Wat een vervelend gedoe zeg! Ik hoop voor je dat die morgenochtend gewoon positief is. Ik zal morgenochtend hier nog ff langs komen, ben nu zelf ook wel benieuwd
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik ga voor je duimen dat je morgen een positieve test hebt…
Nouw zeg , kan me indenken dat het je onthutst…
vreemd zeg,
succes morgen ! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nou, heb net een test gedaan maar weer negatief.
De eerste was van CB, die digitale en daar stond gewoon zwanger op!!!
Maar misschien ben ik korter zwanger dan dat ik zelf heb berekend, misschien is het dat??
Misschien is het vruchtje wel afgestorven dat kan natuurlijk ook.
Gadver…
Straks effe de HA bellen dan maar…
ooh Rooike wat vervelend zeg!!
Kan me voorstellen dat je baalt en gefrustreerd raakt hierdoor!
Ik zou idd de ha even bellen, en vragen voor een bloedtest, of nog een CB test doen.
Krijg je bij een bloedtest meteen de uitslag?
En doet de dokter die of in het ZH?
Oh Rooike, ik heb net mijn ogen open en wilde eerst kijken of er positief nieuws was. Wat rot dat je nu nog in onzekerheid zit :hug:
Misschien moet je inderdaad nog een CB test doen, maar ja, kost wel natuurlijk handen vol geld zo.
Ben benieuwd wat de HA zegt.
Ik hoop dat alles alsnog goed komt :hug:
Doet de dokter meestal, en je krijgt later op de dag de uitslag geloof ik.
Dan ga ik naar de HA… Althans, ik zal hem eerst bellen of ik daar vandaag voor kan komen.’
Moet eigelijk werken tot half 4 maar dan skip ik maar een dag.
Ik heb gerekend vanaf 22 juli omdat mijn mestruatie toen echt heftig was.
5 Augustus heb ik een lichte bloeding gehad maar rekende dat als innesteling.
Misschien moet ik vanaf die dag rekenen dan ben ik pas 4 weken en nog wat?
Ach ik kan wel gaan zitten speculeren maar een bloedtest zal idd alles bewijzen.
Maar mennnn wat voel ik me moe en rot nu.
bloedtest zal je niet gelijk de uitslag van krijgen denk ik. Dat gaat meestal via een lab. :?
@marijke79 wrote:
bloedtest zal je niet gelijk de uitslag van krijgen denk ik. Dat gaat meestal via een lab. :?
maar kunnen ze spoed opzetten toch…
Vervelend zeg… Ik voor je dat het geen vroege mk wordt/is…
Gewoon even de huisarts bellen en vragen om een bloedtest… Dan heb je vanmiddag of morgen de uitslag…
grts patricia
Om 8 uur kan ik de HA bellen dus ik hou jullie op de hoogte…
Ik vind het wel fijn om van me af te schrijven hier zeg poeh hee…
Ik voel me nu al intens verdrietig, ik ga altijd van het slechte uit.
Maar ja we zien wel straks.
Als je 5 augustus voor het laatst ongesteld bent geweest zou het zeker kunnen Rooike.
Ik hoop het voor je
ik ga ook voor je duimen…ik zou ook denk ik nog zo’n cb digitale test doen :shifty: :shifty: :shifty:
Ze gaat eerst overleggen wat de HA wil, een bloed of urine test.
Ze belt me daar later over terug…
Ik heb mn middagklant verzet naar donderdag want heb vandaag echt geen zak zin om de hele dag te werken. Nu effe niet…
Gewoon even rustig aan doen hoor, heel begrijpelijk dat je nu geen zin hebt om te werken.
Ik duim voor een positieve uitslag
Dankjulliewel voor jullie medeleven, voelt echt goed.
Ga zo maar werken en daarna werkoverleg tot half 2 dus dat is nog te doen.
Tot later…
Bah, wat vervelend!
Ik hoop dat de HA uitsluitsel kan geven!
Ik zal voor je duimen!
Jeetje wat een rotsituatie zeg! Ik zou denk ik gewoon nog een keer zo’n digi CB halen. Volgens mij zijn die idd geschikt op een paar dagen voor je NOD te testen. Mocht je de 5de toch ongi zijn geweest zou dat het misschien verklaren.
Sterkte in ieder geval! Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt.