Ik zou ook even nagaan of jou tickets wel geldig zijn. Lees dat bij een aantal andere festivals de tickets ongeldig zijn gemaakt.
Lees ook iets over een ander ticketbureau (ticket4sale) die op dezelfde naam staat, failliet is verklaard.
Ik hoop voor je dat alles toch goed komt en jullie van het concert kunnen genieten. Want het is jullie echt gegund!
Ik heb begrepen dat het kaartjes zijn die zij gewoon bij Seetickets hebben gekocht en nu voor 3x de prijs verkopen :roll: Er zal dan gewoon 20 euro op een kaartje staan… Volgens het bureau heb ik garantie dat de kaartjes geldig zijn, ik heb zelfs een noodnummer gekregen voor als er onverhoopt toch iets mis zou zijn… Maar volgens mij klopt het allemaal wel, je betaalt alleen belachelijk veel geld… Maar ja, alle officiele kaartjes zijn uitverkocht en op mp betaal je ook 3x zoveel en vind ik het risico eigenlijk groter. Dit bureau ziet er wel betrouwbaar uit (tickets2buy), ze werken ook met ideal enzo en ik heb ze uiteraard even gegoogeld 8)
mijn kaarten komen ook van seetickets. dus mocht er iets zijn dan geef maar een gil…
mamaartje… belachelijk he dat mensen de kaartjes voor zoveel geld verkopen… zag op mp 165 voor 3 kaartjes.
wij hebben trouwens 26 betaald voor ons kaartje, zit jij dan 2e rang?
Er rust een vloek op geloof ik
ik krijg net een mailtje van tickets2buy dat er een foutje is gemaakt en dat er helaas toch geen kaartjes meer zijn. Het geld is teruggestort :evil: :evil:
:doh: :doh: :wall: :wall:
Wat ga je nu doen?
@mamaartje wrote:
Er rust een vloek op geloof ik![]()
ik krijg net een mailtje van tickets2buy dat er een foutje is gemaakt en dat er helaas toch geen kaartjes meer zijn. Het geld is teruggestort :evil: :evil:
:hug:
balen Maartje…
we gaan de 6e, ik wil best Marlot meenemen, laat ik P thuis? maar weet niet of jou meiske dat wat vind natuurlijk…
Nu heb ik nog een poging gedaan bij een ander ticketbureau :? Natuurlijk weer duurdere kaartjes :roll: en ik heb het bureau meteen even gebeld. Ze gaan vanavond alles voor me nakijken en morgenvroeg mag ik terugbellen of de kaartjes er echt wel zijn, het waren namelijk volgens de site de laatste 2. Ik heb ook nog maar een oproepje op mp gezet, ik word er zo langzamerhand wel heel wanhopig en verdrietig van
Annette :-* ik houd het even in mijn achterhoofd als noodoplossing oke?
Doe maar hoor, Lys vind het vast niet erg, of er nu een ander leuk meiske mee gaat of papa
maar bij Seetickets kun je voor zover ik zie, nog steeds individuele tickets bestellen. Dus dan kun je gewoon 2x 1 kaartje bestellen en haar gewoon op schoot nemen toch…
als dat kan, je ook 1 doen die meiden kunnen toch lekker gaan dansen…
kom je er gezellig bij zitten 8)
Ik heb seetickets al een paar keer gebeld, maar daar zijn de kaartjes niet meer te koop… ga het nog maar een keer proberen dan…
tja das stom want volgens de website wel…
wel in groningen zie ik… maar dat is wel heel ver weg… Rotterdam is geheel uitverkocht.
volgens seetickets zouden er nog indivuduele kaartjes zijn in eindhoven voor zaterdag 20 november 14.00 uur voor zover ik kan zien
Ik wacht heel even morgen af voor deze kaartjes en anders ga ik bellen voor eindhoven. Ik wilde graag naar Ahoy omdat dat volgende week al is…
ik zag via die link van vic kaartjes voor eindhoven 2 voor 200 euro :shock:
annete wanneer ga jij?
ik zou gewoon seetickets bellen of via hun site bestellen voor 2 kaartjes en dan haar op schoot nemen. maar wel via seetickets zelf…
vind de prijzen belachelijk op mp…