Pfff wat een onzekerheid… Hopelijk snel duidelijkheid… Sterkte meis… :hug:
De uitslag van de HA duurt meestal een week.
Ik vind het toch vreemd, als je namelijk niet ongesteld bent geworden moet in principe vanaf de 1e NOD de test positief zijn, test je echter daarvoor al, bijvoorbeeld 2-3 dagen dán moet je ochtendurine gebruiken.
Ik testte toen op mijn 1e NOD positief met middagurine 2-3 weken en dat klopte ook, dan is het HCG gehalte al dusdanig hoog dat de soort urine geen invloed heeft.
Vind erg vervelend voor je zeg!
Wel moet je 1e dag rekenen vanaf doorbraak bloeding, die ‘‘innestelingsbloeding’’ moet je niet als dag 1 rekenen.
Hoop het allerbeste voor je meid! :thumbup:
@Ceinwyn wrote:
Als je 5 augustus voor het laatst ongesteld bent geweest zou het zeker kunnen Rooike.
Ik hoop het voor je
Maar dan had de eerste test nooit positief kunnen zijn…
Ik vrees het ‘‘ergste’’ meis…klote zeg…
Ik hoop voor je op een wondertje.
Sterkte.
wat zul jij je nu rot voelen… ik hoop voor je dat de HA je uitsluitsel kan geven… want niets is erger dan die onzekerheid!!!
wat een narigheid zeg! ik heb dit ook gehad ik had getest met digitale cb en die gaf zwanger aan (op de middag) een dag later teste ik op de ochtend met etos test en die was negatief!
helaas is dit wel op een miskraam uitgelopen
een bloedtest kan ik een middag klaar zijn hoor!
ik heb er zoveel gehad op de ochtend mocht ik prikken en middags was de uitslag er al
hoop voor je dat je zwanger bent meis wat een narigheid allemaal sterkte! :hug:
De uitslag van de HA duurt meestal een week.
ik heb elke zwangerschap laten vaststellen door bloedprikken bij de huisarts omdat ik niet reageer op de urine-zwangerschaptesten, (maar dat is ander verhaal, ga er nu niet verder op in gaan.)
Als je 's ochtends laat prikken, weet je in de vooravond het resultaat al hoor.
Duurt echt geen week.
maar...
ik vrees dat Renzomam gelijk zou kunnen hebben. Vrees ook dat het fout zit als je nu neg test en voordien wél pos.
hoe dan ook: ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent.
:hug: :hug: :hug:
liefs
Gerda
wat een onzekerheid zeg!
hopenlijk weet je snel meer!
:hug:
ik heb wel eens een positieve digitale test gehad en toen was ik niet zwanger. Geen idee hoe het kan. Hoewel ik later wel ongesteld werd. Misschien toen een heel vroege mk.
ja maar dan moeten ze er wel spoed bij zetten en dat doen ze niet altijd uit zichzelf, dus om vragen!
Ik moet bloed prikken en urine inleveren dus dat ga ik vanmiddag maar doen op het ZH.
Denk idd dat het een week duurt voor ik uitslag heb, ik vraag het nog effe na.
@Rooike wrote:
Ik moet bloed prikken en urine inleveren dus dat ga ik vanmiddag maar doen op het ZH.
succes :hug:
@Rooike wrote:
heel veel succes :hug: hoop voor je dat je de uitslag snel hebt
Pffff mn vriend schiet weer eens niet op!!! :evil:
Ik kan tot 5 uur daar terrecht en hij is op pad met de auto.
Dat ie maar opschiet!!! :x
@Rooike wrote:
Pffff mn vriend schiet weer eens niet op!!! :evil:
Ik kan tot 5 uur daar terrecht en hij is op pad met de auto.
Dat ie maar opschiet!!! :x
:hug: hoop voor je dat hij snel thuis is… heb je niemand anders in de buurt waar je de auto van kan lenen?
Nee helaas niet.
Argh ik ben zo kwaad en totaal verdrietig!
:evil:
Hij is er nog steeds niet.
Bij ons ligt de ringbaan open dus daar zal het oponthoud wel zitten…
Dan zie ik het somber in want zo moeten we ook naar het ZH rijden…
Ik ga morgen wel.
:hug: je woont ook nie echt in de buurt anders had k je wel een lift gegeven…
meis toch,
het zit je niet mee…
heb écht met je te doen…
:hug: :hug: :hug:
liefs
Gerda
Ik ben zo ongeduldig…
Elke dag meer in onzekerheid is er ene teveel nu…
Moet al wachten op de uitslag dus tja…
Bah!
Nou ja…
Hij wist dat die wegen open lagen dus waarom dan niet effe een andere route nemen??? :roll:
ik duim voor je dat het goed zit.
Zelf heb ik het met mijn 1e zwangerschap gehad, met 5 weken heel licht positef en met 5 w en 1 dag…negatief, werd helaas dus een mk. Ik hoop zo dat het bij jou anders is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Beste Rooike wat een nare situatie.
Ja het kan natuurlijk dat je vruchtje is afgestorven maar dan moet je wel ongesteld worden denk ik…
Ik hoop toch voor je dat je zwanger bent.
Sterkte en je bent niet de enige ongeduldige hier hoor! :mrgreen:
Ik kan er ook wat van…
Groetjes van Aadje.