Ik lees nu dat er alleen nog maar kaartjes zijn op verschillende rangen, sorry! Dan heb je inderdaad kans dat je door verschillende deuren naar binnen moet, dan lukt mijn voorstel niet :?
in den bosch kun je zo naar binnen, maakt niet uit welke rang, dus je kan dan gewoon verschillende stoelen kopen en dan kun je haar gewoon op schoot nemen hoor!!!
of gewoon doen of je neus bloed en gewoon je kaartje van vandaag meenemen. In den bosch staat een man met een scan machine die het kaartje scant en dan mag je doorlopen, stel nou dat je niet door mag dan zou je toch altijd kunnen zeggen, nee dat meen je niet en misschien hebben ze dan wel medelijden en mag je toch door…
@AnneK wrote:
Tja, ik weet niet of het mag… maar als je nu gewoon netjes 2 kaartjes koopt en je gaat met je dochter op schoot zitten :think: …?
Als er een security-man komt, gooi je je charmes in de strijd en leg je even alles netjes uit.
Dan zullen ze je toch zeker niet naar je eigen stoel terug sturen (als je gewoon 2 tickets kan laten zien)?
Hoop dat je nog snel reactie krijgt op die voicemail-berichtjes :hug: …
Dit mag wel hoor!
Wij gaan morgen ook en het jongste dochtertje (1,5jr) van mijn vriendin gaat ook mee.
Voor haar hebben we 1 goedkoper kaartje (stoel op de tribune)gekocht maar zij mag gewoon bij moeder op schoot.
Dit is allemaal tijdens de reservering besproken.
Als je 2 losse plaatsen kan krijgen zou ik dit doen, mijn ervaring is dat heel veel kindjes toch heel de show in het gangpad staan te dansen.
Heel veel succes met je zoektocht, snap dat je je kl#te voelt maar je kunt nu eenmaal een vergissing maken… :hug:
@ren0t0 wrote:
of gewoon doen of je neus bloed en gewoon je kaartje van vandaag meenemen. In den bosch staat een man met een scan machine die het kaartje scant en dan mag je doorlopen, stel nou dat je niet door mag dan zou je toch altijd kunnen zeggen, nee dat meen je niet en misschien hebben ze dan wel medelijden en mag je toch door…
Die gok zou ik toch niet durven nemen, het is al verdrietig genoeg…kans is groot dat deze actie mislukt en dan staat ze daar met haar verdrietige dochter en zelf in tranen (ja en of ze je dan daarom binnen zullen laten dat denk ik niet, want vol is toch vol denk ik)
Hoop zo dat er nog een oplossing komt voor je en anders wat ik iemand net ook zag typen, de volgende nemen en eerlijk tegen je dochtertje zijn dat mama een foutje heeft gemaakt…of k3 is ziek… :oops: Jij kent je dochter het beste en weet het beste hoe ze zal reageren en wat ze begrijpt dus ook wat je het beste tegen haar kan zeggen.
Heel veel succes, hopelijk komt alles goed!
@ren0t0 wrote:
het is misschien niet de manier… maar het is het proberen waard…
@ren0t0 wrote:
Als ik alleen of met volwassenen zou zijn zou ik dat wel doen. Maar om dat nu met mijn dochtertje te doen… stel dat het niet werkt dan hebben we daar echt een drama. Ik zeg morgenvroeg nu maar eerst dat ik me in de datum vergist heb en probeer de brabanthallen te bellen. Mocht dat nu niets uithalen dan heb ik nog een paar weken om aan kaartjes voor eindhoven te komen. En ik probeer morgen nog even de dame van mp te bellen die een ziek kind had.
Ontzettend bedankt allemaal in ieder geval voor jullie medeleven en meedenken. Hartstikke lief!
@Pitje27 wrote:
@ren0t0 wrote:of gewoon doen of je neus bloed en gewoon je kaartje van vandaag meenemen. In den bosch staat een man met een scan machine die het kaartje scant en dan mag je doorlopen, stel nou dat je niet door mag dan zou je toch altijd kunnen zeggen, nee dat meen je niet en misschien hebben ze dan wel medelijden en mag je toch door…
het is misschien niet de manier… maar het is het proberen waard…
Maar of je dat risico moet nemen met een kind erbij :think:
tis dat mijn eigen meisje er al van aant dromen is, en er hier ook al een jurkje klaar ligt, maar heb net toch even de datum gecontroleerd.
Jeetje wat een ellende voor je… :-*
oh wat balen zeg…
kan me echt voorstellen dat je je tranen even niet binnen kan houden…
:think: kan me niets beters verzinnen dan de tips die je hier al hebt gehad…
( vroeger werden er op de dag zelf bij optreden voor het gebouw nog tickets voor abnormale prijzen verkocht… doen ze dat nog??? anders zou je zoiets kunnen probern… maar ja als het niet lukt dan sta je alsnog met je handen in het haar…ooh lastig zeg)
tja ik snap het wel hoor, ik weet zelf idd ook niet of ik de gok zou nemen.
Ik zou ook even morgen bellen…
Waar kom je vandaan? Ver bij Den Bosch uit de buurt???
Ik woon er niet zo ver vandaan, anders wil ik eventueel ook wel voor je gaan kijken hoor…
Mocht nu iemand naar de show van 11.00 gaan en zien dat er kaartjes te koop worden aangeboden, dan mag je me altijd even bellen. Wie naar de show van 11.00 gaat en zou willen kijken voor me, mag me even pben voor het telefoonnummer :-*
@inkie wrote:
tis dat mijn eigen meisje er al van aant dromen is, en er hier ook al een jurkje klaar ligt, maar heb net toch even de datum gecontroleerd.
Jeetje wat een ellende voor je… :-
Wij gaan pas in dec, maar ik heb idd hier ook even de kaartjes en de agenda erbij gepakt…want echt mamamaartje dit kan iedereen gebeuren :-
Heel veel succes ik ga voor je duimen dat het jullie lukt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik zal voor je duimen, meis!
hey meis,
Ik zie net op de site van de brabanthallen dat ze daar geen kartjes verkopen…
Via deze link: link verwijderd beheer
kun je misschien nog kaartje kopen maar dan zou ik ff bellen
Wat ontzettend rot. Vind het echt heel naar voor je.
Ik zou als ik jou was toch gelijk morgenochtend bellen en de situatie uitleggen. Je kaartjes zijn ongebruikt, dat moeten ze kunnen checken.
Vraag of ze een oplossing kunnen bieden voor je dochter.
Proberen kan altijd.
Succes meid :hug:
@janet76 wrote:
@ren0t0 wrote:of gewoon doen of je neus bloed en gewoon je kaartje van vandaag meenemen. In den bosch staat een man met een scan machine die het kaartje scant en dan mag je doorlopen, stel nou dat je niet door mag dan zou je toch altijd kunnen zeggen, nee dat meen je niet en misschien hebben ze dan wel medelijden en mag je toch door…
Die gok zou ik toch niet durven nemen, het is al verdrietig genoeg…kans is groot dat deze actie mislukt en dan staat ze daar met haar verdrietige dochter en zelf in tranen (ja en of ze je dan daarom binnen zullen laten dat denk ik niet, want vol is toch vol denk ik)
Hoop zo dat er nog een oplossing komt voor je en anders wat ik iemand net ook zag typen, de volgende nemen en eerlijk tegen je dochtertje zijn dat mama een foutje heeft gemaakt…of k3 is ziek… :oops: Jij kent je dochter het beste en weet het beste hoe ze zal reageren en wat ze begrijpt dus ook wat je het beste tegen haar kan zeggen.
Heel veel succes, hopelijk komt alles goed!
Ik denk dat ik morgenvroeg vertel dat mama zich in de datum heeft vergist en dat het nog een paar weekjes duurt. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om de waarheid te vertellen, dat zou ze echt niet snappen… En dan maar heel erg hopen dat ik nog aan kaartjes kan komen voor eindhoven… Morgenvroeg ga ik maar naar de brabanthallen bellen om het uit te leggen al ben ik bang dat ze er echt geen boodschap aan hebben… Het is gewoon oerstom van me… Dit zal me echt nooit meer overkomen, dat weet ik zeker

Ik denk dat een belletje echt wel het proberen waard is hoor!!
Nee heb je en ja kun je krijgen.
Ik ga zeker even bellen, maar ik denk dat Marlot eerder wakker is dan de werknemers daar… Dus dan vertel ik maar vast dat we ons in de dag vergist hebben en dat mama nog even gaat bellen of we misschien toch vandaag mogen komen. Als dat nu niet lukt, ga ik haar maar beloven dat we over een paar weekjes gaan… Ik heb er nu al buikpijn van…