goedemorgen dames!



Zo, AMG heeft lekker lopen te doneren zag ik net. Word je ook niet vrolijk van zo op de vroege morgen :frowning:



Verder ben ik het eigenlijk wel met jullie eens over DR Shadow en K vereijken, wat mij betreft kunnen ze er beide uit. het taalgebruik van beide op de shoutbox is niet echt fijn te noemen en K vereijken heeft niet gedoneerd.



Ga nu snel even door het huis heen voordat Nami wakker wordt :slight_smile:

Neeeeeeeeeeee, daar gaat onze 1e plaats :frowning: