Nou ja zeg…
Ik heb toen net zo’n eigen merk ZS test gedaan en die geeft aan dat ik NIET zwanger ben???
Terwijl de digitale aangeeft van wel???
Wat nu???
Je wilt dit vast niet horen: Morgenvroeg nog eens testen?
Sommige testen reageren sneller dan andere. Sommige merken hebben minder HcG nodig om positief te testen dan andere testen.
Oh ik zie nu dat je 6 weken en 5 dagen zou moeten zijn… Dan zouden alle testen wel moeten reageren denk ik?
Wanneer heb je voor het eerst getest dan?
Kan je ei verlaat zijn? :think:
Nope dat kan niet verlaat zijn…
Ik heb 1 september postief getest, het zal toch niet zo zijn dat ik positief test en daarna niet zwanger ben?? :think:
Heb je geen andere testen meer in huis?
Het enige wat ik dan kan bedenken is dat je HCG daalt of dat de test van net meer HCG nodig heeft om positief te worden?
Die test van net was wel ok? Niet over de datum of zo?
Ik zou nog een test halen en doen, ik weet het anders eerlijk gezegd ook niet. :think:
Ik vermoed zelf omdat het idd niet met ochtendurine is ofzo???
Anders haal ik morgen wel weer een nieuwe…
Meestal is de eerste test toch al goed genoeg? :oops:
Ik wilde gewoon nog eentje doen omdat ik het eigelijk niet kon geloven dus dit valt eigelijk best rauw op mn dak.
Ja dat snap ik helemaal Rooike :hug:
In principe zou het kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je morgenvroeg gewoon weer positief test!
Eerste test moet goed genoeg zijn inderdaad.
Succes! :hug:
Thanks…
Ben dood sjaggie nu…
Maar ja we gaan er gewoon vanuit dat de eerste test gewoon klopt!
Ik las net dit op een site:
Je kunt er vanuit gaan dat je zwanger bent (anders was die eerste test niet positief!), maar waarschijnlijk zit er nog net te weinig HCG in je urine om het in een niet-geconcentreerde portie te kunnen meten.
Wil je 100% zekerheid: drie dagen wachten tot je opnieuw test.
mmm inderdaad heel raar. Ik heb er zelf geen ervaring mee heb de test van kruidvat en DA gehad. En die gaven met 4 weken zwangerschap positief aan.
Je menstruatie is wel weg? En miss is je hormoon even wat lager ind… De winkels zijn nog open
Komt gewoon goed Rooike!
Laat je wel wat weten morgen, ik ben brandnieuwsgierig. Wanneer ben je uitgerekend trouwens?
Volgens mij moet je met elke thuis zwangerschapstest op deze termijn (en zeker als je 6 dagen geleden een positieve CB test had) een positieve test kunnen doen… ook met niet geconcentreerde urine.
In mijn ogen is het (indien nog “goed” zwanger, bij juist uitvoeren van de test en de test nog goed is…) niet mogelijk om nu een negatieve test te hebben .
@Ceinwyn wrote:
Komt gewoon goed Rooike!
Laat je wel wat weten morgen, ik ben brandnieuwsgierig. Wanneer ben je uitgerekend trouwens?
Dan ben ik de 28e april uitgerekend.
Ik ga nu naar de apotheek, een test halen voor morgenvroeg dan maar??
Ja doe maar Rooike, morgenvroeg testen…Anders blijf je testen.
En als ie positief is ( moet, moet, moet!!! ) kom je gezellig meekletsen met de april mama’s
Als je vaker wilt testen is het altijd aan te raden hetzelfde merk test te gebruiken :thumbup: Succes!
Heb net een apothekers test gekocht… De apotheek had geen andere liggen dan die, dus ik test morgenvroeg maar.
De assistente van de apotheek zei al, dat de eerste test meestal wel klopt als ie positief is.
Nou ja we zien morgen wel…
Spannend Rooike, ik duim dat alles gewoon goed is!
Dat hoop ik ook ja…
Gerust ben ik dus niet…
Maar ja, nog effe geduld.
Als je nu niet teveel gedronken hebt en minimaal 2 uur niet geplast hebt dan moet de concentratie HCG hoog genoeg zijn om die test positief te doen zijn hoor.
Snap dat je onzeker ervan word.
Vervelend…
Ik hoop dat je morgenochtend gerustgesteld bent!