Kapi Hospital deel 4

Oww, voor eventueel op het lijstje ben ik Dr. Scary, level 1 :wink:

Ik heb me aangemeld bij jullie cluppie :mrgreen:

Gezellig op wereld 1 :smiley:

Die 5 zijn het voor vandaag, plus de patienten die je in de garage krijgt. Na elke quest daar krijg je een nieuwe patient. Als je een level omhoog gaat krijg je ook weer.

Wat is je naam in het spel?

Kimmy kan je precies vertellen wat je moet doen als je bij onze vereniging (Medikok) wilt. Zij kan je ook toegang geven geloof ik voor het afgesloten gedeelte op het forum speciaal voor medikok.

Ik heb je geaccepteerd bij de vereniging hoor.

Niet schrikken van het gepraat over het doneren enzo, je komt er vanzelf wel inrollen en we staan klaar voor vragen :slight_smile:

O ja, we gaan ws doneren naar level dus ook als beginneling kun je gewoon lekker meedoen met de vereniging :slight_smile:

Is je forumnaam hetzelfde als je naam in het spel, dan geef ik je de rechten om op ons forumgedeelte te komen

Op het forum ben ik Dr. Maaike :slight_smile:

Welkom :smiley:

hele stomme vraag misschien maar hoe kom ik op dat forum :think:

@sophie wrote:

hele stomme vraag misschien maar hoe kom ik op dat forum :think:

even Kimmy pb’en met je forum naam :slight_smile:

Eerst maak je een account op het forum zelf. Sinds een tijdje zijn de fora van upjers samen gegaan, waardoor je met één account op alle fora kunt inloggen. Mocht je helemaal nog geen account hebben dan moet je je even registreren.

Als je je gebruikersnaam even naar mij of Elka pbt dan zorgen wij dat je toegang krijgt op ons gedeelte.

ik ben al geregistreerd, maar kan jullie topic niet vinden :think:

Helemaal onderaan de pagina, daar staan de artsenverenigingen van wereld 1 en wereld 2.

Klopt, je hebt nog geen toestemming om op ons gedeelte te komen denk ik. Het is een afgesloten gedeelte namelijk. Alleen mensen die Elka en ik toelaten kunnen er lezen en posten, dit zodat mensen van buiten de vereniging niet kunnen lezen wat wij daar schrijven.

Elka en ik kunnen je die toestemming geven, daar hebben we wel je gebruikersnaam voor nodig.

Heb je al wel je gegevens aan Elke of Kimmy doorgegeven meis?

ben gewoon sophie :mrgreen:

Je bent toegevoegd, nu zou je als het goed is bij artsenvereniging medikok moeten zien staan :slight_smile:

nou ik ben echt blond maar zie het niet staan :?

kimmy ben er via jou opgekomen

maar zie hem verder niet staan

Raar :think:

Inderdaad vreemd, wat zijn de onderste forumonderdelen die je ziet staan?

Misschien even control f5 op het hoofdscherm?

nu zie ik het wel staan :mrgreen: :mrgreen:

maar heb al wat berichtjes achter gelaten :mrgreen: :mrgreen:

ik kom morgen wer even ziekenhuizen en langs op het forum hoor! het hele weekend niets aan gedaan! :oops: