de koelkist is trouwens ook zo’n ding… die past ws net achterin tussen de achterklep en de rechtopstaande vastgebonden plunjezakken… zoniet, dan gaat die op de plek van het krat en zullen de spullen in de krat los her en der gestacked moeten worden… vind het ook wel weer leuk om daar goed over na te denken. Ik heb wat dat betreft ook wel buren die me uitdagen, die rijden in een peugot 307 SW en hebben 3 kinderen achterin zitten, bij hen gaat alles al jaren in de auto +dakkoffer. Zij kamperen met een de waarde vergrote zilvermeeuw en gaan altijd 3 weken naar Spanje… als zij het kunnen, dan moet het mij ook lukken… we hebben dus ook wel eens lijstjes vergeleken… :lol:
Doe mij dat lijstje eens cell :lol: !!
Wij hebben buiten een dakkoffer ook altijd een bagagewagentje… Maar goed wij nemen wel gewone stoelen mee voor ons en een tafel, kastje voor op te koken ed… Hihi
haha geweldig Cell, lijkt me leuk om eens te zien hoe jij alles inpakt.
Hier doet mijn vriend dat, die is daar handiger in dan ik.
Ik zet alles klaar, en hij pakt het in
Wij hebben qua grote dingen oa mee (als het past dan…):
Tent (die moet zeker mee natuurlijk, zijn 2 grote tassen)
2 grote stoelen + tafel (van 100cm bij 80cm ofzo) voor ons
Picknicktafel voor de kinderen
Ikea kinderstoel
Parasol
2 kleine kastjes (misschien dat we daar 1 van doen)
1 hoge kast (die komt in de middelste slaapcabine naast het campingbedje, voor alle kleding)
1 kast voor het koken + kookstel
buggy
We huren daar een koelkast, dus de koelbox nemen wij niet mee.
We hebben een klein koeltasje waar we wat drinken in doen.
Dit was onze vorige tent
hier zie je zo’n kleine kast, en het kookstel
En dit is onze nieuwe tent
Mooie tent die nieuwe hihi
Al opgezet een x ??
Nee geen kastjes hier… hahahaha… hoewel mijn buuf er 1 mee heeft om op te koken. Wel kastjes altijd gebruikt, maar nu niet meer… past niet…
Ik kook nu eigenlijk altijd nog gewoon buiten in het gras… zittend op de stoel… hahahaha… op 1 pitje Bij slecht weer kruip ik onder het uiterste randje van de luifel.
Heb wel op mijn wensenlijstje de campinggaz kitchen plus staan… dat is niet veel meer opbergen dan onze huidige party grill, maar die heeft dus aanklikbare poten en een nylon zak die je erin kan hangen met 2 rekjes zodat je kooktoestel kast in 1 hebt. Inclusief grilplaten, maar dan dus 2 pits.
Verder hebben wij helemaal niet heel veel kleding mee p.p en dat doen we in van die vouwkratten. Kinderstoel heb ik nog nooit meegenomen, maar goed, kan me voorstellen dat het wel fijn is. Ik had een zomerhoes om de bugaboo en ja… de bugaboo ging dus wel atijd mee… die rolden we dan aan tafel… hahahaa…
Gewoon campingbed ook nooit gehad, altijd Deryan Travelcot… ideaal.
En onze eigen stoelen zijn vouwbaar tot pakmaat 12x12x75 cm in foudraal. Ze zitten heerlijk. Brunner Raptor heten ze. Maar die passen altijd wel ergens tussen. En onze picknickset is er 1 met losse banken, dus die tafel is de enige tafel die mee is.
Mooie tent trouwens, dat is toch de familia?
Overigens hebben we wel 6x die stoel, maar tot op heden nooit meer dan 2 meegehad… Als Ruud nou volgend jaar wel echt mee gaat kamperen… (zal mij benieuwen, zal niet voor t eerst zijn dat hij kort ervoor afhaakt) dan denk ik wel dat we er zo langzamerhand 4 mee moeten gaan nemen… voor de groten.
Is toch een ambato ???
Familia is eigen merk Obelink en een kopie van de Ambato… volgens mij schreef ze ergens dat ze toch gegaan waren voor de familia…
:think:
Idd de obelink Familia 6.
Namaak van de ambato
Misschien dat wij ook alleen de buggy doen en geen kinderstoel.
We zien wel wat past, belangrijkste gaat mee.
Ja de Kitchen Plus lijkt mij ook wel wat! Heb al een paar keer op marktplaats gekeken maar wordt weinig aangeboden.
@Cell wrote:
Familia is eigen merk Obelink en een kopie van de Ambato… volgens mij schreef ze ergens dat ze toch gegaan waren voor de familia…
:think:
Owja… Haha
hihi, wij kregen ook wel vreemde blikken dat onze tent + alle spullen + 3 kinderen in de Kangoo pasten en we slechts de dakbak meehadden en er geen wagentje achterhangen.
En dat het ook weer zo soepel in de auto ging… tja als het heen past, dan past het terug ook hoor :mrgreen:
En jawel… voor 50 euro inclusief verzenden op mp geslaagd voor een kitchenplus! Jippie… dan kan de party grill verkocht!
Kijk goed bezig Cell !!!
Onze vw stat nu ook in de stalling dus dat is dan misschien een paar tientjes meer (hebben we al nageken). Dat zelfde geldt voor de verzekering. Uiteraard kijken we goed naar gewichten en trekkracht enzo. Wanneer je er dan dus ook regelmatig weekenden mee weg gaat is het het zeker waard. Alles is afhankelijk van het feit of we de vw gunstig kunnen verkopen.
Als je er idd meer weekenden mee weg gaat, dan is het wel fijn. Je kan met een caravan natuurlijk al vroeg in het jaar weg.
Ik zou met het oog op korte vakanties nog wel graag een compacte lichtgewicht vis a vis tent willen… zo 1 die weinig weegt en zo staat… lijkt me heel fijn om dan ook gewoon een paar dagen mee te gaan. Wie weet ooit nog :thumbup:
super Cell, doe je het beter dan ik. Ben al weken naar zo’n ding aan het zoeken op marktplaats. Verzenden doe ik dan weer niet, wil em liever eerst zien.
In Hollandsche rading word er 1 aangeboden… is voor jou een half uurtje rijden… :thumbup:
Ik zag het, liet em gelijk aan mijn vriend zien, vind ie het ineens niet meer nodig. :S Hij wil gewoon onze oude kast mee met kookstel. Nou ja, hopelijk past het haha
Straks even verder met de vakantielijst.
Eens kijken wat we allemaal mee moeten nemen, en wat we niet moeten vergeten (zoals zout, wat we elk jaar weer vergeten haha)
Mocht iemand een inpak lijst in word ofzo hebben, dan hou ik me graag aanbevolen een kopie er van te ontvangen
hhahahaha Marda, ga je vergelijken? hihihi