k3 show kaartjes zijn binnen!!!!!!!!!!!!!

Ik voel me zo ontzettend dom en een heel slechte mama :oops: :oops: :oops: Ik heb al een half jaar geleden kaartjes voor Marlot gekocht voor de K3 show in Den Bosch. Die kreeg ze in augustus voor haar verjaardag. En hoe het kan weet ik niet, maar ik heb toen direct op de kalender gezet dat we morgen de 24e gaan en de kaartjes weggelegd. Het kind heeft al wekenlang afgeteld tot morgen, haar jurk ligt klaar. Nu pak ik net de kaartjes en mijn hart staat echt een paar tellen stil. We hadden kaartjes voor vandaag…Ik zit echt heel hard te janken hier en weet nu gewoon even niet wat ik moet doen.

heb helaas geen oplossing of kaarten voor je voor morgen… maar ik kan me zo goed voorstellen hoe kl*te jij je nu moet voelen.

:hug:

ik zou bellen en de situatie gewoon uitleggen.

wie weet kun je er nog bij, je hebt toch kaarten,

nee heb je en ja kun je krijgen.

maar even een dikke :hug:

Ach jeetje, wat sneu zeg!!

Ik zou idd ook bellen. Tranen laten vloeien, dat helpt :wink:

Ik duim dat jullie er nog bij mogen!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

morgen er toch maar heen gaan en je verhaal doen en proberen of je toch naar binnen mag… iedereen maakt weleens een fout, hopelijk hebben ze daar begrip voor.

gr Louwina

oh meid wat erg, weet verder ook geen zinniger antwoord waar jij iets aan hebt nu…maar meid kan me voorstellen dat je nu heel verdrietig bent. Dit heb je niet bewust gedaan en slechte moeder ben je dus echt niet nu hoor.

O wat erg is dit voor jullie… :hug: :-*

Oh meid wat vreselijk! Ga alsjeblieft heeeeeeeel vlug bellen… Ik duim heel hard met je mee!!

Tuurlijk bellen! Had ik ook niet aangedacht en jij natuurlijk ook niet van de schrik. Maar wat de anderen zeggen, bellen, zou ik zeker even doen. Succes!

Er is nu niemand bij de brabanthallen… Ik heb de ticketbureaus al gebeld, maar daar is geen kaartje meer te krijgen. Ik denk dat ik maar morgenvroeg naar Den Bosch ga rijden om te kijken of ik daar iets kan regelen… Ik vind het echt zo erg…

@mamaartje wrote:

Er is nu niemand bij de brabanthallen… Ik heb de ticketbureaus al gebeld, maar daar is geen kaartje meer te krijgen. Ik denk dat ik maar morgenvroeg naar Den Bosch ga rijden om te kijken of ik daar iets kan regelen… Ik vind het echt zo erg…

Ik weet niet hoor, misschien een stom idee, maar even snel op marktplaats kijken misschien zijn er heel toevallig niet al te ver bij jou vandaan mensen die nog kaartjes aanbieden…

Heb ik ook al gedaan… Ik zou desnoods naar Groningen rijden vanaf Nijmegen om ze op te halen, maar er is niets meer te koop…

Ik zie wel voor 14 uur kaarten op mp?

oh jeetje wat naar! ik hoop dat je morgen toch naar binnen mag meid :pray:

enneh…natuurlijk voel je je rot maar een slechte moeder ben je niet hoor. daar is nog iets meer voor nodig :wink:

als het niet lukt iets anders leuk gaan doen en de eerst volgende show pakken waar je kaartjes voor kan krijgen? ik hoop dat het niet nodig is!

:hug: … och wat zielig :frowning: .

Inderdaad MP in de gaten houden en anders gewoon naar de kassa gaan morgen. Misschien daar nog even het verhaal uitleggen (met tranen :wink: )… soms zijn er bij de kassa nog tickets te koop die zijn teruggegeven/ geannuleerd.

Ik hoop heel erg voor jou en en je kleine meid dat je morgen een fijne middag met K3 gaat hebben :pray: !!!

Groetjes, Anne

Op MP:

Te koop concert kaartje van K3

Op zondag 24 Oktober in de Brabanthallen in Den Bosch

Voor de Voorstelling van 14.00 uur 's middags

het gaat om stoel 29 op rij 9.

Vooraan dus!

Doe een bod en hij is voor jou!

Maar da’s maar eentje…

:hug:

waar zien jullie die advertenties op mp dan? Ik kan ze niet vinden…

hier een link!!

ik hoop dat het je nog gaat lukken :hug:

@mamaartje wrote:

waar zien jullie die advertenties op mp dan? Ik kan ze niet vinden…

Heb net ook een stel gezien… vanwege ziekte van haar dochter kan ze niet gaan.

Voor morgen 14 uur.

Ik had gezocht op kaarten K3 en dan alleen de aangeboden, want er wordt ook de wereld gezocht.

nog 1tje

Ik heb die net geprobeerd te bellen, krijg de voicemail… Maar ik snap de advertentie niet, het gaat over een concert in Ahoy terwijl K3 morgen in den bosch staat… Maar goed ik probeer het toch maar nog een keertje. Dank jullie wel voor jullie meedenken in ieder geval!