k3 show kaartjes zijn binnen!!!!!!!!!!!!!

Ik heb meegelezen en ik vind het heel sneu voor jullie.

Ik vind het ook schandalig om te zien dat mensen zo veel geld durven vragen en gokken op de moeders zoals jij. Uit ‘nood’ zou je het bijna uitgeven.

Wat lief van Annette, zo kan het ook. :thumbup:

Mocht ik in mijn omgeving iemand weten met kaartjes voor Eindhoven die niet kan gaan, zal ik meteen aan je denken.

Ik heb mezelf dan ook voorgenomen dat ik niet verder dan dit ga. Nu ben ik voor 2 kaartjes 140 euro kwijt :roll: :roll: incl verzenden ed. Mocht het nu niet doorgaan, dan is dit heel triest voor mijn meisje maar voor dat geld kan ze ook de halve speelgoedwinkel kopen… Het is dat ze echt ontzettend fan is van K3 en ik weet dat ze echt niets liever wil dan naar dit concert gaan, maar er is een grens.(buiten het feit dat ik me gewoon verschrikkelijk schuldig voel natuurlijk)

Je kunt bij Seetickets toch nog gewoon de kaartjes voor Groningen, kopen?

Ik zou liever wat meer tijd en geld aan reizen kwijt zijn, dan me uit laten buiten door die malafide ticketburo’s :slight_smile: .

Het is niet alleen de tijd reizen waarom ik graag naar Ahoy wil, maar met name omdat Groningen pas 12 december is. En Marlot wacht al vanaf augustus…

Persoonlijk denk ik dat nov of dec niet heel veel meer uitmaakt qua tijd, maar ik vind dit wel heel erg sneu voor jullie. Hopelijk komt het allemaal nog voorelkaar…zou erg sneu zijn als ze het helemaal zou moeten missen. Kan me dus wel voorstellen dat je er veel voor over hebt, maar wat een bedrag, niet normaal! Schandalig wat ze voor die kaartjes vragen.

annette wij gaan 21 nov om 14.00 uur…

Tjee hoeveel pech kun je hebben :hug: :hug: :hug:

Hoop dat je er toch nog heen kunt met je dochter.

hoop zo dat het gaat lukken…

heb je al geprobeerd om de evenmenten hallen waar het gehouden wordt zelf te bellen?

of studio 100 belgie die hadden dacht ook tickets te koop voor nederland.

Heel sneu voor jullie, maar toch zou ik niet zo moeilijk doen.

Koop via de juiste site 2 individuele kaarten voor eindhoven en neem haar op schoot. Wij zijn er vorig jaar met Anne geweest en dat is echt geen probleem. Ze is oud genoeg om het niet al te spannend te vinden en zal lekker in de gang gaan dansen net als alle andere kinderen, dus de meeste stoelen zijn toch leeg.

:shock: 140 euro voor 2 kaartjes :silenced: dat is mij echt wel een station te ver,…

jammer dat het zo gaat.

vandaag zijn er weer een paar nieuwe geplaatst…

hoop zo voor je dat je dit op kan lossen!

De kaartjes zijn binnen :dance: :dance: :dance: 2 kaartjes voor ZATERDAG (pas 140 x gecheckt :mrgreen: ) om 17.00 uur op de 4e rij! Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat :smiley:

Nu nog een heel klein maar-tje, het zijn e-tickets… Ik heb op zich echt wel vertrouwen in het bedrijf, ze nemen steeds netjes hun mobiel op en ik heb er nog een extra kaartje met noodnummer gekregen voor als er onverhoopt toch iets mocht gebeuren en ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon, maar toch :? ze kunnen hem natuurlijk zomaar 2x afdrukken…

:dance: :dance: :dance: super!

:? maar snap je twijfel… anders bel je even met Rotterdam (toch? :eh: ) om te kijken wat zij zeggen, en of ze e.e.a. na kunnen kijken ofzo?

Wat super dat het uiteindelijk toch gelukt is!

En wauw!!! de 4e rij nog wel :thumbup: Wat zal je meisje genieten :inlove:

Oh geweldig meis!! Nou, nu nog paar nachtjes te gaan, nu even flink jouw slaap inhalen he!! Nu je met gerust hart kunt slapen. :smiley:

Jeetje wat fijn zeg, echt waar het is je zo gegund.

Heel erg veel plezier samen met je kleine meiske!!!

Wel foto’s maken en hier komen showen hè!!

:-*

:dance: :dance: :slight_smile:

wat goed dat het is gelukt !!!

e-tickets zijn betrouwbaar hoor ik ga ieder jaar naar evenementen met e-tickets en nog nooit problemen gehad,

Lekker genieten zaterdag !!!

heeft iemand een plattegrond van het concert? Ik heb tribune rij 4? Is dat nu op de 4e rij of op de grote tribune? Ik zie ook kaartjes parterre namelijk…