Ik heb mn account verwijderd mensen. Premium liep af en ik had al 2 weken niet ingelogd. Heb er gewoon geen tijd meer voor en de uitdaging is weg, sorry.
@Noekie wrote:
Ik heb mn account verwijderd mensen. Premium liep af en ik had al 2 weken niet ingelogd. Heb er gewoon geen tijd meer voor en de uitdaging is weg, sorry.
Ben de afgelopen 2 weken nog wel druk geweest in je ziekenhuis hoor :think:
Ik heb het gezien, dank je wel daarvoor, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor en wil ook geen premium meer gaan kopen, want ik speel toch niet meer. Dus zonde om het account aan te houden.
Noekie jammer, ook jammer voor de tijd die renate erin heeft gestoken.
Ik speel nog dagelijks, blijf het op de een of andere vreemde manier leuk vinden :lol:
@Noekie wrote:
Ik heb het gezien, dank je wel daarvoor, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor en wil ook geen premium meer gaan kopen, want ik speel toch niet meer. Dus zonde om het account aan te houden.
Snap het wel hoor, maar had je nog wel even kunnen ondersteunen tot je weer meer tijd/zin zou hebben.
Beetje jammer van de tijd die ik er in gestoken heb :?
Het is toch gek als ik een account aan ga houden die ik zelf nooit meer gebruik? Ik heb gewoon geen zin meer in het spel, kom er nooit meer, dus dan vind ik het vrij onzinnig om het account te houden, alleen maar omdat iemand anders er af en toe op wil kijken. Dan zou ik zeggen, maak een 2e account aan op de 2e wereld.
maar wsit je dat niet toen je renate vroeg je account bij te houden dat je hoogstwaarschijnlijk wou stoppen :think:
Dat zeg ik al een maand hoor, dat ik wil gaan stoppen, dus een beetje vreemd dat ik erop aangekeken word dat ik mijn account opzeg, alleen maar omdat iemand er nog af en toe op kijkt om te helpen? Ik heb haar niet gevraagd te helpen, dat wilde ze zelf graag en dat vind ik ook superlief, maar ik heb al een tijd geleden gezegd dat ik wilde gaan stoppen, dusja.
Op het forum in het spel staat dat ook, maar niemand kijkt daar. Het bijhouden van het MW is ook door niemand overgenomen, terwijl ik dat ook al een maand geleden heb gevraagd. Tsja, dan houd het gewoon een keer op.
Maargoed, vrij onzinnig om hierop door te gaan. Ik ben gestopt, klaar.
Geen ruzie maken hier hoor.
Noekie, zo bedoelde ik het helemaal niet. Maar als ik eerder geweten had dat je definitief wou stoppen had ik je ziekenhuis niet bij hoeven houden. Had de indruk dat je nu tijdelijk te druk was, maar later wel weer verder zou willen.
Daarom had ik aangeboden je te helpen.
Maar goed, maakt niet uit, even goede vrienden hoor :-* .
Prima dat je je account hebt opgezegd als je het spel zelf echt niet meer wilt doen. En ik hoef echt geen 2 accounts, deed het puur om je te helpen .
spelen jullie het nog ???
ik heb sinds gisteravond ook weer eens gekeken, aangezien hub gezellig op zolder zit te klooien met pc’s en er geen bal op tv was hihihi
Ik speel het nog altijd zeer trouw
echt marieke hahaha ik niet meer… heb mn handen al vol aan chefville en mff
Ja echt hahaha, zitten inmiddels wel bij een andere artsenvereniging, zijn samengevoegd.
is dat een hint :lol:
Wie weet hahahaha.
We hebben sinds vandaag de 5e etage via het Wereldwonder :dance: :dance: