mijn duimpjes draaien hier dat alles goed is en goed mag blijven gaan
heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug:
Nu wilden ze alleen mn urine maar hebben??? :think:
Gister zei de assistente nog beide maar op het formulier was alleen urine ingevuld, dus ik heb ter plekke de dokter nog gebeld maar het was idd alleen urine wat getest gaat worden.
Kan over een week pas bellen :?
@Rooike wrote:
Nu wilden ze alleen mn urine maar hebben??? :think:
Gister zei de assistente nog beide maar op het formulier was alleen urine ingevuld, dus ik heb ter plekke de dokter nog gebeld maar het was idd alleen urine wat getest gaat worden.
Kan over een week pas bellen :?
:think: :think: Beetje vreemd zeg :think: :think: Als ze met je urine een zwangerschapstest gaan doen, duurt dat echt geen week lijkt me… In het ziekenhuis testen ze overigens denk ik ook met een test die bij 50 hCG positief test, net als de meeste thuis tests die je in de winkel koopt… Heeft in mijn ogen dus geen meerwaarde, maar wie ben ik :roll:
Ja dat zei ik dus ook tegen die vrouw, dat de uitslag niet anders kan zijn dan als ik het zelf zou doen maar zei vertelde dat ze verder kunnen kijken met urine… Bepaalde stoffen enzo ik weet het ook niet dus tja, maar een week geduld hebben dan maar.
Of anders krampen simuleren en naar het ZH gaan voor een echo???
:think: :oops:
Ik weet niet of het een optie is maar zou je niet naar een echo bureau kunnen? En dan gewoon bellen en uitleggen, misschien dat je dan snel terecht kan.
Snap ook niet dat ze geen bloedtest doen, misschien kun je daar anders nog eens om vragen.
Bij mijn huisarts hebben ze gewoon een urinetest gedaan waar ik bij stond. Dus daarvoor hoef je toch niet naar het ziekenhuis?
Vreemd dat je een week moet wachten op de uitslag
Ik heb 2,5 jaar terug urine ingeleverd bij het zh en heb er een paar uur op gewacht tot de uitslag bekend was van het HCG gehalte.
Ik vrees helaas ook het ergste voor je. Ik hoop dat ik het mis heb
Stekte met het wachten
grootste onzin dat je daar een week op moet wachten…
Ik heb vorig jaar een ma gehad en werd toen niet meer ongi… Eerst moest uitgesloten worden dat ik niet zwanger was voordat ik een ongi met medicijnen mocht opwekken… De urinetest in het ziekenhuis; daar had ik smiddags de uitslag al van…
Ik zou gewoon een vk bellen, die hebben daar meer gevoel bij dan een ha…
ook zou ik een bezoekje brengen aan de huisarts en haarfijn uitleggen dat dit niet bevorderlijk is voor je zwangerschap doordat hij zo reageert…
grts patricia
Ik heb nogmaals gebeld of er geen spoed achter gezet kon worden, maar dat ging niet want het was niet levensbedreigend???
Wat een doos zeg!
Ik moet echt een week wachten!! :roll:
Zolang kan en wil ik helemaal niet meer wachten zeg!
Ik ga eens een VK bellen, misschien dat zij wat kan doen…
Pfffff!
De urine heb ik overigens niet op het ZH ingeleverd maar bij een dokterspraktijk hier dichtbij huis, waar je ook bloed kan laten prikken.
@Rooike wrote:
De urine heb ik overigens niet op het ZH ingeleverd maar bij een dokterspraktijk hier dichtbij huis, waar je ook bloed kan laten prikken.
Meid het klopt dat ze uit urine meer kunnen halen, ze kunnen volgens mij aan bepaalde stoffen zien of er een afbraak zou zijn in je lichaam of iets abnormaals aan de hand is, ik heb met 9 weken ontzettende buikpijn gehad, bleken mijn verstopte darmen achteraf maar er werd bij de dokterspost in het weekend direct naar gekeken, onder de microscoop, heb er ongeveer een half uur op moeten wachten.
Erg vervelend als je iets niet kan bereiken omdat andere niet goed mee werken, heel vervelend, gewoon blijven bellen en vragen, dan worden ze vanzelf gek en krijg je je zin misschien wel…
Succes
waarom vraag je niet om een verwijzing voor het lab in het zkh? als ik ochtends urine inlever of bloed ging prikken hadden we middags de uitslag!
Ik heb wel eens eerder laten prikken in het ZH voor iets anders maar daar moest ik dus ook een week op wachten.
Ik kijk morgen wel effe wat ik doe.
:-*
Heb je al zwangerschaps kwaaltjes? Misselijk enzo? Had je die bij je vorige zwangerschappen? Denk dat je daar ook wel naar kunt kijken nu je een week moet wachten. Als je nergens ‘last’ van hebt is dat naast de negatieve test nog een reden om maar van het slechtste uit te gaan. Kan de uitslag in elk geval niet tegenvallen :hug: succes deze afwachtweek!
Vreemd zeg, ik snap dat het een week kan duren, maar ik heb (misschien weet j ehet nog?) met 4 weken ook een urine test gedaan, en dat was die dag nog bekend, ook bloedtesten.
Zou bijna inderdaad krampen oid simuleren… maar … dat is aan jou de keus.
Toen mijn eerste (vroege) echo onduidelijk was en ik pas na een maand mocht terugkomen heb ik tussendoor zelf een echo laten maken bij een particulier echobureau, ja, kost even 30 e maar ja, had op dat moment wel meer duidelijkheid (dat het niet goed zat). Ik kon écht geen maand wachten. Maar een week is ook te lang. Dan zou je zeggen dat ze met een echo sneller klaar zijn dan met zo’n urinetest? En pas als de echo onduidelijk is met een urinetest aan komen zetten ofzo.
Sterkte!
@WoLa wrote:
Heb je al zwangerschaps kwaaltjes? Misselijk enzo? Had je die bij je vorige zwangerschappen? Denk dat je daar ook wel naar kunt kijken nu je een week moet wachten. Als je nergens ‘last’ van hebt is dat naast de negatieve test nog een reden om maar van het slechtste uit te gaan. Kan de uitslag in elk geval niet tegenvallen :hug: succes deze afwachtweek!
dit wil helemaal niks zeggen hoor…
Ben 4 jaar geleden helemaal niet misselijk geweest met als gevolg een mooie zoon en vorig jaar zo misselijk als wat en dat werd een ma (was al bij 6 weken gestopt met groeien)…
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden heb ik wel gemerkt…
@Penelope wrote:
Toen mijn eerste (vroege) echo onduidelijk was en ik pas na een maand mocht terugkomen heb ik tussendoor zelf een echo laten maken bij een particulier echobureau, ja, kost even 30 e maar ja, had op dat moment wel meer duidelijkheid (dat het niet goed zat). Ik kon écht geen maand wachten. Maar een week is ook te lang. Dan zou je zeggen dat ze met een echo sneller klaar zijn dan met zo’n urinetest? En pas als de echo onduidelijk is met een urinetest aan komen zetten ofzo.
Sterkte!
maar een echo is natuurlijk ook duurder dan een urinetest, dus lijkt me niet dat ze daar dan zo snel voor kiezen…
Ik zou ook voor een echo gaan.
Ik voel me ook gewoon zwanger, mn borsten doen wat pijn en mn buik is wat opgezet.
Maar idd kan je lijf je aardig voor de gek houden.
Ik ga er al vanuit dat ik het niet meer ben, maar wil gewoon net effe die zekerheid hebben.
Denk dat ik morgen gewoon een VK bel voor een echo en anders ga ik gewoon naar de eerste hulp voor mijn part… :mrgreen:
He getsie meis wat een onzekerheid :hug:
Inderdaad morgen een vk bellen, die zijn toch begripvoller in zo’n situatie dan een huisarts.
Hopelijk ben je snel uit de onzekerheid!