Ik lees net op kapihospital dat dr. Darkhammer en Bolender voorzitter en vice-voorzitter zijn geworden?? :think:
Hmmm, dat ik het op de shoutbox en op het forum daar vroeg wilde niemand. Maar denk miscommunicatue dan. Ik kon het niet veranderen dus heb aan dr touwtie gevraagd of zij dit kon doen. Heb er eigenlijk niet bij stil gedaan dat ze mss hier niet meer komt. Denk dat zij dus niet wist dat jullie wilden en er van uit ging dat zij de enigen waren.
Zo, nu even vanaf mijn laptop (gaat iets makkelijker dan met mijn tel)
Ik denk dat er wat miscommunicatie is geweest tussen elka en mij. Zij gaf op de shoutbox aan dat ze nog niemand had en ik had ook nog niemand daarop heb ik dus hier een bericht gezet. Heb daarna op de shoutbox gevraagd of zij wist hoe het moest anders had ik het meteen gedaan.
Alleen daarna niet meer gekeken (kind en man met buikgriep :sick: ) dus ik denk dat Elka niet wist dat er hier mensen waren die het over wilde nemen.
Dus sorry dames, ik had denk ik wat duidelijker moeten zijn naar Elka toe. Haar even moeten pben ofzo, ging ws een beetje te makkelijk vanuit dat ze hier nog keek.
Hoi,
Wat vervelend van al die verwarring. Ik had juist in de shoutbox een paar keer een oproep geplaatst, omdat dit topic eigenlijk niet meer gebruikt wordt en natuurlijk niet alle leden van onze vereniging hier komen.
Mijn premium loopt vandaag af, dus vandaar dat ik er een beetje haast mee heb gemaakt. Ik neem namelijk geen nieuw premium, maar ik stop met het spel. Ik vind er eigenlijk niets meer aan.
Ik wil vanavond al mijn geld inzetten om hersenen te krijgen. Die lever ik morgen in en dat is het gedaan met de pret. Mocht iemand mijn account over willen nemen, dan kan dat ook. Maar dan wel voor vanavond een pb, graag!
groetjes, Elka
Hier de nieuwe voorzitter :mrgreen:
Elke en Kimmy ontzettend bedankt voor alle tijd die jullie erin hebben gestoken :thumbup: :-*
Sophie jij bent vice-voorzitter
oh oke mariek :-* :-*
elka jammer dat je stopt :?
vind het op een of andere manier toch nog wel leuk
ga bijna levelen en ben hard aan het sparen voor mijn tweede tropische genezing dan kan ik die patienten wat sneller weg werken :mrgreen:
Elka of Kimmy, kan een van jullie mij uitleggen hoe ik straks leden op het forum kan toevoegen?
Ik zal even kijken of ik je die toestemming kan geven of dat Elka dat kan.
Anders zou het via Maddox moeten, zo heb ik de rechten ook gekregen.
Oké, hoor ik het nog wel.
Ik kan het zelf niet helaas, als Elka het niet kan dan zal het via een admin moeten op het forum.
Ik heb een pbtje aan maddox gestuurd, zodra ik antwoord heb zal ik het doorgeven
Ik heb me afgemeld op het spel. Stom, ik heb nooit aan het forum gedacht. Als je maddox pbed dan komt het wel goed. Hij kan ook zien dat ik niet meer speel.
Dames, als het goed is hebben jullie nu de rechten
Kimmy dankjewel dat je dit nog even hebt willen regelen. Zou je mij willen uitleggen hoe ik kan zien of ik de rechten heb en hoe het gaat als iemand zich aanmeld voor het forum?
Hoop dat ik het nog goed weet want ik kan nu de juiste termen niet meer teruglezen natuurlijk.
Je gaat naar je gebruikersbeheer (linksboven) dan het tabje gebruikersgroepen, dan zie je links groepenbeheer staan. Als het goed is kun je daar nu klikken.
Je ziet dan alle leden, als het goed is aan de rechterkant. Even naar beneden scrollen en dan zie je iets staan waar je leden kunt toevoegen.
Hoop dat het een beetje duidelijk is
joehoeee heb mijn tweede tropische genezing!!! :dance: :dance: :dance:
goed zo sophie…
ik ben op de helft ongeveer…
probeer elke dag 5000 in het gilde te storten
Hartstikke goed sophie!!!
Ik had hem ook al kunnen hebben maar had eerst een derde lab gekocht, nu doorsparen voor de tweede tropische genezing.
Ik ben al een hele tijd niet geweest :oops: Ik heb echt geen tijd, hopelijk binnenkort weer