die 2e had ik idd ook gezien…zeker met een zieke dochter maak je misschien een goeie kans!!!
Oh je hebt van mij ook een pb, ik heb andere advertentie’s gezien. Heb gezocht op k3 kaartjes 24 oktober
misschien zelf een advertentie neerzetten??
@Lune wrote:
Ach jeetje, wat sneu zeg!!
Ik zou idd ook bellen. Tranen laten vloeien, dat helpt
Ik duim dat jullie er nog bij mogen!
Mijn idee! En dan hopen dat je een meelevend persoon treft, kaarten van vandaag zijn niet gebruikt dus neem aan dat ze wel snappen dat je de waarheid spreekt. Hoop dat het lukt

Dank jullie wel voor jullie meedenken. Ik heb ondertussen 2 voicemails ingesproken van jullie mp advertenties en probeer morgenvroeg de brabanthallen te bereiken.
Heeft iemand ervaring met gogtickets? Die hebben wel kaartjes te koop voor volgende week zaterdag. Ze zijn schreeuwend duur, maar ja…
kun je niet proberen om kaartjes voor in eindhoven te kopen en dan eerlijk zeggen dat mama een fout heeft gemaakt…
heb net gekeken voor eindhoven zijn er nog wel kaarten beschikbaar…
Oh wat een vreselijk gevoel geeft het je dan, vreselijk.
Zoals eerder gezegd, het maakt je toch nog geen slechte mama. Je hebt niets aan mijn bericht, maar wou even je steun betuigen. Ik hoop dat jullie morgen toch kunnen gaan!! En anders idd volgende week.
:hug: ow wat sneu… kan me je tranen heel goed voorstellen…
Zou inderdaad morgenochtend zo vroeg mogelijk de Brabanthallen proberen te bellen, en anders kaartjes regelen voor in Eindhoven! Desnoods 1e rang Maar pff hoe leg je je meisje uit dat je je vergist hebt… Tuurlijk kunnen/mogen mama’s foutjes maken, maar snap dat dit echt heel lastig is…
@Jiska wrote:
:hug: ow wat sneu… kan me je tranen heel goed voorstellen…
Zou inderdaad morgenochtend zo vroeg mogelijk de Brabanthallen proberen te bellen, en anders kaartjes regelen voor in Eindhoven! Desnoods 1e rangMaar pff hoe leg je je meisje uit dat je je vergist hebt… Tuurlijk kunnen/mogen mama’s foutjes maken, maar snap dat dit echt heel lastig is…
1e rang lukt niet meer… is al uitverkocht… (heb ze zelf nl… rij 5 en al heel lang geleden gekocht…)
maar heb ze net een linkje gestuurd voor de kaartjes van eindhoven… :mrgreen:
enne mamamaartje als je de 21e gaat om 14.00 uur wel even zwaaien he…

Helaas… ik had Seetickets al gebeld en het uitgelegd. Ze hebben alleen nog stoelen heel ver uit elkaar. Daar is Marlot echt nog te klein voor…
Ik heb echt een steen in mijn maag als ik aan morgen denk
@Pitje27 wrote:
1e rang lukt niet meer… is al uitverkocht… (heb ze zelf nl… rij 5 en al heel lang geleden gekocht…)
:doh: stom, ik zie het ja.
Maar: er zÃjn in ieder geval nog kaartjes voor shows in Eindhoven :dance:
:? hoop alleen wel dat 't morgen toch gaat lukken in de Brabanthallen... vind 't echt zo sneu...
@mamaartje wrote:
Helaas… ik had Seetickets al gebeld en het uitgelegd. Ze hebben alleen nog stoelen heel ver uit elkaar. Daar is Marlot echt nog te klein voor…
Ik heb echt een steen in mijn maag als ik aan morgen denk![]()
Kan ze niet op schoot?
@Jiska wrote:
@Pitje27 wrote:1e rang lukt niet meer… is al uitverkocht… (heb ze zelf nl… rij 5 en al heel lang geleden gekocht…)
:doh: stom, ik zie het ja.
Maar: er zÃjn in ieder geval nog kaartjes voor shows in Eindhoven :dance:
:? hoop alleen wel dat 't morgen toch gaat lukken in de Brabanthallen... vind 't echt zo sneu...
helaas.. er zijn toch echt geen kaartjes meer.. Alleen nog 3 losse stoelen op verschillende rangen :cry:
Ik heb de linkjes inmiddels verwijderd. Hopelijk lukt het
:eh: zie nu inderdaad dat bij alle data in Eindhoven ‘individuele stoelen’ staat, dacht toch echt dat ik net iets anders gelezen had :oops:
Snap dat Marlot daar te klein voor is.
Pff ga nog even verder met je meedenken hoor :-*
@Jiska wrote:
:eh: zie nu inderdaad dat bij alle data in Eindhoven ‘individuele stoelen’ staat, dacht toch echt dat ik net iets anders gelezen had :oops:
Snap dat Marlot daar te klein voor is.
Pff ga nog even verder met je meedenken hoor :-*
het stond ook anders op de site…

Tja, ik weet niet of het mag… maar als je nu gewoon netjes 2 kaartjes koopt en je gaat met je dochter op schoot zitten :think: …?
Als er een security-man komt, gooi je je charmes in de strijd en leg je even alles netjes uit.
Dan zullen ze je toch zeker niet naar je eigen stoel terug sturen (als je gewoon 2 tickets kan laten zien)?
Hoop dat je nog snel reactie krijgt op die voicemail-berichtjes :hug: …
O wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je er tranen om laat. Morgen gewoon nog rechtstreeks naar de Brabanthallen bellen, wie weet kunnen ze nog wat regelen :hug:
:shock: op MP nog wel kaartjes voor Eindhoven, maar tjees wat een bedragen :shock: