Kan dit???

Wat vervend Rooike :hug: Echter… eerlijk gezegd had ik niet heel anders verwacht… je tests die ze in het zkh gebruiken, testen bij dezelfde waarde positief als die je thuis gebruikt… het zou dus wel heel raar zijn, als die nou ineens positief zou zijn.

Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar… je weet eigenlijk ook niet hoe je cyclus is, omdat je hiervoor de prikpil hebt gebruikt. De bloeding die je op 5 augustus hebt gehad, zou een innestellingsbloeding kunnen zijn geweest, maar de kans dat dat niet het geval is geweest, is vele malen groter. Een eitje heeft minimaal 8 dagen (maar meestal langer) nodig om te rijpen en te springen en indien bevrucht, nestelt dit (gemiddeld) tussen de 5 en 10 dagen daarna in. Omdat de meeste mannen geen “kapitein op de rode zee” willen zijn, acht ik de kans dat jij dus na 14 dagen al een innestellingsbloeding zou hebben gehad, zeer klein. Ook, omdat je totaal niet weet of je cyclus na de prikpil weer op gang is gekomen…

@ICL wrote:

Wat vervend Rooike :hug: Echter… eerlijk gezegd had ik niet heel anders verwacht… je tests die ze in het zkh gebruiken, testen bij dezelfde waarde positief als die je thuis gebruikt… het zou dus wel heel raar zijn, als die nou ineens positief zou zijn.

Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar… je weet eigenlijk ook niet hoe je cyclus is, omdat je hiervoor de prikpil hebt gebruikt. De bloeding die je op 5 augustus hebt gehad, zou een innestellingsbloeding kunnen zijn geweest, maar de kans dat dat niet het geval is geweest, is vele malen groter. Een eitje heeft minimaal 8 dagen (maar meestal langer) nodig om te rijpen en te springen en indien bevrucht, nestelt dit (gemiddeld) tussen de 5 en 10 dagen daarna in. Omdat de meeste mannen geen “kapitein op de rode zee” willen zijn, acht ik de kans dat jij dus na 14 dagen al een innestellingsbloeding zou hebben gehad, zeer klein. Ook, omdat je totaal niet weet of je cyclus na de prikpil weer op gang is gekomen…

Al met al was ik toch zwanger, wanneer ik bevrucht ben, maakt me dan niet zo uit weet je, maar ik was zwanger!

Dus ik ben heel nieuwsgierig naar wat er nog in mn buik zit, de echto moet het laten zien.

Ik heb de verwijs nog niet kunnen halen bij de HA, omdat ik deze dagen heb gewerkt, maar haal hem morgen op.

Het kan best zijn dat er iets gaande was, maar dat het niet heeft doorgezet in een doorgaande zwangerschap. Ookal had je een positieve test, dan nog is er waarschijnlijk niks op de echo te zien. Na een foute innesteling/vroege miskraam kan je cyclus in de war zijn, waardoor de afstoting/ongi op zich laat wachten. Als er op de echo niks te zien is, dan zul je waarschijnlijk een kuur krijgen om je ongi op te wekken.

Als een bevruchte eicel zich innesteld gaat je lichaam hcg aanmaken, heel veel innestelingen mislukken en dan stoot je lichaam het af met de eerstvolgende menstruatie, als je dus vroeg test kan er hcg gevonden zijn maar is de innesteling mislukt.

Ik wacht de echo wel af en is er niets te zien, dan wil ik heel snel ongi worden.

Dit schiet zo niet op dat wachten.

Voel me overigens gewoon nog zwanger maar goed, zal wel aan mij liggen.

@Rooike wrote:

Ik wacht de echo wel af en is er niets te zien, dan wil ik heel snel ongi worden.

Dit schiet zo niet op dat wachten.

Voel me overigens gewoon nog zwanger maar goed, zal wel aan mij liggen.

Ik dacht dat je al wat ongi krampen had??? :think:

Had ik ook maar die zijn weer weg, mn borsten doen wederom wat pijn en vanmorgen roze afscheiding, meer niet…

Ik ben gewoon NIET zwanger maar wat nu?

Moet ik gewoon die echo toch laten maken voor de zekerheid?

Kan ik die afscheiding, die minimaal was rekenen als ongesteldheid???

Pffffff!

Lieverdd :hug: , ik zou wel gewoon een echo laten maken.

Gewoon voor je eigen gemoedsrust :-

Maar dat betreft lijk je op mij, met ‘Ik zie wel’, wat moet je anders nog zeggen, testen geven negatief aan… wat moet je bereiken met een echo, enzo, dat begrijp ik wel, maar voor jezelf… doen! :-

@Huggie wrote:

Als een bevruchte eicel zich innesteld gaat je lichaam hcg aanmaken, heel veel innestelingen mislukken en dan stoot je lichaam het af met de eerstvolgende menstruatie, als je dus vroeg test kan er hcg gevonden zijn maar is de innesteling mislukt.

Ik heb dit, los van de miskramen, al heel vaak meegemaakt.

Dus de kans is groot dat er op een echo niks te zien is, of dat je binnenkort ongi wordt.

Rooike, ik hoop dat er nog wat zit voor je…maar het is wel raar dat je nu niet meer pos test zeg :think: Maar poitief is positief - dus wellicht inderdaad niet ingenesteld… Hoe voel je je? Kan me voorstellen dat het heel rot is :hug: Wanneer hoor je weer wat?

heb je al weer zo’n digitale gedaan …die je als eerste hebt gedaan?

@Sweet-Love wrote:

Maar dat betreft lijk je op mij, met ‘Ik zie wel’, wat moet je anders nog zeggen, testen geven negatief aan… wat moet je bereiken met een echo, enzo, dat begrijp ik wel, maar voor jezelf… doen! :-

Daarom laat ik hem toch maar maken idd, voor mezelf, dat ik weet hoe en wat.

:-*

Ik heb geen digitale meer gedaan, maar een goedkopere van internet. Misschien maandag nog gauw een digitale, als ik mn salaris weer heb. :wink:

@Rooike wrote:

@Sweet-Love wrote:

Daarom laat ik hem toch maar maken idd, voor mezelf, dat ik weet hoe en wat.

:-*

Ik heb geen digitale meer gedaan, maar een goedkopere van internet. Misschien maandag nog gauw een digitale, als ik mn salaris weer heb. :wink:

Misschien een stomme vraag van mij hoor, maar… waarom zou je nog geld uitgeven voor een test??? Je hebt binnenkort een echo…

Ik snap ook niet waarom je testen blijft kopen en ik snap ook niet dat je twijfelt of je de echo wel zal nemen, deze wordt vergoed begrijp ik?

Dan ben je toch in 1 klap van alle onzekerheid af?

Die word vergoed ja die echo…

Testen kopen wil niets zeggen, kan ze maar vast in huis hebben mocht ik niet zwanger zijn…

En waarom? Omdat de ene zegt dat die het gevoeligst zijn en misschien krijg ik daar wel een ander antwoord.

Maar we zien wel, ik heb in elks geval geen roze afscheiding meer gehad.

Iemand had het over een innesteling maar dat zie ik niet zitten na de afgelopen tijd.

:think: :think:

Jezelf nu even niet zoveel vragen stellen en kwellen lijkt mij, de echo wordt vergoed, dus als ik jou was had ik 'm al lang ingepland, liever vandaag nog dan morgen, wat houdt je tegen?! :think:

wanneer is de echo?

als er uit je urine of bloed negatief word gehaald dan hoef je toch niet voor een echo?

als je een miskraam hebt gehad dan was het erg pril omdat je na de positieve digitest niet meer positief hebt getest er zal dan niks te zien zijn lijkt me :think:

Nee maar voor de zekerheid kan wel gezien worden of de baarmoeder ‘‘schoon’’ is…