Kapi Hospital deel 4

@Noekie wrote:

Misschien kunnen we een richtlijn maken per level ofzo. Alhoewel het niet te gek moet worden ofzo natuurlijk. Maar minimaal 200 insturen op mijn lvl (13) zou iedereen moeten kunnen. Als ik dan iemand zie met een hoger lvl dan ik, die maar 56 instuurt. Tsja, dan vraag ik me toch af of daar nou enige inzet achter zit zeg maar.

ikd enk daar anders over… er zijn natuurlijk ook mensen die pas lid van een gilde worden bij een hoger level, dus die hebben misschien een startpunt van 0

@knipoogje1983 wrote:

@Noekie wrote:
Misschien kunnen we een richtlijn maken per level ofzo. Alhoewel het niet te gek moet worden ofzo natuurlijk. Maar minimaal 200 insturen op mijn lvl (13) zou iedereen moeten kunnen. Als ik dan iemand zie met een hoger lvl dan ik, die maar 56 instuurt. Tsja, dan vraag ik me toch af of daar nou enige inzet achter zit zeg maar.

ikd enk daar anders over… er zijn natuurlijk ook mensen die pas lid van een gilde worden bij een hoger level, dus die hebben misschien een startpunt van 0

Dat is ook weer zo ja, lastig :?

Ik hoop op mooi weer voor je Noekie, en voor mezelf ook aangezien het weer in Frankrijk niet veel beter is. :frowning:

En knippie, jij bent nog wel de ergste regelovertreedster :wink: Nee hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig hoe jij dit wist. Laten we het er op houden dat niemand hier een waarschuwing verdiend, wij zijn allemaal gewoon engeltjes. (mis de engelsmiley)

engeltjes wil k niet zeggen :wink: en ook bij mij komt er af en toe een berichtje uit wat ik beter anders had kunnen zeggen, maar in elk geval is het dan volgens mij wel nog gewoon goed nederlands :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
hij irriteert mij ook hoor, maar dat blijft geen reden natuurlijk :wink:

enne, njee ik snap die spelstrategie ook niet :slight_smile: ik stuur fleske wel met regelmaat patienten, aangezien die toch de hele dag patienten opkoopt :slight_smile:

Het is geen reden maar laten we het houden op een gevoelskwestie dan. Ik heb ergens de ‘angst’ dat mensen straks het gilde verlaten door irritaties. En laat ik dat nou liever niet hebben.

Maar die waarschuwing is trouwens niet openbaar geweest, ben ik te nieuwsgierig als ik me toch afvraag hoe jij dat weet :lol: :oops:

Noekie, hoe laat ga je weg? Al helemaal klaar?

je bent zeker neit nieuwsgierig hoor, maar ik kreeg een pb van hem dat hij een waarschuwing gehad had. al vermoed ik dat die pb niet voor mij bedoelt was :wink:

Ik denk voor mij of elka dan. :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
hij irriteert mij ook hoor, maar dat blijft geen reden natuurlijk :wink:

enne, njee ik snap die spelstrategie ook niet :slight_smile: ik stuur fleske wel met regelmaat patienten, aangezien die toch de hele dag patienten opkoopt :slight_smile:

Het is geen reden maar laten we het houden op een gevoelskwestie dan. Ik heb ergens de ‘angst’ dat mensen straks het gilde verlaten door irritaties. En laat ik dat nou liever niet hebben.

Maar die waarschuwing is trouwens niet openbaar geweest, ben ik te nieuwsgierig als ik me toch afvraag hoe jij dat weet :lol: :oops:

Noekie, hoe laat ga je weg? Al helemaal klaar?

je bent zeker neit nieuwsgierig hoor, maar ik kreeg een pb van hem dat hij een waarschuwing gehad had. al vermoed ik dat die pb niet voor mij bedoelt was :wink:

Ik denk voor mij of elka dan. :slight_smile:

denk eerder voor dr. simon ofzo, want er stond iets over in dat de ander maar blij moest zijn niet bij medikok te zitten want hij had een waarschuwing gehad vanwege de shoutbox

@knipoogje1983 wrote:

@Noekie wrote:

En daarbij, stel nou dat je écht pech hebt en gewoon weinig krijgt. Dan is dat ook zo lullig.

En ja, wij hebben inderdaad ook al een voorraadje door al de al razis die al zijn geweest.

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Noekie wrote:

En daarbij, stel nou dat je écht pech hebt en gewoon weinig krijgt. Dan is dat ook zo lullig.

En ja, wij hebben inderdaad ook al een voorraadje door al de al razis die al zijn geweest.

en dat voorraadje kan erg groot zijn! heb van sommige producten nu al meer dan 2000

@knipoogje1983 wrote:

denk eerder voor dr. simon ofzo, want er stond iets over in dat de ander maar blij moest zijn niet bij medikok te zitten want hij had een waarschuwing gehad vanwege de shoutbox

Als hij dat denkt waarom vertrekt ie dan zelf ook niet naar een andere vereniging :silenced:

Ja voorraadjes zijn handig voor de volgende al razi (die van mij wel even op zich mag laten wachten want mijn geld gaat er best snel doorheen momenteel).

Het blijft altijd een gok of je meteen moet doneren of sparen, maar vind je het ergens niet zonde dat je zoveel geld kwijt bent en we alsnog niet winnen?

dat vind ik zeker zonde hoor! er is nu toch zeker minimaal 150000 zd’s doorheen gegaan en wie weet uiteindelijk voor niets…

maar jusit doordat we eerste stonden, kreeg ik een grotere drang om weer (meer) te doneren om vooral die eerste plaats ook maar te behouden…

als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik minder zou doneren als we geen zicht zouden hebben op welke plaats we staan…

Ik ook hoor, maar dat geld. :cry: Nou ja, laten we hopen op die tweede plek dan maar.

Zoals ik al op de shoutbox schreef. Ik ben er inderdaad wel strijdlustiger door geworden. En tja, het is een spelletje he. En heb mij de afgelopen dagen wel vermaakt met de al razi

en daar gaat het toch ook om? :smiley: :mrgreen:

Ja, voelde me de afgelopen dagen echt een kind als ik kapi opende om te zien hoeveel kiezen ik had gekregen :oops:

haha ik herken het hoor :wink:

Ik ben weg!! Doeiiiiiii!

veel plezier!

veel plezier! Geniet ervan!

@knipoogje1983 wrote:

Ok, dus het is nog niet zo erg dat ik me op moet laten nemen ofzo :lol:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ok, dus het is nog niet zo erg dat ik me op moet laten nemen ofzo :lol:

ik heb nog 2 psychologiekamers vrij, dus je bent welkom hoor :wink: