ik vind het met kevin een ander verhaal als met shadow vrees ik…
kevin heeft gewoon niets gedoneerd, dus die vliegt er wat mij betreft uit.
echter dr shadow, hoe irritant hij ook kan zijn, hij heeft wel gedoneerd… niet veel, mar toch, hij is ook maar level 8 (en verspild al zijn geld aan de patienten van zijn “vriend” die hij vervolgens niet verkocht krijgt… :silenced: )
ik vind het een ander verhaal als je hem uiteindelijk uit het gilde gooit ivm de shoutbox en hoe hij daar is, maar denk/ vind dat hij daar dan eerst een waarschuwing voor mag/moet krijgen…
Op zich wel ja. Alleen vind ik zijn idee van doneren / spelen ook niet echt bij onze gilde passen. Door die ‘vriend’ van hem, heeft hij amper zd, groeit dus erg weinig en doneert daardoor dus ook weinig. En het feit dat iemand gaat liegen over zijn leeftijd (dat denken we in ieder geval allemaal) vind ik persoonlijk ook een beetje zielig.
Maar we kunnen hem inderdaad eerst een waarschuwing geven en dan kijken hoe het gaat.
maar het idee van ons gilde is aar mijn idee, dat je moet doneren naar kunnen, en ik heb het idee dart hij dat wel doet. meer zd’s heeft hij niet vermoed ik…
en tja, die leeftijd dat insinueren we, maar dati s dus eigenlijk iemand gewoon beschuldigen van “liegen” als je hem daarom uit het gilde gooit, en bij zo’n gilde zou ik ook niet willen zitten als ik eerlijk ben :oops: kijk dat wij ons ergeren aan hem, is in principe gewoon ons probleem natuurlijk…
True. Nouja, we zullen zien hoe het verder gaat.
@knipoogje1983 wrote:
ik vind het een ander verhaal als je hem uiteindelijk uit het gilde gooit ivm de shoutbox en hoe hij daar is, maar denk/ vind dat hij daar dan eerst een waarschuwing voor mag/moet krijgen…
en die heeft hij ook al gehad
maar nou ben ik sowieso flink in een baalstemming door de al razi om eerlijk te zijn. Dus weet niet of ik heel erg redelijk ben :oops:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
maar nou ben ik sowieso flink in een baalstemming door de al razi om eerlijk te zijn. Dus weet niet of ik heel erg redelijk ben :oops:
ik weet dat hij al een waarschuwing gehad heeft, en nu lijkt het net of ik hem erg graag in onze verening wil hebben wat niet zo is, maar ik vind het niet reeel om hem nu uit het gilde te gooien denk ik… hij lijkt zich, na de waarschuwing, iets beter te gedragen toch?
@knipoogje1983 wrote:
maar het idee van ons gilde is aar mijn idee, dat je moet doneren naar kunnen, en ik heb het idee dart hij dat wel doet. meer zd’s heeft hij niet vermoed ik…
en tja, die leeftijd dat insinueren we, maar dati s dus eigenlijk iemand gewoon beschuldigen van “liegen” als je hem daarom uit het gilde gooit, en bij zo’n gilde zou ik ook niet willen zitten als ik eerlijk ben :oops: kijk dat wij ons ergeren aan hem, is in principe gewoon ons probleem natuurlijk…
Helemaal waar, het is ook ons probleem. Maar ik vind het gewoon heel erg lastig dat iemand op een shoutbox niet de moeite neemt om zinnen te schrijven maar alleen vraagtekens neerzet of één woord. Ik vraag me dan altijd (oprecht) af wat ik daar mee moet. Wil diegene dan dat ik vraag wat er is, of denkt die persoon dat het overduidelijk is?
En ik kan persoonlijk heel erg slecht tegen die samentrekkingen van woorden dat ik = dak bijvoorbeeld.
Denk dat we het met hem maar een weekje aan moeten kijken of iets en dan zien hoe het gaat.
Over het doneren naar kunnen trouwens. Kijken we dan ook nog naar lvls? Want als ik kijk naar lvls dan doneren sommigen met hetzelfde lvl veel en veel minder of juist veel en veel meer dan anderen.
Het is meer “hoeveel wil je kwijt”. Prima natuurlijk, maar wilde even weten hoe anderen daar over denken
ik snap helemaal wat je bedoelt kimmy, maar dat zijn in mijn ogen(helaas) geen redenen om iemand uit een gilde te gooien… we schrijven in onze “advertentie” dat iedereen die lid is/word van ons gilde moet doneren naar kunnen en dat doet hij gewoon. Staat helaas niets in van schrijfstijl op de shoutbox.
(hoewel dat misschien wel naar alle leden gestuurd kan worden? dat we graag zien dat iedereen elkaar met respect behandeld en fatsoenlijk reageert op de shoutbox…)
neem nu bijvoorbeeld dr herta. Die staat enorm hoog ind e ranglijst van punten, zou je toch denken dat die ook wel wat meer zou kunnen doneren dan dat die uiteindelijk heeft ingeleverd aan kiezen, maar die gooien we er toch ook neit uit omdat we het idee hebben dat die niet doneert nar kunnen?
@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:@knipoogje1983 wrote:
ik weet dat hij al een waarschuwing gehad heeft, en nu lijkt het net of ik hem erg graag in onze verening wil hebben wat niet zo is, maar ik vind het niet reeel om hem nu uit het gilde te gooien denk ik… hij lijkt zich, na de waarschuwing, iets beter te gedragen toch?
Klopt, hij is fatsoenlijker maar blijft wel patiënten sturen nadat ik hem toch echt gezegd heb geen plek te hebben, maakt niet uit doen vreemden ook (wat ik nog steeds niet helemaal snap, of doen jullie dat ook? misschien mis ik een spelstrategie ;)).
Ik zeg ook niet dat hij er uit moet, maar van mij mag hij er uit, maar dat zeg ik meer omdat hij me irriteert en ik het idee heb dat dat voor meerdere zo is.
hij irriteert mij ook hoor, maar dat blijft geen reden natuurlijk
enne, njee ik snap die spelstrategie ook niet ik stuur fleske wel met regelmaat patienten, aangezien die toch de hele dag patienten opkoopt
Had trouwens gedroomd dat ik op reis ging en toen stonden we te wachten om ergens in te stappen (geen idee wat t was, bus, boot, vliegtuig) en toen kwam ik er achter dat ik mn toilettas was vergeten en nog meer belangrijke dingen!!! Aaaaaaaaah!! Voorproefje voor zo meteen? :shock: :roll:
Ik stuur trouwens nooit patiënten naar een vreemde
@knipoogje1983 wrote:
ik snap helemaal wat je bedoelt kimmy, maar dat zijn in mijn ogen(helaas) geen redenen om iemand uit een gilde te gooien… we schrijven in onze “advertentie” dat iedereen die lid is/word van ons gilde moet doneren naar kunnen en dat doet hij gewoon. Staat helaas niets in van schrijfstijl op de shoutbox.
(hoewel dat misschien wel naar alle leden gestuurd kan worden? dat we graag zien dat iedereen elkaar met respect behandeld en fatsoenlijk reageert op de shoutbox…)
neem nu bijvoorbeeld dr herta. Die staat enorm hoog ind e ranglijst van punten, zou je toch denken dat die ook wel wat meer zou kunnen doneren dan dat die uiteindelijk heeft ingeleverd aan kiezen, maar die gooien we er toch ook neit uit omdat we het idee hebben dat die niet doneert nar kunnen?
Volgens mij heeft Elka dat twee dagen terug gepbd.
En doneren naar kunnen, tja geen idee wat dat precies inhoudt hoor. Want ik roep dat ook altijd. Iedereen doneert wat hij/zij kan missen maar wat ik daar dan eigenlijk van verwacht weet ik niet. Ik weet ook niet wat dr Herta heeft gedoneerd, zal zo eens kijken.
Het is ook allemaal zo lastig om te kijken of iemand ‘naar kunnen’ doneert. Want je weet nooit hoeveel iemand aan geld heeft gedoneerd.
maar ik sta ook hoger in de ranglijst dan een aantal van jullie die wel meer gedoneerd hebben, en toch heb ik voor mijn idee naar kunnen gedoneerd.
@knipoogje1983 wrote:
hij irriteert mij ook hoor, maar dat blijft geen reden natuurlijk
enne, njee ik snap die spelstrategie ook niet ik stuur fleske wel met regelmaat patienten, aangezien die toch de hele dag patienten opkoopt
Het is geen reden maar laten we het houden op een gevoelskwestie dan. Ik heb ergens de ‘angst’ dat mensen straks het gilde verlaten door irritaties. En laat ik dat nou liever niet hebben.
Maar die waarschuwing is trouwens niet openbaar geweest, ben ik te nieuwsgierig als ik me toch afvraag hoe jij dat weet :lol: :oops:
Noekie, hoe laat ga je weg? Al helemaal klaar?
Zie nu trouwens dat het er een beetje bot staat dat ze er van mij zo uit gegooid mogen worden.
Ik bedoel meer dat ze mij irriteren en dat ik ze niet zou missen.
Tussen 10 en half 11 gaan we richting Zeeland Vanaf 13.00 uur mogen we al in het huisje vanwege concert at sea, zodat we voor de drukte kunnen aankomen. Om 16.00 uur gaat het festivalterrein open. Vanaf ons park moeten we nog wel een half uurtje met een pendelbus, maar ach, daar begint de voorpret vast. Hopelijk valt het mee met de voorspelde regen… Ik heb in ieder geval 7 poncho’s gehaald gister, moet lukken
Die waarschuwing: Ik heb wel die pb gehad dat er wordt aangegeven dat er normaal moet worden gepraat in de shoutbox (of hoe het er ook stond, maar daar kwam het op neer ;))
@Kimmy: het is ook zeker lastig om te kijken of iemand echt naar kunnen doneert. Ik vind het ook erg jammer dat je in de fondsenwerving nergens terug kunt zien hoeveel je in totaal gedoneerd hebt. Vind ik ook leuk voor mezelf, maarja alle donaties tot nu toe ben ik zelf vergeten bij te houden.
@Kimmygirl wrote:
Ik bedoel meer dat ze mij irriteren en dat ik ze niet zou missen.
Dat gevoel is bij mij hetzelfde.
ow dat pbtje heb ik niet gezien dan :think: maar maakt ook niet uit, volgens mij houd ik me aardig aan de regels
en naar kunnen doneren, is gewoon lastig idd. want wat is naar kunnen?
dat is een erg ruim en relatief begrip natuurlijk, wat ieder op zijn eigen manier invult.
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:hij irriteert mij ook hoor, maar dat blijft geen reden natuurlijk
Het is geen reden maar laten we het houden op een gevoelskwestie dan. Ik heb ergens de ‘angst’ dat mensen straks het gilde verlaten door irritaties. En laat ik dat nou liever niet hebben.
Maar die waarschuwing is trouwens niet openbaar geweest, ben ik te nieuwsgierig als ik me toch afvraag hoe jij dat weet :lol: :oops:
Noekie, hoe laat ga je weg? Al helemaal klaar?
je bent zeker neit nieuwsgierig hoor, maar ik kreeg een pb van hem dat hij een waarschuwing gehad had. al vermoed ik dat die pb niet voor mij bedoelt was
Misschien kunnen we een richtlijn maken per level ofzo. Alhoewel het niet te gek moet worden ofzo natuurlijk. Maar minimaal 200 insturen op mijn lvl (13) zou iedereen moeten kunnen. Als ik dan iemand zie met een hoger lvl dan ik, die maar 56 instuurt. Tsja, dan vraag ik me toch af of daar nou enige inzet achter zit zeg maar.
Ik zit zelf op 381 en nu heb ik ook best veel gedoneerd tijdens deze al razi, maar 200 zou makkelijk moeten kunnen op dit level.