Kapi Hospital deel 4

Noekie: veel plezier!!!

Kimmy: dat wordt voor jou gewoon afkicken nu de Al Razi voorbij is :lol: :lol: :lol:

Ja, sowieso afkicken nu :open_mouth: Help!

Uhm, ligt misschien aan mij maar mijn upjersforum ziet er echt heel vreemd uit.

Zie niet alle onderdelen staan. :frowning:

hier ook het geval.

zie alleen maar het topic van de kinderziektes staan

wauw ik koopnet een patient op de markt voor 1.12 die 1299 opleverd… (en er waren al 4 van de 6 behandelingen gedaan)

dat is nog eens een koopje!

toch niet toevallig van dr shadow?

waarschijnlijk typfoutje van een speler. Maar fijn voor jou natuurlijk.

haha nee volgens mij niet van shadow :wink:

Ik wil gewoon even zeggen dat ik baal als een gigantische stekker door de sprong van Artsen met zonder Grenzen en ik hoop echt dat Fleur’s bende op die derde plaats blijft staan :twisted:

Baal er echt heel erg van :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Allemaal de schuld van dr Bob! :wink:

Eg wel :mrgreen:

Ja, is toch echt wel de makkelijkste optie hoor. :lol:

Blame it all on dr. Bob :angel:

om een of andere reden vrees ik nog altijd meer van het amc, dan van fleurs ziekenboeg, dus hoop dat we uberhaupt een podium plaats hebben…

@knipoogje1983 wrote:

neem nu bijvoorbeeld dr herta. Die staat enorm hoog ind e ranglijst van punten, zou je toch denken dat die ook wel wat meer zou kunnen doneren dan dat die uiteindelijk heeft ingeleverd aan kiezen, maar die gooien we er toch ook neit uit omdat we het idee hebben dat die niet doneert nar kunnen?

zo, die heeft net wel even een grote donatie gedaan :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

om een of andere reden vrees ik nog altijd meer van het amc, dan van fleurs ziekenboeg, dus hoop dat we uberhaupt een podium plaats hebben…

We zijn wel uitgelopen op de nummer 3 :dance:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:

neem nu bijvoorbeeld dr herta. Die staat enorm hoog ind e ranglijst van punten, zou je toch denken dat die ook wel wat meer zou kunnen doneren dan dat die uiteindelijk heeft ingeleverd aan kiezen, maar die gooien we er toch ook neit uit omdat we het idee hebben dat die niet doneert nar kunnen?

:oops: :oops: zo blijkt maar weer dat een mens vol met vooroordelen zit… :oops:

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:

daar ben je niet alleen in hoor :oops:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:

daar ben je niet alleen in hoor :oops:

dat stemt me dan weer een beetje goed :oops: :mrgreen:

Vooroordelen hebben is iets wat iedereen heeft toch. Ik geloof tenminste niet dat mensen echt helemaal nooit vooroordelen hebben.