Kan dit???

Wat is überhaupt de reden dat je opnieuw hebt getest?

Had je bloedverlies? Of het gevoel dat je zwangerschapskwaaltjes afnamen?

Want je was “gewoon zwanger”, toch? Of heb ik iets gemist?

Ik zou dezelfde digitale test (en dus geen andere huismerk testen) opnieuw uitvoeren en dan kijken wat deze aangeeft. Dan heb je echt goed vergelijkingsmateriaal.

Het simuleren van krampen vind ik echt een beetje ver gaan, sorry :oops:

Maar dat komt misschien omdat ik zelf twee miskramen heb doorgemaakt.

Ik hoop voor je dat alles goed is

:-*

Dat ik opnieuw getest heb is omdat ik het eigelijk niet kon geloven…

Wilde gewoon effe tjekken…

Maar dat viel dus echt tegen.

Dat het te ver gaat weet ik, maar ik word gek dat ik gewoon zo lang moet wachten op een antwoord.

Ik wil niemand voor het hoofd stoten die een miskraam heeft gehad natuurlijk… :oops:

Maar ik MOET het gewoon weten of er nog wat zit…

Ik heb alle kwaaltjes nog die ik eerst ook had dus daar ligt het niet aan.

Maar als ik om een echo vraag moet ik ook lang wachten omdat er een wachttijd op zit…

En om nou wéér een test te kopen…

Misschien doe ik dat wel morgen…

Ik zie wel.

Naar de eerste hulp gaan heeft weinig zin, dan nemen ze je waarschijnlijk niet eens serieus.

Nog een test kopen heeft ook weinig zin want al is die wel positief, ben je dan wel echt gerust?

Je hoeft niet te wachten op een echo, ja wel als je het volgens de normale weg doet, maar gooi er een paar euro tegenaan en je kan morgen misschien al ergens terecht…

Als je zó onzeker bent moet je er wat aan doen en anders is het niets anders dan afwachten, maar reken dan dus ook op die week voordat je een uitslag hebt.

Succes

@Rooike wrote:

Dat ik opnieuw getest heb is omdat ik het eigelijk niet kon geloven…

Wilde gewoon effe tjekken…

Maar dat viel dus echt tegen.

Eng gevoel als je dan een negatieve test in je handen houdt.

Ken je verder helemaal niet maar kijk toch elke dag even of er nieuws is. Ik duim voor je.

Zou in plaats van nog een test wat geld voor een echo bij een echobureau neerleggen. Want wat al gezegd is, denk je dat je je veel zekerder voelt met nog een test? Wel eerst de vk bellen en vragen om een echo misschien dat ze je er wel tussendoor willen helpen.

Ik begrijp dat je geen week kan en wil wachten maar denk inderdaad dat simuleren niet gaat werken, zou denk ik ook een beetje tegen mijn principes ingaan. En of ze je bij de ehbo nou serieus gaan nemen?

Hoop dat je hier snel goed nieuws neer kan zetten.

hoe is je cyclus eigenlijk geweest de laatste tijd?

Nogmaals ik heb het ook een keer gehad en wat de ha toen zei: een week wachten en opnieuw testen. Dat is lang maar het is idd geen spoed… Wil je zekerheid dan zul je zelf nog eens moeten testen. En niet naar het ziekenhuis gaan vanwege krampen die er niet zijn…

Zoals anderen ook gezegd hebben ik zou naar een echobureau gaan ( als je niet bij de vk terecht kunt ). Heb ik destijds ook gedaan toen ik 9 weken was en steeds bloedverlies had. Ik belde op een zaterdagmorgen, kon gelijk terecht. Het was me het geld wel waard.

Ik zie wel wat ik doe.

Het zou mij het geld ook wel waard zijn als ik het geld ervoor had om naar een echo bureau te gaan.

Maar goed, ik bel straks eerst een VK…

Maar of dat zin heeft weet ik niet, aangezien ik al 2 ZK bevallingen heb gehad en dus onder begeleiding kom van een Gyn mocht ik nog zwanger zijn.

Of doen zij ook éénmalig een intake of echo?

@Rooike wrote:

Ik zie wel wat ik doe.

Het zou mij het geld ook wel waard zijn als ik het geld ervoor had om naar een echo bureau te gaan.
Dan een weekje wachten op de uitslag? Op de eerste hulp hoor je niet thuis mi.

Maar goed, ik bel straks eerst een VK…

Maar of dat zin heeft weet ik niet, aangezien ik al 2 ZK bevallingen heb gehad en dus onder begeleiding kom van een Gyn mocht ik nog zwanger zijn.

Of doen zij ook éénmalig een intake of echo?
En die gyn nu al contacten heeft geen zin? Ik weet niet of je bij de vk terecht kunt, het valt te proberen.

Je kunt het altijd proberen bij de vk, nee heb je ja kun je krijgen :wink:

Ik bedoel dit niet verkeerd maar vind wel dat je heel erg een ‘‘ik zie wel’’ gevoel geeft.

Iedereen probeert je hier te helpen met oplossingen…

Ik kreeg ook direct een echo bij 9 weken, voor mijn gemoedsrust alleen notabene…

@lydia wrote:

hoe is je cyclus eigenlijk geweest de laatste tijd?

Nogmaals ik heb het ook een keer gehad en wat de ha toen zei: een week wachten en opnieuw testen. Dat is lang maar het is idd geen spoed… Wil je zekerheid dan zul je zelf nog eens moeten testen. En niet naar het ziekenhuis gaan vanwege krampen die er niet zijn…

Ik ben ook wel benieuwd hoe je cyclus was hiervoor…

Ik weet wel dat iedereen me probeert te helpen, dat is het ook niet, en “ik zie wel” is een stopwoord van me.

Hoe mijn cyclus is weet ik niet ik heb altijd de prikpil gehad.

21 Juli moest ik die herhalen, heb ik niet gedaan.

22 Juli ben ik een week ongesteld geweest en daarna 5 augustus 2 daagjes licht gevloeid.

1 september een positieve test.

7 september en 8 september een negatieve test.

Wat maakt het dan nog uit hoe mijn cyclus is?

Als ik al een positieve test heb gehad ben ik toch zwanger? (geweest)

Wat een onzekere week ga je tegemoet zeg :hug:

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, de assistente van mijn oude gyn, en zei zegt ook dat ik toch eerst moet wachten op de uitslag van de urinetest.

Ik denk dat ik me erbij neer moet leggen en gewoon moet wachten tot volgende week woensdag, iets anders zit er niet op.

Ik denk het ook, hoe vervelend dat ook is. :hug:

Toch blijf ik het een raar verhaal vinden… een week wachten op de uitslag… dat heb nooit eerder gehoord. Echt heel raar vind ik het.

We hopen het beste Rooike :hug:

Die vrouw aan de telefoon vond het ook maar raar dat ik er zo lang op moest wachten.

Ik bel morgenvroeg de dokter weer of het niet wat sneller kan…

(nu is er niemand, ik krijg een doorschakeling naar de spoedlijn) :wink:

weet je al wat meer?

Urine test was ook negatief en krijg nu een echo in het ZH.

Ik hou jullie op de hoogte…

:cry:

Rooike :hug:

Ik ben benieuwd wat er uit de echo komt. Krijg je die vandaag?