Kapi Hospital deel 4

dat denk ik ook niet inderdaad. een vooroordeel is al snel gemaakt natuurlij

Zo, dat probleem heeft zichzelf opgelost. :lol:

Nou dames, ik ga nu even eten, dingen voor morgen klaarzetten, tv kijken en slapen dus ik zie jullie over twee weken weer.

&##&@#^&!(&U1382#@ we zijn gewoon 4e… 4e!!

en het zag er zo goed uit… toch die amc waar ik vanaf het begin al zo bang voor was met een giga inhaalslag…

damn meiden… :? :cry:

k ga tussendoor ook eeens wat meer doneren, dan heb k ook eens een flinke voorraad

ik doneer tussendoor altijd minimaal 1000 euro per dag. Soms dagelijks, soms spaar ik het op in de hoop een groter donatie te krijgen (want ik vermoed dat het zo wel werkt… als je mijn dagelijkse hoeveelheden bij elkaar optel, of ik doneer hetzelfde totaal bedrag in 1 ikeer, heb ik altijd meer…)

ja hierook zo… heb soms 15000 gedoneerd en maar 4 of 5 verstandskiezen… gister heb ik 1000 gedoneerd en had er vanmorgen 7 :eh:

ja de al razi is weer afgelopen he…

ik had gister 1000 gedoneerd, en kreeg vanmorgen ook 4 kiezen…

ze zeggen wel dat het random is maar ik geloof er weinig van moet ik eerlijk bekennen. wel heel toevallig dat je net na de al razi meteen kiezen krijgt bij 1000 zd’s en dat je tijdens de al razi er geen krijgt met datzelfde bedrag

Shit! Maandag meteen weer aan het doneren! Alle niet-doneerders eruit en actieve mensen zoeken!

Het was gisteravond feestje! Straks weer. Regen viel erg mee, hopelijkvandaag ook. Organisatie is helaas compleet ruk! Maar goed, we gaan straks weer genieten. Vanavond 2 uur blof!

Kan alleen op mobiel op internet dit weekend, dus geen kapi of andere spellen. Maandagavond weer! Tot snel!

Ey ik typte s h i t, maar forum maakt er ships van haha!

Tja, deze Al Razi illustreert wat mij betreft alleen nog maar de oneerlijkheid van de competitie. Fleur’s kudde heeft 85 leden en wij inmiddels weer 22. Ik blijf erbij dat ze moeten gaan omrekenen in percentages om iedere vereniging een faire kans te gunnen.

Maar aan de andere kant: het is en blijft een spelletje en het was wel reuze spannend dit keer!

ik denk dat wij ook gewoon de “pech” hebben elka, dat we een aantal niet actieve leden erbij hadden zitten…

Wat ik in de gauwigheid geteld heb, heb je 13 mensen eruit gezet, als die allemaal gedoneerd hadden hadden we gewoon de podiumplek gehad.

En tja, we maakten er een grapje over, maar een actieve speler als Dr. bob mis je toch blijkt maar weeer. Die dacht net als ons en doneerde ook dagelijks een flink bedrag…

kan jij trouwens geen banner aanmaken en heel actief op het forum zijn, zodat iedereen daar je banner van medikok ziet?

Neeeeeeeeeeee

Concert at sea is afgelast vandaag… :frowning: :frowning:

@Noekie wrote:

Neeeeeeeeeeee

Concert at sea is afgelast vandaag… :frowning: :frowning:

Ik hoorde het net op het nieuws en moest meteen aan jou denken. Balen zeg!

ai, das balen noekie! vanwege het weer?

Ja, het waait heel hard en zou ook veel regenen. We zitten nu trouwens in de zon op terras. Waait hier ok wel redelijk. We zitten 1 eiland lager op roompot park. Net 2 uur gebowld. Echt mega klote… maar we vermaken ons wel hierverder. Maken er het beste van. Hebbenhuisje tot maandagochtend.

Wel verdomme, ik had al zo’n voorgevoel dat zowel AMC als Fleur eroverheen zouden gaan :evil: :evil: :evil:

Ik baal hier dus echt van :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

1 miljoen punten :dance: :dance: :dance:

@Marieke_5000 wrote:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Renate_Sch wrote:

@Marieke_5000 wrote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ook zie ik net pas :mrgreen:

goed gedaan meis

hoe ver zijn jullie met de questen voor de vierde verdieping