k3 show kaartjes zijn binnen!!!!!!!!!!!!!

je hebt kans dat je dochter het niet eens zo erg vindt als jij… :hug:

En zeker als je haar beloofd dan later te gaan.

Succes met het bellen…ik denk dat jullie morgen gewoon bij K3 zijn hoor :wink:

Ik zou het ook proberen met de individuele kaartjes, vriendin van mij heeft het ook gedaan. Zij nam haar dochter ook op schoot!

Succes ermee!

@lydia wrote:

@Pitje27 wrote:
@ren0t0 wrote:
of gewoon doen of je neus bloed en gewoon je kaartje van vandaag meenemen. In den bosch staat een man met een scan machine die het kaartje scant en dan mag je doorlopen, stel nou dat je niet door mag dan zou je toch altijd kunnen zeggen, nee dat meen je niet en misschien hebben ze dan wel medelijden en mag je toch door…

het is misschien niet de manier… maar het is het proberen waard…

Maar of je dat risico moet nemen met een kind erbij :think:

dat risico zou ik ook niet nemen hoor…

@DarkAngel wrote:

Ik zou het ook proberen met de individuele kaartjes, vriendin van mij heeft het ook gedaan. Zij nam haar dochter ook op schoot!

Succes ermee!

er zijn voor morgen geen losse kaartjes meer, alleen voor de show in november in eindhoven… Maar dat duurt nog een aantal weken, ik ga proberen om nog aan andere kaartjes te komen. Op mp bood iemand ze aan, maar die wil voor 2 kaartjes 150 euro hebben :shock:

Gos meis, zit net je topic te lezen. Kan me je tranen heel goed voorstellen. :hug:

Kan helaas niks voor je doen alleen maar hopen dat het vandaag op de een of andere manier goed komt. Succes!!! :pray:

owwwwww… wat een leed… ik kan me dit ZOOOOO goed voorstellen!!!

jeumig de peumig… hoop maar dat er een oplossing komt…

en vandaag… tsja… op z’n minst naar de bios voor de nieuwe film van Sinterklaas of Foeks natuurlijk… Wel een meidendag maken toch?

en vergis je niet… het schuldgevoel dat jij hebt, voelt je dochter niet hoor… voor haar is het een teleurstelling… maar puur omdat de voorstelling niet doorgaat… ZIJ vindt jou geen slechte moeder hierdoor

(dit eeeeven ter relativering)…

Pfoe meis wat balen zeg…

Ik zag dat er ook nog kaartjes op stonden voor Groningen… Wellicht dat anders proberen?

Vriendinnetje heeft net haar kaarten voor de B-hallen verkocht… Balen zeg!

Na een slapenloos nachtje voor mama, pakte mijn kleine dappere meid het gelukkig heel goed op. Ze moest heel even huilen, maar toen ik haar verzekerde dat we echt over een paar weekjes wel gingen (En dat ze vandaag toch de hele dag haar K3 jurk aan mocht :mrgreen: ) was het goed.

De brabanthallen zijn helaas niet bereikbaar, er is alleen een telefoonnr van een kantoor beschikbaar. Ik kreeg nog een mailtje van iemand die een gewone plaats en een schootplaats voor me had, maar schootplaatsen zijn alleen voor een kind van 1 of 2 jaar. Dat gaat helaas dus niet lukken. En de mevrouw met het zieke kindje kijkt het nog eventjes tot half 11 aan. De hoop is dus nog niet helemaal vervlogen, maar ik denk dat ik mijn pijlen maar op rotterdam of eindhoven ga inzetten. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, die hielpen in ieder geval een beetje mijn schuldgevoel weg te ruimen :-*

Helaas, mijn laatste hoop is ook vervlogen. Het meisje was toch beter genoeg om te gaan… Ga dadelijk maar met mijn meisje koekjes bakken en maar naar de K3 show op dvd kijken.

wat zijn schootplaatsen?

onze jongste zou dit misschien ook kunnen…

Schootplaatsen zijn alleen voor kinderen van 1 en 2 jaar… Ze heeft een zitplaats voor rij 5 met een schootplaats. Het is voor de show van 17.00 uur. Een stoel dus waarbij je een kind op schoot neemt.

@mamaartje wrote:

Schootplaatsen zijn alleen voor kinderen van 1 en 2 jaar… Ze heeft een zitplaats voor rij 5 met een schootplaats. Het is voor de show van 17.00 uur. Een stoel dus waarbij je een kind op schoot neemt.

dat wist ik niet…

wij zitten in rij 5, dacht anders kan ik aukje ook meenemen…

maar wij gaan om 14.00 uur… denk dat mevrouw dat toch niet trekt… :think:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, hoor.

is er iemand die naar de show van 17.00 gaat met een kind van 1 of 2 jaar? Dan zou ik om binnen te komen even de kaartjes kunnen ruilen en dan neem ik Marlot gewoon zelf op schoot. ik denk namelijk dat ik niet binnen kom met een schootkaartje. Eenmaal binnen zal het niet meer uitmaken neem ik aan.

:hug: wat vervelend zeg, in datum vergist… Gelukkig pakt je dochter het wel goed op! Nu idd maar hopen dat je voor over een paar weken nog kaartjes kan krijgen :pray:

Kan me je gevoel van gisteravond heeeel goed voorstellen. Gelukkig pakt marlot het goed op.

Maar jemig, dit zou mij ook heel goed kunnen overkomen. Ik zoek mijn kaartjes ook pas op op het laatste moment. Schrijf wel alles op de kalender, maar dat heb jij dus ook gedaan.

Wij zijn een paar weken terug naar de show van K3 geweest en zoals je het beschrijft, heeft Marlot er net zo naartoe geleefd als Nikkie toen. Oh, ik zou er ook niet van geslapen hebben :hug: :hug:.

Ik hoop dat je voor een volgende show kaarten kan krijgen.

Dit overkomt je in ieder geval maar 1 keer :shifty:.

@mamaartje wrote:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, hoor.

is er iemand die naar de show van 17.00 gaat met een kind van 1 of 2 jaar? Dan zou ik om binnen te komen even de kaartjes kunnen ruilen en dan neem ik Marlot gewoon zelf op schoot. ik denk namelijk dat ik niet binnen kom met een schootkaartje. Eenmaal binnen zal het niet meer uitmaken neem ik aan.

een schootplaats is mi niet meer dan dat het jongste kindje een zitplaats op de tribune heeft, het is dus een normaal kaartje maar dan goedkoper.

Het jongste kindje gaat dus niet op die stoel op de tribune zitten maar in ons geval gewoon op rij 21 bij moeder op schoot.

Op het kaartje staat dus niet specifiek dat het een schootkaartje is.

Tenminste, zo is het bij ons besproken.

Op de site staat dat het alleen geldig is voor kinderen van 1 en 2 jaar. Marlot is 4, ik ben zo bang dat ze dadelijk er niet mee naar binnen komt…

femke is net 3 jaar. dus die kan er ook niet voor doorgaan.

De schootkaartjes zijn helaas ook al verkocht. Ik had besloten om die gok toch maar te nemen, maar helaas…

Vandaag wordt niets meer, ik moet het gewoon uit mijn hoofd krijgen. Ik zit er meer mee dan Marlot. En ik ga me volledig richten op kaartjes voor Ahoy of Eindhoven. Marlot wil heel graag naar Ahoy, want daar gaat de show op de dvd ook over :mrgreen:

via mp staan er al meerdere op… :wink: