Kapi Hospital deel 4

Ik 1726

426 :oops: :?

Ik 1962 :stuck_out_tongue: . Nog even en dan heb ik een 3e verdieping :dance: .

Zit in de nachtdienst dus vandaar mijn post op dit vroege tijdstip :roll:

lol, allemaal 62 of 26 :lol:

ja toevallig zeg :mrgreen:

ik (of hillie) heeft er 1918

ik heb er volgens mij een stuk minder :oops: :oops: ik vergeet het echt 9 vd 10 keer

Hoi, ik ben weer terug van vakantie.

Wat is Indonesie toch een mooi land, ik wilde nog helemaal niet naar huis toe :frowning:

Weer druk bezig met mijn ziekenhuis en heb die van Kimmy er ook bij. Het lukt me nog niet om iedere dag alle patienten weg te werken of mijn garageopdrachten te doen helaas. We hebben een huis gekocht de dag voordat we op vakantie gingen :oops: en nu zijn we bezig om ons eigen huis op te knappen. Ze komen donderdag langs om foto’s te maken zodat hij zsm tekoop gezet kan worden. Daar zit nu dus even de prioriteit maar als dat achter de rug is heb ik weer meer tijd.

Nog 21 minuten :dance:

goed zo patries :thumbup:

Patries wat goed!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik neem aan dat je na die 2000 wel weer nieuwe quests krijgt? :think:

Zo hé!! Lekker hoor!

Patries: goed gedaan zeg :thumbup:

Ik vandaag ook de 3e verdieping gehaald door 2000 quests te voltooien :dance: :dance: . Hoef op die verdieping geen puin te ruimen gelukkig. Nu hard sparen voor 2e tomografie.

Yes, ik heb er meteen een 2de tomografie opgezet en een donkere kamer (toen was mijn geld op :frowning: ). Gelukkig hoefde je hem inderdaad niet op te ruimen.

Ik denk niet dat er een 4de verdieping vrij te spelen is via de questen.

hey wie is er zo lief geweest mijn zkhuisje te doen :-*

Ik zei de gek :mrgreen:

dank je lieverd :-* :-*

Hai meiden,

Ik ben er weer. Had niet meer gekeken naar de Al Razi maar jeetje wat balen zeg en dat is nog zacht uitgedrukt.

Ga nu snel even bezig met uitpakken en de was aanzetten.

Kimmy welkom terug :-*

Ja balen he van die Al-Razi, ik baal er dus echt nog steeds van :evil: