Kapi Hospital deel 4

Hebben jullie al gezien dat je een massagetafel kunt krijgen?

Leuk kado :mrgreen:

Ja maar hoe kan je die krijgen? :think:

moet je op dat kadootje boVenin klikken en dan je email adres nog een keer beVestigen en dan moet je nog een keer op dat kadootje klikken :mrgreen:

zie forum :wink:

maar wat kan je met die massagetafel? :think:

volgens mij niets :think: net lag er bij mij een patient op, maar nu ook niet meer

pffff ben level verder maar die nieuw kamer kost gewoon 500000 :shock:

en ik heb al moeite om mijn tomo bij elkaar te sparen :slight_smile:

ik heb weer een patient op de massagetafel liggen. Volgens mmij is het puur sier

Volgens mij stond er dat je elke dag een extra patient krijgt door die tafel, zoiets…

Ja je krijgt elke dag 1 extra patient met die massagetafel. Leuk cadeautje :thumbup:

Idd elke dag een extra patient. Toch mooi meegenomen :slight_smile: .

Oessie, ik ben ook al hard aan het sparen voor die nucleaire genezing. Hopelijk heb ik het geld bij elkaar als ik level. Ik moet nog 90.000 punten en heb nu 435.000 zD. Daar gaat regelmatig wat af voor donaties maar moet haast wel lukken.

ik heb nog maar 128000… ik heb tijdens de al razi de vorige keer heel veel ingeleverd… wil dus nu ook even flink gaan sparen… hopelijk kom ik dan wel aan die 40 hersenen :pray:

Die 40 hersenen heb ik al bij elkaar en ingeleverd.

En tijdens de vorige Al Razi was ik op vakantie dus niet zoveel gedoneerd als die keren daarvoor. Dat scheelt nu wel natuurlijk.

@oessie wrote:

pffff ben level verder maar die nieuw kamer kost gewoon 500000 :shock:

Ook voor die tropische genezing aan het sparen?

ja maar dat schiet echt niet op…

Ondanks dat niemand hier volgens mij nog komt toch ook maar hier het bericht;

Dr Touwtie en ik willen graag overgenomen worden. Nu moeten we eigenlijk toch wel elke dag in gaan loggen om eventueel nieuwe leden aan te nemen.

Ik speel eigenlijk al weken niet meer (alleen patiënten verkopen) en ik zou het wel fijn vinden als ik niet meer elke dag hoef in te loggen.

Dus wie wil ons overnemen, ik weet dat ik zo eruit kan stappen maar dat vind ik ook niet echt eerlijk tegenover dr Touwtie, dus wie wil??

sorry, ik speel het eigenlijk niet meer, dus ik kan jullie niet helpen…

zou fleske niet willen? die is wel neit van kok, maar wel enorm actief…

ik wil wel hoor

log elke dag wel in nog

Ik wil ook wel hoor, speel ook nog steeds elke dag.

Dank jullie :-*

Ik denk dat Elka dit even moet regelen, maar ben blij dat jullie het overnemen :slight_smile: